Урок "Множення звичайних дробів"

Про матеріал

Урок підготовлений на основі підручника "Математика 6 клас" част.1 / О.Істер 2023р.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення звичайних дробів 20.10.2021 р. Урок 27 В підтемі – урок 1 Підготував: Якимчук О.М.

Номер слайду 2

Множення звичайних дробів Мета: сформувати уявлення учнів про алгоритм знаходження добутку звичайних дробів; розвивати вміння виконувати арифметичні дії зі звичайними дробами; виховувати пізнавальний інтерес до природничо-математичних наук. Тип уроку: засвоєння нових знань.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань Які властивості (закони) множення ви знаєте, запишіть їх формулою. Знайдіть НСД(8; 16), НСД(54; 81). Скоротіть дріб: 12 / 18; Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 0,7 і 0,3 дм.

Номер слайду 4

Відповіді на питання Переставна а●b=b●a Сполучна (а●b)●с=а●(b●с) Розподільна (дистрибутивна) а(b+с)=а●b+а●с) НСД(8;16)=2●2●2=8 НСД(54;81)=3●3●3=27 S=a●b=0,7●0,3=0,21(дм2)

Номер слайду 5

Мотивація. Знайти площу прямокутника із сторонами 3/4 та 7/10 см?

Номер слайду 6

Пригадайте! Множення десяткових дробів. 0,5 ● 0,7 = 0,35 Перетворимо десяткові у звичайні. 5/10 ● 7/10 = 35/100. Сформулюємо правило…

Номер слайду 7

Правило! Щоб помножити звичайний дріб на звичайний дріб, потрібно перемножити чисельники та перемножити знаменники, і знайдені добутки записати відповідно у чисельник та знаменник нового дробу.

Номер слайду 8

Скорочення при множенні Якщо можливо, то дроби варто скоротити. Бажано виконати скорочення до знаходження добутків в чисельнику та знаменнику

Номер слайду 9

Множення числа на дріб Коли потрібно перемножити натуральне число на дріб, дане число представляють у вигляді дробу зі знаменником 1.

Номер слайду 10

Множення мішаних чисел Якщо серед множників є мішані числа, то їх слід перетворити у неправильні дроби, а лише потім множити.

Номер слайду 11

Алгоритм множення дробів Натуральні числа представити у вигляді дробу зі знаменником 1; Мішані числа перетворити у неправильні дроби; Якщо можливо, то дроби варто скоротити; Перемножити чисельники та перемножити знаменники, і знайдені добутки записати відповідно у чисельник та знаменник нового дробу; Якщо в добутку неправильний дріб-виділити цілу частину! Якщо в добутку дріб скоротний-скоротити!

Номер слайду 12

Типові помилки, яких припускаються учні намагаються дроби зводити до спільного знаменника; намагаються «скорочувати» чисельник і знаменник різних дробів; спочатку виконують множення в чисельнику і знаменнику дробу-добутку, а потім скорочувати (часто-густо утруднюючись з пошуком НДС чисельника і знаменника дробу, що утворився).

Номер слайду 13

Формування вмінь

Номер слайду 14

Формування вмінь Виконайте самостійно вправи: № 348 № 352 № 354 № 356 В разі потреби – скористайтесь допомогою вчителя

Номер слайду 15

Домашнє завдання Опрацювати §9, Розв'язати №349 (І та ІІ стовпчики), №353 Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа

Номер слайду 16

Підсумок уроку Знайти площу прямокутника із сторонами 2/3 та 7/8 см?

Номер слайду 17

Підсумок уроку Дайте відповіді на запитання: Чи зрозумілий мені алгоритм множення звичайних дробів? Чи вмію я множити звичайні дроби? Що мені незрозуміло в темі? Всі питання, що у вас виникли, задайте вчителю своєчасно

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Падалиця Надія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лойченко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ковалів Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
9 січня
Переглядів
1853
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку