Урок "Мої органи чуття. Догляд та гігієна"

Про матеріал
Матеріал уроку дає змогу розширити знання дітей про органи чуття, за допомогою яких пізнаємо світ (що можна впізнати на дотик, за смаком, запахом, розгледіти, почути); удосконалити уміння спілкуватися, сприяти особистому і соціальному розвитку, сприяти збагаченню словникового запасу учнів,розвивати творче мислення та вміння самостійно приймати рішення, формувати потребу бути соціально активним і старанним учнем, виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Перегляд файлу

Предмет «Я досліджую світ»

Тема: Мої органи чуття (с.28)

Мета: розширити знання дітей про органи чуття, за допомогою яких  пізнаємо світ (що можна впізнати на дотик, за смаком, запахом, розгледіти, почути); удосконалити уміння спілкуватися, сприяти особистому і соціальному розвитку, сприяти збагаченню словникового запасу учнів,розвивати творче мислення та вміння самостійно приймати рішення, формувати потребу бути соціально активним і старанним учнем, виховувати відповідальне ставлення до навчання.

Обладнання: дидактичний матеріал, чарівна скринька, цукерка, Макет Сонечка, Шість цеглинок

Хід уроку

І. РАНКОВЕ КОЛО

1. Привітання.

Доброго ранку – сонце привітне !

Доброго ранку – небо привітне !

Доброго ранку – в небі пташки !

Доброго ранку – зелені дубки !

Доброго ранку – люди привітні !

Я всім бажаю , щоб посмішки квітли

2 .Зворотний зв'язок з темою попереднього уроку «Я відчуваю». Вели бесіду про людські взаємини, про непорозуміння та шляхи усунення конфліктних ситуацій.

3. Щоденні новини

4 .Вправа «СОНЕЧКО»

На дошці прикріплено макет СОНЕЧКА. На столі для вчителя промінці з надписами ( позитивними та негативними іменниками, що характеризують відношення один до одного)  (Додаток 2)

Завдання: прочитати і вибрати промінець, щоб ви хотіли взяти із собою у подальше життя, прикріпити на дошку до СОНЕЧКА.

Налаштування на роботу: читання відповідних варіантів ( на дошці)

ІІ. Робота над темою уроку

1. «Чарівна скринька»

Діти становляться у коло. Передаючи скриньку товаришу, мають намір відгадати, що знаходиться у скриньці. ( У скриньці – цукерка). Вчитель показує і запитує: що це?

-Діти, який орган чуття найперший допоміг назвати цей предмет? (Очі)

-Чи можемо доторкнутися, взяти в руки? Наш помічник - … (шкіра, руки)

-Є можливість понюхати? Спробувати на смак? Це робота …(носа, язичка)

-Яку роботу при цьому можуть виконувати вушка? (Чути, як кусають)

ВИСНОВОК: Ми пізнаємо світ за допомогою органів чуття – носа, вух, шкіри, очей,язичка.

2. Вправа з ЛЕГО «Збудуй не скріплюючи»

Робота в парах: - Створіть спільну споруду, рослину, тварину тощо (3 хв)

-Які органи чуття допомагали вам у роботі? (Очі, руки, вуха)

3. РУХАНКА «Знайди своє місце»

Діти шикуються в колони по 6 учнів у вигляді сніжинки. Інструкція – правила гри: 1учень тримає жовтогарячу цеглинку, 2-й- червону, 3-й- зелену, 4-й- голубу, 5-й- жовту, 6-й- синю.

По команді вчителя, «Червоні», учні з червоними цеглинками у руках швидко займають місце у іншій колоні, але не у своїй.

4. Робота в групах «Плакат думок»

Вчитель поділяє клас на 5 груп з відповідними назвами органів чуттів: «Носики», « Язички», «Ручки», «Вушка», «Оченята», пропонує зайняти місце у групах.

Завдання: Скласти і записати (хто вміє) або намалювати правила догляду за органами чуття (у кожної групи окреме завдання) (3хв)

Презентатори доповідають про роботу.

5. «Займи позицію»   Вправа з ЛЕГО «Відповідаємо цеглинками»

Вчитель: - Візьміть у праву руку зелену цеглинку, у ліву – червону. Зелений колір – згода, червоний – незгода. Я буду читати речення, а ви за допомогою цеглинок висловите свою думку. Якщо ви згодні – піднімаєте зелену цеглинку, незгодні – червону.

-Їсти смачний пиріг можна вухами. (НІ) Виправте висловлення

-До школи речі у ранець я кладу руками (ТАК)

-Приємну музику рекомендують слухати носиком (НІ) Чим?

-Перегляд цікавого фільму відбувається завдяки язичкові (НІ)

-Роботу двигуна машини я чую вухами (ТАК)

-Запах квітів ми відчуваємо носиками (ТАК) МОЛОДЦІ!

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.                                                                                                - Що дізналися нового? А чи є потреба слідкувати за своїми органами чуття? Як слідкуємо за вушками?  Чого не можна робити з язиком? Як треба доглядати за шкірою та руками? Як треба поводитися, щоб був гарний зір? Як зберегти у здоров’ї ніс?                               

- Визначте свій настрій на уроці.

 

Додаток 2

«С О Н Е Ч К О»

ДОБРОТА                         РАДІСТЬ

ДОПОМОГА                    УСПІХ

НАХАБСТВО                   ОБРАЗА

ПІКЛУВАННЯ                 НЕХТУВАННЯ

ЕГОЇЗМ                             СПІВЧУТТЯ

ЛЮБОВ                             ЩИРІСТЬ

 

 

 

 

docx
Додано
23 травня
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку