Урок на тему " Будова скелета людини "

Про матеріал
Розробка уроку до теми "Опора та рух" для учнів 8 класу з біологї. Автор Паламарчук Ольга Миколаївна
Перегляд файлу

Біологія 8 клас

Тема: Будова скелета  людини

Мета: розглянути скелет людини, ознайомитися з відділами та функціями кожного, вивчити будову; розвивати вміння порівнювати та аналізувати, зокрема, порівняти скелет людини і ссавців, виявити відмінності та пояснити причини їх формувань.

Тип уроку: комбінований

Методи і методичні прийоми:

  1. Інформаційно-рецептивний
  2. Репродуктивний
  3. Проблемно-пошуковий
  4. Візуальний
  5. Релаксопедичний

Обладнання і матеріали: підручник, таблиці « Скелет людини», « Кістки черепа», « Будова хребта та хребців», ТЗН.

Основні поняття та терміни: череп, хребет, грудна клітка, скелет вільних кінцівок та поясів, фаланги.

                                  Хід уроку:

Ⅰ. Організаційний етап

Ⅱ. Актуалізація  опорних знань:

Метод « Сенкан»

До термінів кістка, окістя, суглоб, хрящ, шов скласти сенкан.

Ⅲ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

У скелеті людини налічується близько 200 кісток. Вони утворюють групи за місцем розташування та функціями, забезпечують виконання надскладних операцій.  Серед них є великі та маленькі, плоскі та довгі. Сьогодні на уроці ми про них і дізнаємося.

Ⅳ. Вивчення нового матеріалу:

             План:

1.Будова скелету голови

2. Будова хребта.

3.Будова скелету кінцівок.

4. Відмінності в будові скелету людини та ссавців.

( Розповідь учителя з елементами бесіди, використання ТЗН, демонстрація таблиць) Будова скелета людини - Підручник з Біології. 8 клас. Матяш - Нова програма

 

 

 

 

Урок біології 8 клас з теми: " Огляд будови скелету людини"

 

 

Будова скелета людини — урок. Біологія, 8 клас.

Результатом роботи є створення проєкту (продукту )  - запис у зошиті назв кісток по групах.

Кістки черепа –

Відділи хребта-

Скелет верхніх вільних кінцівок-

Скелет нижніх вільних кінцівок-

Пояс верхніх кінцівок-

 Пояс нижніх кінцівок-

Ⅴ. Узагальнення та систематизація знань

Робота з німим малюнком ( малюнки хребців, верхньої, нижньої кінцівок, поясів, черепа). Завдання – підписати.

Ⅵ. Рефлексія:

На уроці я дізнався…..

Мені сподобалася робота…

Тепер мені зрозуміло, чому…

Мені не зрозуміло..

Цей матеріал важливий …

Ⅶ. Підбиття підсумків уроку

( Оцінка діяльності учнів)

Ⅶ. Домашнє завдання: опрацювати матеріал п. 30, поміркуйте, які особливості будови скелету верхньої вільної кінцівки дозволяють людині виконувати складні операції.

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
20 січня 2024
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку