La biodiversité. Біорізноманіття. 8 клас
Тип уроку: Урок систематизації й узагальнення знань.
Мета: - встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями з теми «Біорізноманіття», повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, застосування набутих умінь і навичок.
- відпрацювати навички аудіювання, письма, читання і говоріння на тему біорізноманіття, еко жестів тощо;
- повторити попередньо вивчені поняття і словосполучення на екологічну тематику;
- пригадати правила чергування вказівних займенників ce, cet, cette, ces;
- закріпити комунікативні уміння з теми;
- виховувати уважне і дбайливе ставлення до природи і оточуючого середовища.
Обладнання:
Мультимедійна презентація «La biodiversité», посилання LearnindApps із вправами, підручник « Amis et compagnie 2» Lesson 7.
Хід уроку
1. Повідомлення теми й мети уроку. На демонстраційному екрані перший слайд презентації «La biodiversité ». Bonjour, mes amis ! Comment allez-vous ? Tout va bien ? Merci pour vos réponses !
Aujourd’hui nous dressons le bilan sur notre thème La Biodiversité. Nous allons répéter l’utilisation des adjectifs démonstratifs ce, cet, cette et ces ; on va formuler la notion La biodiversité, et éclaircir ses fonctions et ses significations en utilisant nos connaissances et nos acquis. On va donner les réponses au question qu’est-ce que nous pouvons faire pour la protéger, chaqu’un de nous, de notre propre place.
2. Мотивація навчальної діяльності. Vous savez que la biodiversité, c'est le tissu vivant de notre planète. Cela recouvre l'ensemble des milieux naturels et des formes de vie (plantes, animaux, champignons, bactéries, etc.) et leurs interactions.
Сьогодні весь науковий світ вивчає різноманіття життя на планеті, його взаємозв’язок і взаємозалежність, а також питання його збереження, адже не секрет, що діяльність людини сильно шкодить природі. Ми з вами робимо перші кроки в напрямку спроможності читати наукові першоджерела і слідкувати за світовим поступом вчених на власні очі і завдяки власним навичкам, зокрема володінню французькою мовою.
3. Відтворення та коригування опорних знань. Faisons un exercice en utilisant des adjectifs démonstratifs ce, cet, cette et ces et les adjectifs interrogatifs quel, quelle, quels, quelles. https://learningapps.org/display?v=p63as1z8n22
1 . Tu vois le bouquet ? – Quel bouquet ? – Ce joli bouquet !
2. Tu vois la plante ? – Quelle plante ? – Cette plante sauvage !
3. Tu vois l’oiseau ? – Quel oiseau ? – Cet oiseau vert !
4. Tu vois les fleurs ? – Quelle fleurs ? – Ces fleurs bleues !
5. Tu vois l’arbre ? – Quel arbre ? – Ce bel arbre !
6. Tu vois les papillons ? – Quels papillons ? – Ces papillons orange !
7. Tu vois la rose ? – Quelle rose ? – Cette rose blanche !
4. Узагальнення та систематизація знань. Alors, qu’est-ce que c’est la biodiversité et pourquoi est-elle si importante ? Lisons et traduisons le texte :
Отже, що ж таке біорізноманіття і чому воно важливе?
La biodiversité est une toile complexe et interdépendante, au sein de laquelle chaque membre joue un rôle important, d’une manière qui peut être invisible à l’œil nu. Les aliments que nous consommons, l’air que nous respirons, l’eau que nous buvons et le climat qui rend notre planète habitable proviennent tous de la nature.
Pour préserver (l’avenir) de l’humanité, il est devenu indispensable de (protéger) notre (environnement), car premièrement l'environnement est notre (source) de (nourriture) et d'eau potable, il est également notre source d'air et d'(oxygène).
Je plante des arbres. |
Я саджаю дерева. |
Je jète les ordures dans les poubelles. |
Я викидаю сміття у смітник. |
J’utilise les transports en commun au lieu des voitures. |
Я користуюся громадським транспортом замість машини. |
Je ne laisse pas de déchets après un pique-nique dans une fôret ou dans un parc. |
Я не залишаю відходи після пікніка у лісі чи парку. |
J’éteigne la lumière en quittant une pièce. |
Я вимикаю світло, виходячи з кімнати. |
Je marche à pied et j’utilise le vélo au lieu des voitures |
Я ходжу пішки і користуюся велосипедом замість машини. |
Je ne piétine pas les fleurs et les plantes. Je marche dans les allées. |
Я не топчуся по квітах і рослинах. Я ходжу по алеях. |
https://learningapps.org/display?v=pfqh0atxt22
5. Домашнє завдання. Ви продемонстрували добре і відмінне володіння темою, задіяли всі знання і вміння, які отримали на попередніх уроках. Щоб завершити нашу роботу щодо вивчення теми Біорізноманіття, пропоную створити власну експрес-презентацію, висвітливши питання, які вас найбільше цікавлять. Дякую за вашу роботу. До зустрічі! A bientôt !