Урок Модуль: "Футбол","Баскетбол"

Про матеріал

Модуль: «Футбол»

Завдання уроку:1)Удосконалювати техніку виконання: ведення м'яча – обманні рухи, фінти ; вкидання м'яча ;ударів по м'ячу головою; жонглювання м'яча; індивідуальних дій гравця. Опрацювати теоретичні відомості.

2)Розвивати спритність,координаційні здібності.

3)Виховувати дисциплінованість,почуття колективізму,інтерес до уроків фізичної культури та футболу.

Інвентар: ватман, м'ячі, фішки, секундомір, свисток.

Тип уроку: комбінований

Клас: 8

Модуль: «Баскетбол»

Завдання уроку:

  • 1)Повторити техніку виконання: пересування гравців; обманних рухів та фінтів; кидка м'яча у кільце; повторити історію виникнення гри та правила гри у баскетбол;
  • 2)Розвивати швидкість, спритність.
  • 3)Виховувати дисциплінованість, повагу до оточуючих, любов до занять спортом.

Інвентар: ноутбук, м'ячі, фішки, секундомір, свисток, ручки, маніжки.

Тип уроку: комбінований

Клас: 6

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури

Модуль: «Баскетбол»

Завдання уроку:

1)Повторити техніку виконання: пересування гравців; обманних рухів та фінтів; кидка м’яча у кільце; повторити історію виникнення гри та правила гри у баскетбол;                                                                

2)Розвивати швидкість, спритність.                                

 3)Виховувати дисциплінованість, повагу до оточуючих, любов до занять спортом.

Інвентар: ноутбук, м’ячі, фішки, секундомір, свисток, ручки, маніжки.

Тип уроку: комбінований                   

Клас: 6

Дата проведення: 15.11.2018 р.    

 

Частина

  уроку

Зміст

Дозу-

вання

Організаційно-методитні вказівки

Підго-товча

(13-14хв)

 

1.Шикування в одну шеренгу. Рапорт

2.Вимірювання ЧСС за 6 с.,

- Інструктаж з техніки безпеки;

- Перевірка домашнього завдання.

3.Робота з ноутбуком, презентація: Історія виникнення гри.

- Повідомлення завдань уроку

4.Різновиди ходьби:

  - на носках;

  - на п’ятах ;

  - перекатом з п’ятки на носок;

  - напівприсівши;

 

5.Різновиди бігу:

  - з високим підніманням стегна;

  - з-закидом гомілки;

 - з викидом прямих ніг вперед і назад

- приставним кроком: правим, лівим боком та поперемінно по 2 кроки;

  - стрибковий.

  - вправи на встановлення дихання;

7.Загальнорозвивальні вправи в русі:

 - вихідне положення (В.П.)- руки на пояс. 1 – нахил голови вперед; 2 – те саме назад; 3 – те саме праворуч; 4 – те саме ліворуч;

- В.П. – права рука вгорі; відведення прямих рук; 1-2 – права рука вгорі; 3-4 – ліва рука вгорі;

 - В.П. – руки до плечей; колові оберти; 1-2 – вперед; 3-4 – назад;

 - В.П. – руки перед собою зігнуті в ліктях; відведення прямих і зігнутих рук назад; 1-2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук;

  - В.П. – руки в сторони; колові оберти рук; 1-4 – вперед; 5-6 – назад;

  - В.П. руки в замок; колові оберти кистю;

  - В.П. – на кожен крок нахил; 1-2 – нахил до правої ноги; 3-4 – нахил до лівої ноги;

  - В.П. – руки перед собою; різнойменні торкання носками ніг кисті рук; 1-2  -  до правої; 3-4 – до лівої;

  - В.П  - руки до колін; ходьба випадами; 1-2 – випад лівою  ногою; 3-4 – те саме правою ногою;

  - стрибки; 1-4 – на лівій нозі; 1-4 – на правій нозі; 1-4 – на обох ногах.

1 хв

 

1 хв

 

1-2 хв

 

3 хв

 

1хв

1-2хв

.

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

3-4 р.

 

 

5-6 р.

 

 

5-6 р.

 

5-6 р.

 

 

 

3-4 р.

 

5-6 р.

 

7-8 р.

 

7-8 р.

 

6-7 р.

 

 

2-3 р.

 

 

 

В одну шеренгу. Фізорг класу.

Фіксувати час і результат. Діти пригадують правила техніки безпеки на уроці.

Способи ведення м’яча Учні відповідають по черзі.

 

 

Чітко і голосно.

 

Руки на поясі.

Руки за спиною.

Руки на поясі.

 

 

 

Спину тримати вертикально.

 

Ногу у колінному суглобі не згинати

Руки на поясі

 

Стрибки  виконувати  якомога  вище

Повільна ходьба.

 

Дистанція 2 кроки

Вправу виконувати повільно

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

 

Постійно тримати руки на рівні грудей

 

 

 

 

Намагатися не  згинати ногу у колінному суглобі.

 

Руки тримати на рівні грудей

 

Спину тримати вертикально

 

Приземлення здійснювати на носочки.

 

 

Основна

(26-28хв)

1.Шикування. Розподіл на пари.

2. Передача м’яча вивченими способами;

Робота в парах

3.Пригадати і виконувати способи ведення м’яча;

4.Виконувати передачу м’яча, ловіння і ведення м’яча з обведенням суперника;

Розподіл учнів на трійки (за групами здоров’я )

5.Виконувати фінтові вправи під час гри «Світлофор»

6.Виконання тестових завдань;

7.Виконувати кидок м’яча у кошик з близьких відстаней;

8.Вимірювання ЧСС за 10 с

 

9.Навчальна ,двостороння гра.             

до 1хв

2-хв

 

 

2-хв

3-4хв

 

30 с

 

4-5хв

 

3 хв

 

30 с

1хв

 

5-6 хв

До1хв

В одну шеренгу.

 

Старт за сигналом.

Слідкувати за правильним виконанням вправ. Давати методичні вказівки

Пояснення. Здійснювати індивідуальний підхід.

 

 

Пояснення.

 

 

Показ та пояснення. Виконують один за одним.

Фіксувати час.

Розподіл на команди. Суддівство

Відпочинок між періодами .

Заключна

(3-5 хв)

1.Шикуваннядв.Вимірювання ЧСС за10с

2.Гра на увагу;

 

3.Підведення підсумків уроку.       Оцінювання.

4.Домашнє завдання

 

5.Вихід із спортивного залу

 

до 1хв

1 хв

 

2 хв

 

30 с

 

15 с

В одну шеренгу. Фіксувати час.

Учні стають в одну шеренгу.

Відмічання кращих учнів.

 

Повторити правила гри.

 

Колоною ,один за одним.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль: «Футбол»

Завдання уроку:1)Удосконалювати техніку виконання: ведення м’яча – обманні рухи, фінти ; вкидання м’яча ;ударів по м’ячу голово; жонглювання м’яча; індивідуальних дій гравця. Опрацювати теоретичні відомості.

2)Розвивати спритність,координаційні здібності.

3)Виховувати дисциплінованість,почуття колективізму,інтерес до уроків фізичної культури та футболу.

Інвентар: ватман, м’ячі, фішки, секундомір, свисток.

Тип уроку: комбінований

Клас: 8

Дата проведення: 18.10.18

Частина

  уроку

Зміст

Дозу-

вання

Організаційно-методитні вказівки

Підго-товча

(12-13хв)

 

1.Шикування в одну шеренгу. Рапорт

2.Вимірювання ЧСС за 10 с

3.Повідомлення завдань уроку.

Повторення правил БЖД на уроці.

4.Розповідь вчителя про футбол і міні-футбол. Повторення техніки вкидання м’яча.

5.Різновиди ходьби:

  - на носках;

  - на п’ятах ;

  - на зовнішній стороні стопи;

  - напівприсівши;

  - у повному присяді.

 

6.Різновиди бігу:

  - з високим підніманням стегна;

  - з-закидом гомілки;

  - приставним кроком:правим ,лівим та     поперемінним кроком;

  - стрибковий.

  - вправи на встановлення дихання;

7.Загальнорозвивальні вправи в русі:

 - вихідне положення (В.П.)- руки на пояс. 1 – нахил голови вперед; 2 – те саме назад; 3 – те саме праворуч; 4 – те саме ліворуч;

- В.П. – права рука вгорі; відведення прямих рук; 1-2 – права рука вгорі; 3-4 – ліва рука вгорі;

 - В.П. – руки перед собою зігнуті в ліктях; відведення прямих і зігнутих рук назад; 1-2 – відведення зігнутих рук; 3-4 – відведення прямих рук;

  - В.П. – руки в сторони; колові оберти рук; 1-4 – вперед; 5-6 – назад;

  - В.П. – на кожен крок нахил; 1-2 – нахил до правої ноги; 3-4 – нахил до лівої ноги;

  - В.П. – руки перед собою; різнойменні торкання носками ніг кистів рук; 1-2  -  до правої; 3-4 – до лівої;

  - В.П  - руки до колін; ходьба випадами; 1-2 – випад лівою  ногою; 3-4 – те саме правою ногою;

  - стрибки; 1-4 – на лівій нозі; 1-4 – на правій нозі; 1-4 – на обох ногах.

1-2 хв

 

30 сек

30 сек

30 сек

3 хв

 

 

до 2хв

 

 

 

 

 

 

2-3 хв

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

3-4 р.

 

 

 

5-6 р.

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

7-8 р.

 

 

7-8 р.

 

 

 

7-8 р.

 

 

2-3 р.

 

 

 

В одну шеренгу. Фізорг класу.

 

Фіксувати час і результат.

Чітко і голосно.

Учитель і учні. Гра «Мікрофон»

 

Показ учнів (Д/з)

 

Руки на поясі.

Руки за головою.

Руки на поясі.

 

Дівчата – руки на колінах, хлопці – руки за головою

 

Спину тримати вертикально.

 

Стрибки  виконувати  якомога  вище

 

 

Повільна ходьба.

 

 

 

 

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагатися не  згинати ногу у колінному суглобі.

 

Руки тримати на рівні груде

 

 

 

Спину тримати вертикально

 

 

Приземлення здійснювати на носочки.

 

 

Основна

(27-29хв)

1.Шикування.Розподіл на 2 групи.

 

2.Біг зі зміною напрямку перенесенням м’яча, ведення м’яча. 

 

 

3.Жонглювання м’яча ногою і головою.

4.Комплексна естафета один за одним учні виконують ведення з обведенням фішок (7-8 м.) зупинку м’яча і удар у площину воріт.

5.Вимірювання ЧСС за 10 с

6.Перевірка правил гри у міні-футбол і футбол. Відмінності гри.

7.Навчальна ,двостороння гра.

 

 

8.Гра «Атоми, молекули»             

До 1хв

 

 

3-4хв

 

5-6хв

 

7-8 хв

 

2-3 р.

 

30 сек

3-4 хв

 

4-5 хв

 

 

2 хв

В одну шеренгу .

(Призначення головного у групі)

Старт за сигналом.

По прямій.

Повільна ходьба

Слідкувати за правильним виконанням вправ.

Давати методичні вказівки. Здійснювати індивідуальний підхід.

 

Фіксувати час і результат.

Робота в групах.

 

Розподіл на команди. Суддівство. Відпочинок між таймами до 30 сек.

Розповідь правил гри.

Заключна

(3-5 хв)

1.Шикуваннядв.Вимірювання ЧСС за10с

2.Підведення підсумків уроку.      

Оцінювання.

4.Домашнє завдання

5.Вихід зі спортивної зали

 

До 1хв

3 хв

 

30 сек

15 сек

В одну шеренгу. Фіксувати час.

 

Відмічання кращих учнів.

Вказати на допущені помилки.

Повторити правила Т.Б.

Колоною,один за одним.

Вчитель: Федірко А.Ю.

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку