Урок “Моя країна –Україна. Інтерактивний урок про COVID-19 ”

Про матеріал
Мета: ознайомити з новими правилами поведінки в умовах карантину та пояснити їх; встановити нові правила поведінки під час навчального процесу у зв’язку з умовами карантину; встановити правила респіраторної гігієни; надати інформацію щодо психологічної допомоги за умови тривожного стану через пандемію та ознайомити з алгоритмом дій. Результати уроку: учні знають нові правила поведінки під час навчального процесу та користуються ними; учні знають та користуються правилами респіраторної гігієни; учні знають до кого звернутися, якщо вони переживають тривожність. створити сприятливий психологічний настрій на роботу та до навчання у школі, активізувати увагу дітей; познайомити учнів з європейськими символами та країнами, які входять до складу в ЄС; розвивати мовлення, мислення, кмітливість, уважність, уміння презентувати свій матеріал; виховувати акуратність, вміння слухати один одного, почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Урок “Моя країна –Україна. Інтерактивний урок про COVID-19 ”

Хід уроку

Мета:  ознайомити з новими правилами поведінки в умовах карантину та пояснити їх;  встановити нові правила поведінки під час навчального процесу у зв’язку з умовами карантину;  встановити правила респіраторної гігієни;  надати інформацію щодо психологічної допомоги за умови тривожного стану через пандемію та ознайомити з алгоритмом дій. Результати уроку:  учні знають нові правила поведінки під час навчального процесу та користуються ними;  учні знають та користуються правилами респіраторної гігієни;  учні знають до кого звернутися, якщо вони переживають тривожність. створити сприятливий психологічний настрій на роботу та до навчання у школі, активізувати увагу дітей; познайомити учнів з європейськими символами та країнами, які входять до складу в ЄС; розвивати мовлення, мислення, кмітливість, уважність, уміння презентувати свій матеріал; виховувати акуратність, вміння слухати один одного, почуття взаємодопомоги.

Хід заняття

  1. Організаційний початок
  • Добрий ранок! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок!

  1. Створення сприятливого психологічного настрою
  1. Вступна бесіда.
  • Ось і закінчилась весела пора. Яка це пора? (Літо) Впевнена, що літо для кожного з вас було неповторним, теплим, солодким, грайливим та пізнавальним.
  1. Вправа «Обійми». Створення доброзичливої атмосфери.

Рада вас всіх бачити здоровими, веселими, щасливими. Хлопці змужніли, дівчатка стали ще красивішими, всі відпочили, оздоровилися, запаслися силами на наступний навчальний рік.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Сьогодні 1 вересня – День знань. Всі діти йдуть до школи. Для вас – це вже третій рік навчання. Сподіваюсь він стане пізнавальним, цікавим, різноманітним, яскравим та корисним. Будемо разом подорожувати Країною Знань, долаючи різні труднощі. Бо ми з вами українці: дружні, щирі, працьовиті.
  1. Повідомлення теми та мети заняття
  2. Традиції святкування першого вересня в різних країнах світу.

Нідерланди

Початок нового навчального року в Нідерландах припадає на 22 серпня. Нічого святкового в цей день не відбувається, діти просто приходять до школи, де розповідають одне одному, що робили на канікулах. А от наступного дня діти всім класом чи школою вирушають на якийсь розважальний захід: на море чи в парк.

Норвегія

Залежно від регіону навчальний рік у Норвегії починається 18 – 20 серпня. Діти дуже жваві, а тому жодних лінійок тут теж не відбувається. Перший день починається коротким фестом (компот і булочки), і всі розходяться по класах.

Японія

Навчальний рік в Японії починається навесні, зазвичай 4 – 5 квітня. Святкових лінійок тут немає, подарунків і квітів учителям не дарують. Це взагалі заборонено законом. Приблизно за півроку до «першого дзвоника» дитині купують традиційний японський рюкзак «рандосеру», який мало чим різниться у дівчат і хлопчиків. Фактично рюкзак стає головною зіркою першого дня. Зранку родина (іноді в традиційному японському вбранні кімоно) приходить знайомитись із класом. Після цього свято завершується, і батьки разом з дитиною йдуть до студії на фотосесію з рандосеру.

Ізраїль

Як і в нашій країні, перший дзвоник в Ізраїлі лунає для дітлахів 1 вересня. На цьому схожість не закінчується. В Ізраїлі теж традиційно проводять лінійки. Щоправда, трохи по-іншому: школярі записують власні бажання на повітряних кульках і відпускають їх у небо. Крім того, старанно працювати на уроках діти починають не одразу, адже вересень – місяць свят. Спочатку єврейський Новий рік, за тиждень – Судний день, а згодом – свято збору плодів Суккот.

Іспанія

Початок навчального року в Іспанії припадає на середину вересня, найчастіше – 11 – 13 вересня. Причому дата початку навчання може бути різною для шкіл одного регіону. Жодних урочистостей до «першого дзвоника» тут немає, але немає й оцінок: ні в зошитах, ні в щоденниках. І якщо батьки учня самі не поцікавляться успіхами дитини, то спеціально повідомляти їх ніхто не буде.

Австралія

На протилежному боці земної кулі, в Австралії, навчання починається в лютому після Дня Австралії. Адже саме тоді за їх календарем завершується літо. До школи діти йдуть у 5 – 6 років і навчаються там 13 років. Це залежить від регіону країни і його законів.

У Фінляндії до занять пристають у середині серпня 15 числа. Причому щоденників у учнів скандинавських країн немає взагалі, а лист з успішністю своїх чад батьки отримують раз на місяць. І приємна новина для тих, кому нецікаво просто вчитися: на уроках можна займатися власними справами. Але завдання учителя треба виконувати.

У США навчання починають у перший вівторок вересня. І відбувається це надзвичайно буденно: ні святкового одягу, ні урочистостей. Ніяких лінійок,ніякого параду, ніяких пісень і святкових одягів. Все виглядає дуже буденно. У першому класі один учитель викладає всі предмети, крімобразотворчого мистецтва, музики і фізкультури, уроки яких проходять раз або два на тиждень. 

 Серед приємностей дня – скорочені уроки.

У Німеччині взагалі не існує такого державного свята, як День знань. Заняття для школярів і студентів починаються в різні дати в середині вересня. Жодних квітів учителям діти не приносять. Натомість першачки ідуть до школи з великим конусоподібним пакетом “schult ute” із солодощами. Цій традиції близько 150 років. Напередодні свята батьки разом із дитиною майструють конусоподібний пакет і прикрашають його. Далі батьки заповнюють пакет солодощами і канцтоварами. І вже сидячи за партами, діти розглядають, чим саме батьки намагались «підсолодити» їм шлях до школи.

  1. Презентація інформації про COVID-19 та про правила респіраторної гігієни

 COVID-19 або коронавірус. Таку назву він отримав через схожість із сонячною короною.

 ● Чи він багато подорожує?

 Так, він дійсно багато подорожує – це він полюбляє найбільше. Він перестрибує з рук на руки або подорожує повітрям.

 ● Що він разом з собою приносить?

Підвищену температуру тіла, кашель, втому та ін.

 ● Чи залишається він у гостях надовго?

 Ні, не залишається. І більшість людей, які занедужали, одужують.

 ● Як захиститися від такого гостя?

 

 

Коли носити маски, респіратори?

Обов’язково: На вході до закладу освіти; під час пересування приміщеннями закладу Можна не використовувати під час занять.

Температурний скринінг на вході до закладу для персоналу – обов’язковий. Для здобувачів освіти – необов’язковий.

 До закладу не допускаються батьки або супроводжуючі особи – крім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю.

Вікторина.Гра «Так чи ні?»

 ●Чи обов’язково вдягати маску під час уроків?

●Чи обов’язково учням вимірювати температуру?

 ●Чи можуть батьки заходити в школу?

 ●Чим потрібно обробляти руки?

 ●Що робити, якщо відчуваєш тривогу через нові умови навчання ?

●Чи обов’язково вдягати маску, коли ходиш по школі?

 ●Чи обов’язково вимірювати температуру вчителям? ●Чи можуть у школу заходити бабусі, дідусі, няні?

 ●Чи потрібно дотримувати дистанцію?

 ●До кого звертатися, якщо відчуваєш тривогу?

●Чи обов’язково вдягати маску на вході до школи?

 ●Чи обов’язково міряти температуру персоналу школи (прибиральницям, кухарям)? ●Чи можуть заходити в школу люди, які допомагають учням та ученицям з інвалідністю?

 ●Чи потрібно повідомити вчителю, якщо погано себе почуваєш?

 ●Що робити, якщо твій друг чи подруга розповіли, що вони відчувають трив

 VII.       Робота з ЛЕГО .Гра « Наша славна Украна»

 

VIII . Гра «Шифрувальник»

ІХ. Гра «Добери прислів`я»

 

 

Х. Фізкультхвилинка

 

ХІ. Хвилинка цікавості. «Цікавинки про Україну»

ХІІ. Вправа «Вінок для моєї України»

Український віночок здавна вважається дівочою красою, оберегом кожної дівчини. Починали носити віночки з 3-х років і до самого весілля. Перший віночок плела мати, кожен рік додавалося по квітці, і у 7-ми річної дівчини – красуні у віночку мало бути 7 квітів, а усього у віночку 12 квіточок.

Вінок – це не просто краса, а й шанований оберіг, знахар душі. Сьогодні ми познайомимося з його квітами.

Завдання. Знайти у таблиці назви рослин, що входять до українського віночка.

 

н

и

р

у

ж

а

е

т

р

г

о

л

е

в

с

р

ф

м

а

л

ь

в

а

і

с

т

о

ш

ч

п

і

в

о

н

і

я

у

к

е

н

д

я

я

в

к

б

а

р

в

і

н

о

к

с

а

у

ц

ю

л

д

з

о

ь

к

а

л

и

н

а

ш

в

а

р

т

в

о

л

о

ш

к

а

щ

т

з

а

н

л

ю

б

и

с

т

о

к

д

о

м

и

й

м

и

т

о

м

а

к

в

у

р

т

и

м

 

ХІІІ.  Гра « Моя країна – Україна»

ХIV. Підведення підсумків гри.

 

-

 

 

docx
Додав(-ла)
Шурпа Наташа
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку