Тема «My family tree. Моє сімейне дерево»
Мета:
навчальна: повторити та активізувати лексику теми; навчати працювати самостійно, брати активну участь у бесідах, читати;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; самостійність та уважність у виконанні практичних завдань;
виховна: виховувати повагу та любов до батьків, та рідних людей, бажання вчитися та здобувати нові знання, бути завжди активними.
Плужнянська загальноосвітня санаторна школа
Хмельницької обласної ради
Тема заняття
«My family tree.
Моє сімейне дерево»
Вчитель англійської мови
Козлюк Ольга Юріївна
Плужне – 2018 р.
Тема «My family tree. Моє сімейне дерево»
Мета:
навчальна: повторити та активізувати лексику теми; навчати працювати самостійно, брати активну участь у бесідах, читати;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; самостійність та уважність у виконанні практичних завдань;
виховна: виховувати повагу та любов до батьків, та рідних людей, бажання вчитися та здобувати нові знання, бути завжди активними.
Методи: бесіда, пояснення, індивідуальна та самостійна робота, ІКТ, пояснювально-ілюстративний метод, «луна», ігрова діяльність, фонетична зарядка, «асоціативний кущ», «незакінчене речення», пошуковий метод,
Обладнання: словники, тематичні картка, картки для індивідуальної, презентація, відеоролик «Teddy bear», фонетичні картки
Procedure
І. Організаційний момент. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Організація учнів
2. Привітання
T: Good afternoon, children!
Ps: Good afternoon, teachers!
3. Повідомлення теми та мети заняття
T: Today we’ll speak about your members of family, make your family tree, and do many interesting exercise .
4. Уведення в іншомовну атмосферу
Фонетична зарядка
[ð] - ? Що це за такий цікавий звук? Зараз ми дізнаємося. Коли зустрічаються дві літери Th, то вони утворюють оць такий цікавий звук [ð]
А чи знаєте ви слова із цим звуком?
Знаєте.
Повторюємо за мною: mother, father, brother, grandmother and grandfaher.
Ось ці слова, які давно вам відомі сьогодні стали нам в пригоді.
ІІ. Основна частина заняття
5. Презентація лексики теми
«Асоціативний кущ»
Т: Назвіть хто у вас асоціюється із словом «Family. Cім’я»
6. Розвиток навичок письма.
Пошукове завдання
Робота з картками. Учні перекладають слова і записують на карточках.
Grandfather |
|
Grandmother |
|
Mother |
|
Father |
|
Sister |
|
Brother |
|
Aunt |
|
Uncle |
|
Cousins |
|
Daughter |
|
Son |
|
Wife |
|
Husband |
|
7. Розвиток навичок говоріння
Незакінчене речення
Учитель кидає м’ячик і каже початок речення. Для кого потрапляє м’яч, той продовжує речення і повертає м’яч для вчителя.
8. Game «Знайди своє місце»
Учитель роздає учням картки з літерами. Учням потрібно скласти з них слова, ставши на відповідне місце і зачитати.
M |
O |
T |
H |
E |
R |
F |
A |
T |
H |
E |
R |
S |
I |
S |
T |
E |
R |
B |
R |
O |
T |
H |
E |
R |
G |
R |
A |
N |
D |
M |
O |
T |
H |
E |
R |
G |
R |
A |
N |
D |
F |
A |
T |
H |
E |
R |
|
9. Фізкультхвилинка
10. Розгадування кросворду
«Family»
11. Самостійна робота учнів
Потрібно вставити пропущені літери. Учні самостійно на картках вставляють пропущені літери і зачитують утворені слова.
12. Game “Who is it?”
На дошці прикріплені картинки, учням роздані слова «mother, father, sister, brother, grandmothe, grandfaher».
Учням потрібно утворити відповідність, прикріпивши відповідний підпис до картинки на дошці.
grandmother
grandfather
father
mother
sister
brother
13. Індивідуальна робота учнів.
ІІІ Заключна частина заняття
14. Підведення підсумків заняття
Створення родинного дерева «Family tree»