Урок "My Living Room"/"Моя кімната"

Про матеріал

Дика С.М. Конспект уроку англійської мови з теми "My Living Room" для учнів 3-го класу загальноосвітнього навчального закладу. Урок розроблено за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з використанням підручників "English 3" О. Карпюк та "Zoom In Special 3" Х. Мітчел , С. Паркер та Маріллені Малкегіанні.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема : «Я, моя сім’я та друзі»/ “My Family, My Friends and I

Підтема: «Moя кімната»/"My Living Room"

Мета: формування в учнів наступних компетентностей:

  • ключових , зокрема: вміння вчитися самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу; проявляти зацікавленість у навчанні;
  • громадянської – сприяння  розвитку в учнів  національної толерантності;
  • загальнокультурної вчити учнів орієнтуватися в особливостях англійського промовляння; тренувати їх пам'ять та увагу, сприяти розширенню їх світогляду засобами англійської мови; 
  • соціальної  формування відповідального ставлення  до обов’язків у родині: догляд за своєю кімнатою та речами в ній;
  • ІКТ-компетентності – вміння користуватись CD-ROM диском;
  • здоров’язбережувальної – розуміння учнями необхідності дотримуватися навичок здорового способу життя та формування звички виконувати фізкультхвилинку;
  • предметні : тренування лексики по темі уроку; повторення й закріплення прийменників місця та діалогічних єдностей “Is this a…? – Yes, it is./ No, it isn’t”, “Where is a…? – It is  … “;

 

Обладнання: підручник, аудіо додаток до підручника,  зошит, предметні та тематичні малюнки, мультимедійна презентація, фізкультхвилинка, ноутбук, “Goodbye Song

Тип уроку: комбінований мовний

Очікуваний результат

На кінець уроку діти вмітимуть:

  • використовувати ЛО  уроку та  діалогічні єдності: “Is this a…? – Yes, it is./ No, it isn’t”, “Where is a…? – It is  … “;
  • розповідати про свою кімнату та речі, які в ній розташовані, використовуючи прийменники місця.

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Оргмомент та мотивація

T.:  Good morning! Are you ready for our English lesson? What day is it today? What date is it? Let’s mark the absentees? Who is absent today?

Today we’ll learn to tell about your living room. We’ll learn and train the words on the topic of the lesson and prepositions of place such as above, in front of, next to, under, on, near. We’ll do a lot of different tasks. I hope you’ll like our lesson. Now let’s start it.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.  

A) The Animals Quiz. (Zoom In, р.15 )

  Картинки по запросу starfish drawing  Картинки по запросу flamingo drawing  Картинки по запросу horse drawing  Картинки по запросу rabbit drawing

1. This animal can swim. It’s got stripes.

a) crocodile   b) cow     c) tiger                         

2. This bird has got very long legs.

a) canary      b) parrot    c) flamingo

3. This animal has got long ears.

a) hamster     b) rabbit    c) monkey

4. This animal can jump high.

a) horse      b) elephant   c) giraffe

5. This animal has got five arms.

a) dolphin   b) starfish    c) octopus

Answer: 1c, 2c, 3b, 4a, 5b

B) Прислів’я

  • "There is no place like home".
  • "East or West home is best".

ІІ. Основна частина уроку

2.1. Перевірка домашнього завдання

  • Oxana Karpiuk, PB,  ex. 3 р. 39
  • Презентація учнями міні-проектів “My Room
  • Учнівські розповіді про свою кімнату.

2.2. Активізація лексичного матеріалу. Робота з предметними малютками.

Картинки по запросу Armchair,       https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/25/Azerbaijani_carpet_BAHAR_Latif_Kerimov.jpg/230px-Azerbaijani_carpet_BAHAR_Latif_Kerimov.jpg      Картинки по запросу floor Картинки по запросу flower

 

Картинки по запросу window   Картинки по запросу wall  Похожее изображение Картинки по запросу sofa

Is this a sofa? (Armchair, carpet, floor, flower, window, wall, lamp, etc.)  - Yes, it is. It`s a sofa. / No, it isn`t. It`s not an armchair. It`s a table.

2.3.Повторення та тренування прийменників місця: in, on, at, under, behind, above, next to. (впр. 2 стор. 38)

2.4. Гра “ Where is the ball?”

Where is the ball? Учні по черзі відповідають: It is on the table. /It is behind the table. / It is above the table.

2.5. Фізкультхвилинка. Пісня з рухами “Clap your hands”

2.6. Zoom In, p. 47 ex.5 (Listen and number the rooms) and ex.6 (Ask and answer: Where is Zoom? – In the living room (on the table, in a car, under the table

2.7. Writing. WB (Zoom In), p. 42-43, ex.1, 5

Ш. Заключна частина уроку

3.1. Домашнє завдання 

  • П., впр. 3  ст.39 
  • Zoom In, WB, pp. 42-43, ex.2-4

3.2. Рефлексія.  Quiz

To summarize you knowledge, let’s do quiz. Listen to me very attentively аnd answer:

  1. You can have a rest, watch TV, read books there. What room is this?                    (Living-room)
  2. You can sleep, do your home tasks, and work with computer there. What room is this? (Bedroom)
  3. You can have your breakfast, dinner, supper there. You can cook meals in this room. What room is this? ( Kitchen)
  4. You have got a large bed in this room. What is this? (Bedroom)

       5) There is a brown door, a big mirror and a wardrobe there. What room is this? (Hall)

Т.: Отже, що ми з вами сьогодні робили на уроці?  Що вам найбільше сподобалось робити? Чому?   Що у вас вийшло найкраще?   Що не вийшло одразу?

      3. Прощання

T.: Our lesson comes to the end. Come to me with your daybooks and I’ll put your points.

And now let’s sing Goodbye Song

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
6305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку