Урок "Моделювання прямих спідниць."

Про матеріал

Тема уроку: Моделювання прямих спідниць.

Мета уроку:Навчальна: формування практичних вмінь та навичок моделювання виробу, понять про моделювання. Розвивальна: просторову уяву, зорову пам'ять, творчі здібності. Виховувати: дисциплінованість, відповідальність, бережне відношення до майна, уситчивість, охайність, любов до праці.

Перегляд файлу

Тема уроку: Моделювання прямих спідниць.

Мета уроку:Навчальна: формування практичних вмінь та навичок моделювання виробу, понять про моделювання.Розвивальна: просторову уяву, зорову пам'ять, творчі здібності. Виховувати: дисциплінованість, відповідальність, бережне відношення до майна, уситчивість, охайність, любов до праці.

Обєкт праці: моделі поясного виробу (спідниця).

Обладнання: зошит, ножиці, папір, кольоровий картон, роздатковий матеріал, шаблони, таблиці.

Тип уроку: формування вмінь та навичок.

 

План проведення уроку

І. Організаційна частина (2 хв.).

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів (6 хв.).

ІІІ.  Мотивація навчально-трудової діяльності  (2 хв.).

IV. Повідомлення теми, мети завдань уроку. ( 2 хв.).

V. Практична робота.(28 хв.).

VI. Підсумок уроку. Рефлексія. (5 хв.).

Хід заняття.

І. Організаційна частина.

Привітання з класом, призначення чергових, перевірка присутності на уроці, перевірка наявності спец. одягу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Усне опитування.

  1.              Конструювання - процес створення конструктором проекту певного об'єкта техніки.
  2.              Види поясних виробів – шорти, спідниця, штани…
  3.              Як правильно знімати мірки?
  4.              Які є мірки?
  5.              Від якої мірки залежить ширина базисної сітки? (Ос.)
  6.              За допомогою якої мірки уточнюється при побудові креслення викрійки лінія стегон? (довжина спинки до лінії талії Тс=Дст: 2-1).

Правила техніки безпеки.

  1.   Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.
  2.   Неможна працювати несправним і тупим інструментом, використовувати інструмент лише за призначенням.
  3.   Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.
  4.   Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути  в школі.
  5.   Інструменти мають зберігатися в призначеному місці.
  6.   Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

Санітарно – гігієнічні вимоги.

 ІІІ. Мотивація навчально – трудової діяльності учнів.

Кожна людина має свій стиль в одязі.  Ми вивчаємо поясні вироби, а саме спідниці, тому ви знаєте, як вони відрізняються фасоном, формою, структурою, кольором та якістю. 

Давайте розглянемо такі моделі спідниць. Додаток 1.

На сьогоднішньому уроці ми будемо модельєрами-конструкторами і змоделюємо пряму спідницю.

IV. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

Тема, сьогоднішнього уроку: «Моделювання прямих спідниць». Мета уроку: формування практичних вмінь та навичок моделювання виробу, понять про моделювання.

Завдання уроку:

Ознайомитися з зразками.

За шаблоном  (додаток 2) змоделювати спідницю.

Вирізати змодельовану спідницю та наклеїти на картон.

V. Практична робота: «Моделювання прямої спідниці».

Коротко ознайомимося з основними поняттями моделювання.

Моделювання – творчий процес створення нових моделей одягу. Це початкова стадія процесу створення, під час якого враховується призначення одягу, фігура людини, колір, малюнок тканини та розкрій. Розрізняють два види моделювання: технічне та художнє.

Художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі. Займаються художники – модельєри; дизайнери одягу. Художник, створюючи модель, працює над формуванням зовнішнього вигляду людини. Вони можуть не тільки самостійно розробляти, а й займаються пошиттям одягу. На сьогодні такі речі є унікальними. Їх оцінюють на досить високому рівні. Вони вирізняються, як за якістю так і ціною. Мабуть ви знаєте відомих Соня Рікель, Андре Тан, Dior, Коко Шанель та інші.

Технічне створення нових фасонів одягу за ескізами і малюнками із журналів мод. Займається – модельєр. Для правильної побудови креслень виробу треба визначити ознаки фігури. Будують креслення за якими моделюють будь який фасон виробу.

Основні питання на, які звертаємо увагу при моделюванні:

Для кого? ( для дітей та дорослих).

Для чого? (для повсякденного  та святкового використання).

Із чого? (матеріал з якого ми виготовляємо виріб).

Завдання практичної роботи.

Моделювання прямої спідниці.

- Моделювання спідниці з вертикальними рельєфами.

- Моделювання спідниці розширеної донизу.

- Моделювання спідниці з воланом.

- Моделювання спідниці розширеної донизу з овальною кокеткою.

 

Вступний інструктаж.

В процесі вступного інструктажу розглянути найтиповіші помилки при виконанні конкретного навчально-практичного завдання. При розгляді типових помилок, утруднень, дефектів, способів їх попередження і усунення необхідно враховувати наступні вимоги:

 - повідомляючи помилки і дефекти в роботі, які частіше за все допускають учні.

 - у міру накопичення досвіду учнів їх слідує все більше і більше привертати до самостійного аналізу можливих помилок, утруднень, пошуку шляхів їх попередження і усунення.

 При розгляді питань з організації робочого місця, підготовки до роботи, техніки безпеки в процесі вступного інструктажу вчитель повинен розуміти, що разом з вказівками – «що робити?», йому необхідно дати відповідь на питання – «як робити?», щоб учні не тільки сприймали статутні вказівки вчителя, але і наочно уявляли, як це повинно робитися насправді.

  •                  Технологічна послідовність моделювання спідниці.
  •                  Інструктаж з безпеки праці під час моделювання спідниці.

Діти починають виконують практичну роботу. Вчитель роздає шаблони та зразки моделей  прямих спідниць.

Поточний інструктаж.

  •                  Контроль якості при моделюванні.
  •                  Усунення недоліків при моделюванні.

(По завершенні практичної роботи учні здають виконані роботи на перевірку).

Заключний інструктаж.

  •                  Перевірка і підсумок заняття.
  •                  Загальна характеристика заняття.

 

VI. Закріплення вивченого матеріалу. (Рефлексія).

 Знання, які ви отримали під час вивчення цієї теми допоможуть вам у майбутньому. Тепер ви знаєте як можна виготовити викрійку для швейного виробу, затрачаючи на це мінімум часу та як виконати моделювання спідниці будь-якої із вивчених моделей на основі прямої спідниці.  

Використання вправи мікрофон: «Що ви навчилися на сьогоднішньому уроці?»

 Підсумки заняття та виставлення оцінок.

Діти, сьогодні ви активно попрацювали на уроці: змістовно відповідали на запитання, справились із завданнями практичної роботи. Відповідно кожен із вас отримає оцінку.

Домашнє завдання:

Розробити модель спідниці напівсонце.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
1362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку