Урок "Мої забави взимку "

Про матеріал
Конспект розроблений до підручника "Я досліджую світ" І.О.Большакової за програмою НУШ-2
Перегляд файлу

  Мої  забави взимку

Мета: спонукати дітей до розповіді та обговорення інформації,що зацікавила ; розвивати зв’язне мовлення (МОВ);  продовжувати вчити називати пору року та відповідні їй місяці;  встановлювати зв’язок між порою року і погодою; (ПРО); порівнювати і впорядковувати об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначати істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу (МАО) ;  пригадати про дотримання правил  щодо запобігання  простудних захворювань.(СЗО); створювати виріб за зразком,  планувати послідовність технологічних операцій, дотримуватися безпечних прийомів праці (ТЕО);  розвивати творчу уяву, фантазію,  спостережливість;  виховувати  любов до природи, бажання  більше часу проводити на свіжому повітрі.

Хід

І. Ранкове  коло

1. Вітання

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій всі зимовий маєм?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

 

- А ще до нас завітала зими дитинка, красуня Сніжинка. ( показ сніжинки)

Морозець — її  татусь,

Дід Мороз — її  дідусь.

Колисала її  Віхола,

А Зима на щічки дихала.

Ось така вона    є гожа,

На Матінку-Зиму схожа.

-Передамо цю сніжинку по колу і  бажаємо один одному щось хороше.

 

2. Групове  заняття

-  За якими ознаками ми помічаємо прихід зими?

-Діти, а хто скаже, який місяць починає зиму?

-А чи знаєте ви, як називаються зимові місяці?

Тоді давайте відгадаємо загадки і назвемо місяці.

  

 

Під подушкою пакунки —

 Миколайчика дарунки.

Трішки ще, і новий лік,

 Почне відлік Новий рік! (Грудень)

У давні часи груднем називали нерівну, покриту грудками дорогу. Буває, що у грудні ще снігу немає. Перший місяць зими називали ще «мостовиком», бо він крижані мости на річках зводить.

 

Пухнастий сніг усе вкриває,

 Різдвяна зірка в небі сяє.

 Повсюди радість, щастя, сміх —

 Цей місяць перший із усіх. (Січень)

 Кажуть: «Січень – снігом січе». Другий місяць новий рік розпочинає й половину зими відсікає. Отож, чому місяць звуть січнем, зрозуміло.

 

Другий він в календарі,

 Холодно у цій порі.

 Снігопади, завірюха…

Всі сховали в шапку вуха?(Лютий)

 Інколи зима по-справжньому виявляє свій суворий характер тільки в лютому – останньому зимовому місяці. Тоді дмуть сильні вітри, налітають віхоли, частішають хуртовини, дошкуляє мороз. 

 

- Повторимо ще раз зимові місяці (грудень, січень, лютий) 

-Діти, а  чи любите ви зиму?

- А за що любите зиму?

-Я теж люблю зиму. Коли я була маленькою, то теж любила кататися на санках, ліпити снігову бабу. А ще любила ловити сніжинки та розглядати їх.  Зима в нас тільки починається, тому на  нас чекає ще дуже багато зимових ігор та забав.

3. Щоденні новини.

Робота за календарем погоди

- Яка пора року почалася?(зима)

- Діти, який день тижня сьогодні?

 - Вчора було 3 грудня, а сьогодні яке число? Який місяць?

- Яка погода сьогодні? Чи є опади?

- Скільки днів зими пройшло?

ІІ. Мотивація  навчальної діяльності.

- Поплескайте в долоньки, хто хоче,щоб кожен день ішов  сніжок.

- Потупайте ніжками, хто бажає зліпити снігову бабу.

- Покивайте голівками, хто хоче покататися на санчатах.

-        Подаруйте один одному усмішку, хто хоче поплавати на сніговій гірці.

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Я бачу,що ви  всі любите грати взимку,тому сьогодні ми з вами і будемо говорити про забави та зимові ігри, які ви любите.

ІV. Опрацювання нового матеріалу

1.Робота за підручником с.76 завдання1(Розгляньте малюнок. )

- Розкажіть, що роблять діти?

 -В які ігри любите грати ви  взимку?

 -Як потрібно вдягатися?

 -Чи можна їсти сніг? Бурульки?

V. Закріплення вивченого.

Погляньте на дошку.

- Кого ви бачите на ній?

-Полічіть, скільки сніговиків зображено на малюнку.

-  Скільки ґудзиків у кожного сніговика? Які за кольором ґудзики ви бачите?

 -  Скільки ґудзиків у 2 сніговиків?

- З чого носики? Скільки сніговиків мають носик з шишки? З морквинки?

- Скільки сніговиків мають капелюха? Скільки відерець? Шапок?

- Подивіться уважно і скажіть чи є серед сніговиків два схожих?

-Обведіть їх у коло.

VІ. Фізкультхвилинка  ( музична)

VІІ. Робота  в зошиті  

Відкрийте зошити на сторінці  62

Розглянемо 1 завдання.

Подивіться уважно на малюночки і назвіть 8 відмінностей.

-А чого взимку не буває? Обведіть .

Я бачу, що ви  всі уважні і спостережливі, тому переходимо до завдання 2.

  • Що ви бачите на малюночках?
  • Зєднайте шапочки і шарфики.
  • Знайдіть найдовший шарф. Обведіть його.
  • У кожного з вас є шапка та шарфик. Намалюйте у пустих квадратиках  свою шапку і шарфик.

VІІІ . Практична робота. Виготовлення сніговика.

-Діти,   ми з вами говорили, що всі любимо ліпити сніговика, то ж  зараз ми з вами зробимо ось такого паперового сніговика. Для цього в кожного на парті є заготовки фігур. Беремо прямокутну смужку і по черзі клеїмо   на неї шарфик , ґудзики, шапочку,  носик. А очі та ротик намалюємо олівцями чи фломастерами.

 

Розмістимо наші роботи на  дошці творчості, щоб всі побачили,  які гарні вийшли в нас сніговички.

 Чудово! Молодці!

 

 Закінчився наш  урок

  Пролунав уже  дзвінок.

Всі ми можем відпочити

Свої сили поновити.

docx
Додано
5 січня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку