Урок № 1“Мистецька мандрівка” 3 клас. Тема І «У МАЙСТЕРНЯХ МИТЦІВ» За підручником «Мистецтво» Л. Г. Кондратова Підготувала вчитель музичного мистецтва Краснопільського ліцею №2 Краснопільської селищної ради Сумської області Ірина Акименко
Номер слайду 2
Пригадайте літні канікули? Чи зустрічалися ви з мистецтвом влітку? Яку ви музику слухали чи малювали, ліпили з пластиліну, конструювали?Розкажіть про ваші зустрічі з мистецтвом цього літа.Ірина Акименко
Номер слайду 3
О музика! Яке це справді диво! Вона підносить в сині небеса: ти в невагомості летиш щасливо, а навкруги простори і краса. За Н. Красоткіною
Номер слайду 4
Розгляньте карту-схему. Про що вам повідомили назви станцій, на яких ми будемо зустрічатися з музичним мистецтвом? Пригадайте, із якими видами мистецтв «товаришує» музика. Ірина Акименко
Номер слайду 5
Об’єднайтесь у групи й оберіть «музичних журналістів». Вони проведуть опитування, кому яка музика подобається: вокальна чи інструментальна; класична, народна чи естрадна. Наприкінці підрахуйте кількість однакових відповідей. Підсумки зобразіть у вигляді схеми «Музичні уподобання класу». «Музичні уподобання класу» Гра «Музичні журналісти» Ірина Акименко
Номер слайду 6
Мелодія — одноголосне вираження музичної думки, а також музична п’єса ліричного характеру. Франческо де Мілано — італійський лютніст доби Ренесансу, один з найвидатніших європейських композиторів ХVІ ст. Ірина Акименко
Номер слайду 7
Франческо де Мілано «Канцона» (для гітари)Розкажіть про свої враження від звучання цього твору.Ірина Акименко
Номер слайду 8
Послухайте «Мелодію» ще раз. По черзі створіть руками у повітрі уявний малюнок (пластичне інтонування)Ірина Акименко
Номер слайду 9
Розучуємо пісню М. Мазур. «Кольоровий світ». 1. Ми візьмемо до рук кольорові фарби, розмалюємо світ у яскраві барви. Сонце світить, а ми радісні й здорові: добрий ранок, сонечко, світ такий чудовий! (2) 2. Дощик ллє цілий день, стукає в віконце, не виходить з-за хмар золотаве сонце. Ми візьмемо до рук фарби кольорові: добрий вечір, дощику, світ такий чудовий! (2) Ірина Акименко
Номер слайду 10
Ірина Акименко
Номер слайду 11
Придумайте і виконайте танок під звучання цієї пісні. Ірина Акименко
Номер слайду 12
М. Мазур. «Кольоровий світ» https://www.youtube.com/watch?v=obh. CVEi1ebg
Номер слайду 13
Підсумовуємо вивчене: Яке значення має мелодія музичного твору? Як надати характеристику мелодії? За якими характерними ознаками описують мелодію?Що найбільше запам'яталось вам на уроці і чому?Ірина Акименко
Номер слайду 14
Створіть колаж на тему «Пісенна Україна», добираючи яскраві, радісні кольори. Використайте зображення державних та народних символів нашої Батьківщини. Ірина Акименко
Номер слайду 15
Виконайте вдома малюнок до пісні «Кольоровий світ». Які барви допоможуть вам передати радісний настрій? Ірина Акименко