2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок музичного мистецтва 12, для 1 класу НУШ до підручника Т.Рубля

Про матеріал
Розробка уроку музичного мистецтва #12 на тему:"Світ наповнений прикрасами" для 1 класу НУШ до підручника Т.Є.Рубля
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку 

музичного мистецтва

для 1 класу

(до підручника Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л. Мед)

 

 

 

       вчитель музичного мистецтва

Старокостянтинівського НВК

«Спеціалізована школа І ступеня, гімназія»

імені Героя України С.М. Бондарчука

Мороз Н.І.

 

 

 

 

 

 

Урок №12

ТЕМА : Світ наповнений прикрасами

Мета :

навчальна: ознайомити учнів з поняттям «темп», навчати розрізняти музику за швидкістю звучання.

розвивальна: розвивати емоційність, творчі здібності дітей.

виховна:    виховувати  інтерес до музики.

Музичний  матеріал:  Ф.Шуман «Дід Мороз», К.Сен-Санс «Лебідь». Пісня «Гарний танець гопачок»

Наочні посібники: ілюстрації до даної теми, портрети композиторів

Обладнання: фонохрестоматія, музичний інструмент (фортепіано),ТЗН (ноутбук); відеозаписи музичних творів

Тип уроку: комбінований, урок введення у тему

 

 

Хід    уроку:

Учні заходять до класу під Ф.Шуман «Дід Мороз»,

I . Організаційний момент

Перевірка готовності класу до уроку

 Музичне вітання

  D:\ШКОЛА\ДОКУМЕНТАЦІЯ\Вітання\JqaHQtp3KVM.jpg

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

От і настала зима. Хрустить сніжок під ногами. Мороз прикрашає дивовижними візерунками вікна. Природа уповільнила свій темп життя.

Сьогодні ми познайомимось із темпом. Він нам «розповість», як повинна звучати музика- повільно чи швидко.

ІІІ. Основна частина

Слухання музики

Напевно кожен із вас бачив, як летить літак, як їде машина, як повзе равлик або черепаха… Усі вони рухаються із різною швидкістю, у кожного свій темп руху, машина їде швидко, а равлик повзе повільно, літак летить швидко, а черепашка- повільно.

Темп- це швидкість руху. Він може бути повільний чи швидкий.

Так само і музика має свій темп-тобто швидкість з якою музика звучить.

Слухання музики Ф.Шуман «Дід Мороз», К.Сен-Санс «Лебідь»

D:\Фото природа\Birds0899.jpg          D:\Фото природа\MULTIK7.png

- В якому темпі звучала музика?

- Як темп вплинув на образи Лебедя та Діда Мороза?

Фізкультхвилинка «Розбудило сонечко нас з тобою»

 

Вокально-хорова робота

Розспівування

D:\IMG_20191030_212809.jpg

Виконання пісні «Гарний танець гопачок» у різних темпах.

Порівняння характеру пісні після зміни темпу.

ІV. Підсумок уроку

- Що таке темп?

- В якому темпі потрібно виконувати сумні твори, а в якому темпі веселі?

Сьогодні на уроці ми ще раз переконалися, що музика може розповісти про все на світі. Про почуття, які ми відчуваємо, про наш настрій, а ще музика може передати навіть рух і темп усього, що ми бачимо навколо.

 

docx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
1435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку