Урок на тему " Будова скелета людини "

Про матеріал
Розробка уроку до теми "Опора та рух" для учнів 8 класу з біологї. Автор Паламарчук Ольга Миколаївна
Перегляд файлу

Біологія 8 клас

Тема: Будова скелета  людини

Мета: розглянути скелет людини, ознайомитися з відділами та функціями кожного, вивчити будову; розвивати вміння порівнювати та аналізувати, зокрема, порівняти скелет людини і ссавців, виявити відмінності та пояснити причини їх формувань.

Тип уроку: комбінований

Методи і методичні прийоми:

  1. Інформаційно-рецептивний
  2. Репродуктивний
  3. Проблемно-пошуковий
  4. Візуальний
  5. Релаксопедичний

Обладнання і матеріали: підручник, таблиці « Скелет людини», « Кістки черепа», « Будова хребта та хребців», ТЗН.

Основні поняття та терміни: череп, хребет, грудна клітка, скелет вільних кінцівок та поясів, фаланги.

                                  Хід уроку:

Ⅰ. Організаційний етап

Ⅱ. Актуалізація  опорних знань:

Метод « Сенкан»

До термінів кістка, окістя, суглоб, хрящ, шов скласти сенкан.

Ⅲ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

У скелеті людини налічується близько 200 кісток. Вони утворюють групи за місцем розташування та функціями, забезпечують виконання надскладних операцій.  Серед них є великі та маленькі, плоскі та довгі. Сьогодні на уроці ми про них і дізнаємося.

Ⅳ. Вивчення нового матеріалу:

             План:

1.Будова скелету голови

2. Будова хребта.

3.Будова скелету кінцівок.

4. Відмінності в будові скелету людини та ссавців.

( Розповідь учителя з елементами бесіди, використання ТЗН, демонстрація таблиць) Будова скелета людини - Підручник з Біології. 8 клас. Матяш - Нова програма

 

 

 

 

Урок біології 8 клас з теми: " Огляд будови скелету людини"

 

 

Будова скелета людини — урок. Біологія, 8 клас.

Результатом роботи є створення проєкту (продукту )  - запис у зошиті назв кісток по групах.

Кістки черепа –

Відділи хребта-

Скелет верхніх вільних кінцівок-

Скелет нижніх вільних кінцівок-

Пояс верхніх кінцівок-

 Пояс нижніх кінцівок-

Ⅴ. Узагальнення та систематизація знань

Робота з німим малюнком ( малюнки хребців, верхньої, нижньої кінцівок, поясів, черепа). Завдання – підписати.

Ⅵ. Рефлексія:

На уроці я дізнався…..

Мені сподобалася робота…

Тепер мені зрозуміло, чому…

Мені не зрозуміло..

Цей матеріал важливий …

Ⅶ. Підбиття підсумків уроку

( Оцінка діяльності учнів)

Ⅶ. Домашнє завдання: опрацювати матеріал п. 30, поміркуйте, які особливості будови скелету верхньої вільної кінцівки дозволяють людині виконувати складні операції.

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
20 січня
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку