Урок "Моделі-аналоги. Виявлення найкращих ознак у зразках вишивок."

Про матеріал
Проведення дослідження технології виготовлення вишитого виробу; навчити виявляти найкращі ознаки в кожному зразку; удосконалювати вміння виконувати основні прийоми обраних технік вишивання; розвивати увагу; продовжувати формувати навички правильної організації робочого місця; виховувати любов до української вишивки.
Перегляд файлу

Дата

Клас  6

 

Тема. Моделі-аналоги. Виявлення найкращих ознак у зразках вишивок.

Мета: Провести дослідження технології виготовлення вишитого виробу; навчити виявляти найкращі ознаки в кожному зразку; удосконалювати вміння виконувати основні прийоми обраних технік вишивання; розвивати увагу; продовжувати формувати навички правильної організації робочого місця; виховувати любов до української вишивки.

Матеріали, інструменти, обладнання: зразки проектів учнів попередніх років;  таблиця «Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог під час вишивання», матеріали та інструменти для вишивання.

Тип уроку: комбінований.

                                                       ХІД  УРОКУ

І. Організаційний момент

Перевірка наявності учнів та їх готовності до уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Опитування учнів:
  1. На якому етапі проектно-технологічної діяльності обирається тема й завдання проекту?
  2. Що нам потрібно для виконання наших проектів?
  3. Які техніки вишивки ви використовуєте при виготовленні проектного виробу?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель. Ми вибрали виріб для виконання проекту, почали роботу над вишивкою, але ще не визначилися з дизайнерськими задачами.

 

ІУ. Повідомлення теми уроку та постановка завдань перед учнями

Знати: як провести дизайн-аналіз, дослідження та вибір технології виробу, основними прийоми обраних технік виконання вишивки.

Уміти: виконати дослідження за моделями-аналогами, схемами і малюнками візерунків різних виробів, оформлених вишивкою; створити ескіз композиції своєї роботи.

 

У. Вивчення нового матеріалу

                 Визначення дизайнерської мети проекту. Моделі-аналоги.

                 Виявлення   найкращих ознак.

Учитель організовує дослідження і вибір технології виготовлення виробу шляхом співвіднесення її з вимогами до проектованого виробу. Проводить разом з учнями дослідження схем і малюнків за  готовими вишитими роботами, проектами учнів минулих років. Допомагає провести дизайн-аналіз 3- 4 готових робіт за такою схемою (схема зображена на дошці):

 

                                     Естетичний та оригінальний вигляд

 

            Витрати                                                                       Простота у виготовленні

 

 Зручність у використанні                  ВИРІБ                             Ергономічність

 

      Функціональність                                                                    Практичність

 

                              Відповідність матеріалу призначеного виробу

 

  • Бесіда (запитання записані на дошці заздалегідь):

а) Що я бачу і для чого це мені потрібно?

б) Що подобається?

в) Щоб я змінив або вдосконалив би? Як би змінився виріб?

 

УІ. Фізкультхвилинка

 

УІІ. Практична робота.

  1. Аналіз моделей-аналогів з розділу «Вишивка»
  • Робота в групах (по 4 учні в групі), інтерактивна частина уроку.

Вчитель на дошці записує тему, план практичної роботи.

Тема: Аналіз моделей-аналогів з розділу «Вишивка».

Завдання:

  1. Дати характеристику виробу (письмово) за схемою, зображеної на дошці.
  2. Зробити висновок (усно; один учень з групи), сподобався чи не сподобався виріб? Чому?

 (практичність, естетичність, зручність)

  1. Виготовлення власного виробу

Поточний та заключний інструктажі.

 

УІІІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів на уроці. Прибирання робочого місця.

Бесіда:

  1. Що нового дізналися на уроці?
  2. Ознайомившись із матеріалом уроку, за якими ознаками будете обирати собі вироби (одяг, взуття тощо)?

 

ІХ. Домашнє завдання

  • Взяти матеріали та інструменти для вишивання
  • Форма

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
3417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку