Урок "My pet" (розробка)

Про матеріал
Розробка уроку "My pet" для 5 класу за підручником "In Touch1". Обговорення теми.
Перегляд файлу

Розробка уроку (5  класс)

                                                      «My pet» .

Тема: Домашні тварини. 

Ціль: навчання спілкуванню, розвиток комунікативних умінь та навичок учнів.

Задачі уроку:

Практичні:  

- активізація навичок та умінь щодо вдосконалення  говоріння (монологічної, діалогічної мови);

- закреплення граматичних навичок.

Загальноосвітні:

- розширення кругозору учнів на тему: «World animal»

- залучення учнів до активної творчої діяльності;

-формування активної життєвої позиції, комунікативної поведінки;

- Формування соціокультурної компетенції учнів.

Развивальні:

- розвиток мислення, пам'яті, уваги, логіки, цілісності висловлювання;

- розвивати навички та вміння у всіх видах мовної діяльності;

- Розвивати вміння запам'ятовувати нові слова.

Виховні:

- виховувати любов до тварин, екологічну культуру загалом;

- прищеплювати любов та інтерес до іноземної мови;

- Виховувати увагу на уроці.

Здоров'язберігаючі:

- Створення умов для організації та забезпечення освітнього процесу.

Обладнання:

-  підручник « In touch 1» , картки із зображенням тварин, комп'ютер, мультимедійна дошка, аудіо CD.

Граматичний матеріал: Present Simple, have got, can.

Лексичний матеріал: повторення вивчених та запровадження нових слів – назв домашніх тварин.

Хід уроку.

I . Організаційний  момент та привітання.

Good afternoon, glad to see you! How are you?

T.: Sit down, please. Let’s begin our lesson. What date is it today?

Р.: It is the 10 of October.

T.: What day of the week is it today?

Р.: It is Monday.

I hope you are ready to work hard at our lesson. As you guess today we’ll continue to talk about animals. We’ll also listen to your  reports. I believe the lesson will be interesting for you and you’ll enjoy it.

2  Мовленева зарядка: Now let’s repeat the names of animals. Look at the blackboard and say: What animals can you see?(презентація)

3. Перевірка домашнього завдання та актуалізація знань, отриманих на минулих уроках: Project «My favourite things».

II. Основна частина уроку:

1) And now would you like to guess the puzzles.

1.This animal lives in the forest. It’s nor big nor small. It likes to eat carrots and it is afraid of a fox and a wolf. This animal can run very fast. (A hare)

2.This animal is very big. It is grey and sometimes white. It has a very long nose. It lives in India and Africa. It likes to eat leaves and grass. (An elephant)

3.This animal lives at home or in the street. It is a man’s friend. It can run, but can’t fly and climb. It is very clever and friendly. (A dog)

4.This animal lives in the river or near the water. It is green. It can jump and swim, but it can neither run nor climb. (A frog)

5.Gena is not a boy. He is big, long and green. He is very clever. It can swim. He has a friend Cheburashka. (A crocodile)

6.This animal is red and sly. It likes hens, cocks, hares and ducks. It lives in the forest. (A fox)

7.It is grey. It can run, jump and walk. It is very small. It likes bread and cheese. It lives in the house. (A mouse)

8.This animal can be black, grey, white or red. It lives in the house. It can catch grey mouse. It likes milk, meat and fish. It can jump, run, climb and walk. (A cat)

9.The animal that has a red bushy tail is ………. (a fox)

10.The animal that is very timid and afraid of everything ……… (a hare)

11.The animal that sleeps all winter in a …… ( a bear)

12.The animal that has long mane round its neck is ……. (a lion)

13.The animal that has a long trunks is …….. (an elephant)

Thank you very much.

2) And now would you like to guess the crossword?

Клас ділиться на 2 команди, отримують 2 аркуші з кросвордами!

Через 5-10 хв., яка команда розгадала правильно, та виграє!

3) Фізкульхвилинка

I can see you are tired. Stand up, please? Listen and repeat after me.

Head, shoulders, knees and toes

Knees and toes

Head, shoulders, knees and toes

Knees and toes

And eyes and ears and mouth and nose

Head, shoulders, knees and toes Knees and toes

4) Удосконалення навичок читання, аудіювання, говоріння, письма.

1. А зараз прослухаємо та прочитаємо текст з нашого нового уроку, впр.1 с. 24

2. Граматичні вправи . Have got , Впр.2 .с. 25

-Закріплення граматики.

        3. розвиток уміння вести діалог-розпитування з елементами опису по заданій ситуації (My pet) .

 

5. Підбиття підсумків уроку, виставлення оцінок, пояснення домашнього завдання.

You are wonderful children. It’s very good that you know so much about animals, that you have got pets at home and take care of them. None of us must ever forget that animals and birds are our friends! And we must take care of them!!!

Write down your homework: Draw a pet and write about it.

You worked really hard today and I have some marks for you […]

Our lesson is over. Thank you for your excellent work! Good-bye!

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку