Тема: Музика в мультиплікації (1 урок)
- Вітаю Вас, любі друзі! На початку уроку ми зазначимо наші завдання: * розширити загальноестетичний та музичний кругозір * ознайомитися із естетичними, жанрово-стилістичними поняттями, з життям і творчістю композиторів, музичними творами, * поглибити знання музичної грамоти; * розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуко висотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного,осмисленого *сприйняття музики;
- Що ви дивитесь кожен день по телевізору?- Що в мультфільмах грає велику роль? Сучасний кінематограф і мультиплікацію не можливо уявити без музики. Слухання: Поль Дюк,
Симфонічне скерцо «Учень чарівника» (за баладою Гете) змультфільму «Фантазія
2000». Передайте власні враження від музики.- як поєднані музичні та візуальні образи?- Визначте, які інтонації переважають у творі – пісенні, танцювальні, маршові.- Пригадайте музику балету «Весна священна» Стравінського, яку слухали впершому семестрі.Слухання: І.Стравінський, Весна священна, уривок з мультфільму «Фантазія2000».
Словничок: мультипліка́ція (з лат. multiplicatio — розмноження, збільшення, зростання) — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об'ємних (об'ємна анімація) об'єктів.
Розспівування. вокально-хорові вправи; розспівки; вправи на основі мелодій пісень;сольфеджування;
1 - Виконання творів музичного мистецтва.
- Що нового ви дізналися на уроці? - Чи сподобався вам урок? Чим саме? - Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку були виконані?
Дякую за увагу! Белік Наталія Вікторівна