Конспект уроку для 6 класу на тему: "Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах. Операції над об'єктами та групами об'єктів" за підручником Інформатика, 6 клас, Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шокотько В.В.
Урок ___ 6 клас
Тема. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, графічний редактор LibreOffice Draw.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Ми починаємо урок, а на уроці ми…
Уважні!
Розумні!
Організовані!
Кмітливі!
ІІ. Перевірка домашнього завдання та актуалізація опорних знань
Виконання інтерактивної вправи https://learningapps.org/1720406
Фронтальна бесіда:
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Важко уявити складний малюнок, на якому би зображення різних об’єктів не перекривали одне одного. Як розмістити один графічний об’єкт під або над іншим, наче у просторі, як створити спільний контур кількох об’єктів, як розробити складений із багатьох графічних об’єктів малюнок, щоб одні об’єкти не заважали іншим, – про все це ви дізнаєтеся на уроці.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Виконання вправи: визначити місце розміщення кожного з геометричних тіл відносно інших для наведених трьох варіантів. Результати занести у таблицю, позначивши місце на передньому плані - 1.
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Як ми з'ясували, об'єкти, з яких складається зображення, можуть перекривати один одного. Об'єкт, створений останнім, розміщується на найвищому рівні, тобто закриває попередні.
Кожен з об’єктів векторного зображення розміщується в окремому шарі. Це дає змогу користувачеві змінювати положення одного об’єкта відносно іншого. Для змінення розміщення об’єкта у багатошаровому зображенні слід:
2. Виконати
Для того, щоб опрацьовувати групу об’єктів як один об’єкт необхідно їх згрупувати. Для групування об'єктів треба виділити всі об'єкти, що увійдуть до групи і виконати послідовність дій Видозмінити/Згрупувати.
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Вправа «Доповніть речення»
Підручник ст. 35. Рубрика «Виконайте завдання» №2
Очима швидко обертаймо,
Та головою не хитаймо.
Ліворуч – раз, два, три, чотири.
Праворуч – стільки ж повторили.
По колу очі обертаймо,
І все навколо розглядаймо.
Раз коло, два і три, чотири.
Щільніше очі ми закрили.
На п’ять і шість їх потримали
По колу знов пообертали.
VI. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § 1.4 ст. 36-38
VІІІ. Оцінювання роботи учнів
Варіанти практичного завдання
Створіть зображення відповідно до зразка