Урок на тему "Appearance" для учнів 5-6 класів

Про матеріал
Цікаві інтерактивні завдання на урок англійської мови на тему "Зовнішність" для учнів 5-6 класів. Завдання базуються на роботі з зображеннями людей та усним мовленням.
Перегляд файлу

Урок для 6 класну на тему «Appearance»

 

 

 

  1. «Guess Who?» (Вгадай, хто це?)

 

Мета: розвивати навички опису та вміння слухати.

 

Учні по черзі описують одного з персонажів із малюнка, не називаючи його номер.

 

Інші учні мають вгадати, кого описують.

 

 

Приклад:

 

Student: «This person has long dark hair, blue eyes, and is wearing a yellow shirt.»

 

Class: «Is it number 7?»

 

Student: «Yes, that’s right!»

 

 

 

 

  1. «Describe and Draw» (Опис і малюнок)

 

Мета: розвивати уяву та творчі здібності.

 

Один учень описує персонажа з малюнка.

 

Інший учень малює цього персонажа на основі почутого опису.

 

Наприкінці порівнюють результат із оригіналом.

 

 

 

 

  1. «True or False?» (Правда чи неправда?)

 

Мета: закріпити лексику та перевірити уважність.

 

Учитель або учень зачитує опис персонажа, а клас має визначити, чи правильний цей опис.

 

Якщо відповідь «false», учні повинні виправити помилку.

 

 

Приклад:

 

Teacher: «Number 10 has short red hair and is tall.»

 

Class: «False! Number 10 has long blonde hair and is short.»

 

 

 

 

  1. «Find Your Partner» (Знайди пару)

 

Мета: розвивати навички спілкування в парі.

 

Учитель дає кожному учню опис персонажа (без номера).

 

Учні мають знайти серед однокласників того, хто отримав опис того ж персонажа, і показати його на малюнку.

 

 

 

 

  1. «Character Mix-Up» (Змішаний опис)

 

Мета: розвивати увагу до деталей.

 

Учитель читає опис, який частково відповідає кільком персонажам. Учні мають знайти всі відповідні варіанти.

 

 

Приклад:

 

Teacher: «This person has curly hair and green eyes.»

 

Class: «It could be number 4 or number 15.»

 

 

 

 

  1. «Create a Story» (Створення історії)

 

Мета: розвивати креативність та використовувати лексику в контексті.

 

Учні обирають 3-4 персонажів із малюнка та вигадують коротку історію, де кожен із персонажів буде фігурувати.

 

Наприклад: «Number 3 and Number 8 went to the park. They met Number 12, who was walking a dog.»

 

 

 

 

  1. «Who Am I?» (Хто я?)

 

Мета: повторити лексику та інтерактивно попрактикувати опис.

 

Один учень отримує номер персонажа і не показує його іншим.

 

Інші учні ставлять йому запитання, щоб вгадати персонажа.

 

«Is your character tall?»

 

«Does your character have curly hair?»