Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Календарне планування складено за підручником для 1 класу загальних закладів освіти «Я досліджую світ» автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)
№ |
Дата |
Тема |
К-сть годин |
Словник |
|
АДАПТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД |
|||||
Я І МОЯ ШКОЛА |
|||||
Я –ШКОЛЯР. Я – ШКОЛЯРКА |
|
||||
1. |
02.09 06.09 |
Я – школяр. Я- школярка. Я знайомлюся з однокласниками. |
2 |
Школа, учень, школяр, школярка |
|
3. 4. |
07.09 09.09 |
Ми однокласники . Учимося взаємодіяти. |
2 |
учні, однокласник, імена |
|
5. 6. 7. |
13.09 14.09 16.09 |
Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня. Створення леп-буку «Розпорядок дня» |
3 |
Режим, ранок, обід, вечір |
|
8. 9. |
20.09 21.09 |
Охайність та особиста гігієна |
2 |
|
|
Я І МОЇ МОЖЛИВОСТІ |
|||||
10. |
|
Хто я? Який я? Яка я? Як я росту. Моя постава — моє здоров’я |
3 |
Захоплення, хобі |
|
13. |
|
Як я пізнаю навколишній світ |
2 |
Навколишній світ, діяльність |
|
15. |
|
Органи чуття — наші помічники. Шкіра — орган дотику. Ніс — орган нюху. Язик — орган смаку |
4 |
Органи чуття, зір, слух, нюх, смак, дотик |
|
19. |
|
Очі — орган зору. Чи можна все бачити за допомогою очей |
2 |
Орган, очі, зір |
|
21. |
|
Вуха — орган слуху. Чи можна все чути за допомогою вух |
2 |
Вуха, слух |
|
МОЯ ШКОЛА |
|||||
23. |
|
Безпечна дорога до школи |
2 |
Дорога, зебра, світлофор
|
|
25. |
|
Знайомство зі шкільними приміщеннями. Наш клас |
3 |
Школа, коридор, їдальня, клас
|
|
28. |
|
Прогулянка шкільним подвір’ям. Урок - екскурсія |
2 |
Подвір’я, природні та рукотворні об’єкти
|
|
30. |
|
Кімнатні рослини. Як доглядати за кімнатними рослинами |
2 |
Фіалка, папороть |
|
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
|||||
ЯК Я ДОСЛІДЖУЮ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
|||||
32. |
|
Для чого нам проводити спостереження. За допомогою чого ми досліджуємо |
2 |
Спостереження, навколишній світ |
|
34. 35. |
|
Для чого ми проводимо досліди |
2 |
Дослід, склянка, шкірка, посуд, магніт,
|
|
36. |
|
Для чого ми проводимо вимірювання |
1 |
Вимірювання, ваги, термометр |
|
Я ДОСЛІДНИК. Я ДОСЛІДНИЦЯ |
|||||
37. 38. |
|
Досліджуємо властивості повітря |
2 |
Повітря, шпаринки
|
|
39. 40. |
|
Досліджуємо властивості води |
2 |
Вода, глечик, посудина
|
|
41. 42. |
|
Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи . |
2 |
Грунт, перегній
|
|
СВІТ, ЯКИЙ НАС ОТОЧУЄ |
|||||
43. 44. 45. |
|
Природа навколо нас. Нежива й жива природа |
3 |
Тіла, жива і нежива природа
|
|
46. |
|
Сонце — джерело світла й тепла |
1 |
Сонце, організми |
|
47. 48. |
|
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя |
2 |
Поживні речовини, паросток |
|
|
|
|
|
|
|
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (ІІ семестр)
Календарне планування складено за підручником для 1 класу загальних закладів освіти «Я досліджую світ» автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
||||
СВІТ, ЯКИЙ МЕНЕ ОТОЧУЄ |
||||
49 50 |
|
Різноманітність рослин. Їх будова
|
2 |
Рослини, дуб, фіалка, троянда |
51 52 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні та хвойні рослини. |
2 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини |
53 54 |
|
Дикорослі та культурні рослини. |
2 |
Дикорослі рослини, культурні рослини |
55 56 57 |
|
Різноманітність тварин. Дикі та свійські тварини. |
3 |
Дикі тварини, свійські тварини |
58 59 |
|
Комахи та риби. |
2 |
Комахи, риби, жук, сонечко, окунь, карась |
60 61 62 |
|
Птахи та звірі. |
3 |
Птахи, звірі, осілі, перелітні, пір’я, шерсть |
63 64 |
|
Охорона природи. |
2 |
Охорона, природа, користь, школа, ліс, парк |
Я І МОЄ ЗДОРОВ’Я |
||||
65 66 67 |
|
Тіло людини. |
3 |
Тіло, голова, тулуб, руки, ноги |
68 |
|
Життєрадісність і здоров’я. |
1 |
Настрій, посмішка, гумор |
69 70 |
|
Фізичні вправи і здоров’я. |
2 |
Рух, здоров’я, вправи |
71 |
|
Який буває відпочинок. |
1 |
Рух, відпочинок, активний, пасивний |
72 73 |
|
Харчування і здоров’я. |
2 |
Жир, олія, сіль, цукор |
74 75 |
|
Корисна їжа. Яка вона? |
2 |
Корисна їжа, фрукти, овочі |
МОЄ БЛИЗЬКЕ ОТОЧЕННЯ |
||||
Я І МОЯ СІМ’Я |
||||
76 77 78 |
|
Сім’я — найближче моє оточення. |
3 |
Сім’я, родина, мама, тато, брат, сестра, дідусь, бабуся |
79 80 |
|
Обов’язки в сім’ї, родині. |
2 |
Сім’я, родина, обов’язок, допомога |
81 |
|
Домашні улюбленці . |
1 |
Домашні улюбленці, тварина, ветеринар |
82 |
|
Які матеріали людина використовує в повсякденному житті. |
1 |
Цегла, дерево, природні, штучні |
83 |
|
Винаходи людства |
1 |
Винахід, винахідник, скло, цегла |
МІЙ РІД |
||||
84 |
|
Родинне дерево. |
1 |
Родинне дерево, покоління, предки |
85 |
|
Родинні традиції і свята. |
1 |
Родина, традиція, свято |
Я ЖИВУ В УКРАЇНІ |
||||
Я І МОЯ ГРОМАДА |
||||
86 |
|
Мій рідний край. |
1 |
Край, вулиця, хата |
87 |
|
Природа рідного краю. Водойми. |
1 |
Річка, озеро, джерело, ставок |
88 89 |
|
Рослини рідного краю. |
2 |
Дерева, кущі, трави, лікарські рослини, зерно, ягоди |
90 91 |
|
Тварини рідного краю. |
2 |
Комахи, риби, птахи, звірі |
92 93 |
|
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї. |
2 |
Курка, коза, кріль, кінь |
94 |
|
Чому потрібно охороняти рослини і тварин. |
1 |
Охорона, Червона книга, рослини, тварини |
95 |
|
Поведінка у громадських місцях. |
1 |
Поведінка, порядок, повага |
96 |
|
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями. |
1 |
Безпека, допомога, дорослі |
97 |
|
До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій. |
1 |
Небезпека, пожежа, поліця |
Україна – МОЯ БАТЬКІВЩИНА |
||||
98 99 |
|
Символи моєї країни. |
2 |
Україна, прапор, гімн, герб |
100 101 |
|
Київ — столиця України. |
2 |
Київ, столиця |
102 |
|
Культура та звичаї українців. |
1 |
Мова, звичаї, Батьківщина |
103 |
|
Народні символи. |
1 |
Верба, калина, барвінок, чорнобривці |
104 |
|
Україна — європейська держава. |
1 |
Мир, добро, дружба |
105 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|