Тема: Будова слова. Закінчення. Основа слова. Робота з деформованими реченнями
Очікувані результати навчання:
-взаємодіємо письмово:записує окремі слова та речення, дотримуючи
опрацьованих правил; створює невеликі висловлювання з різною метою спілкування; редагує;
-досліджуємо мовлення: утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення.
Обладнання: цеглинки конструктора.
-Настрій обирай, урок починай!
Будова слова. Закінчення. Основа слова. Робота з деформованими реченнями
Прийом "Кошик ідей"
-Пригадайте, що вчили на попередньому уроці? (Будову слова)
-Давайте зберемо наш кошик.
-З чого складається слово?
-Яка з цих частин значуща?
ЗНАЧУЩИЙ - це який має неабияке значення; важливий, серйозний
- Сформулюйте тему уроку.
-Продовжуємо досліджувати мову.
-З чим Марійка порівняла песика - робота?
Перейди за посиланням.
Визнач слова, які мають ОДНАКОВЕ закінчення.
- Отримай свою скриньку УСПІХУ
Психологічна хвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=0R19xAXqn30
Запиши число
.
Каліграфічна хвилинка
Коментоване письмо.
Визнач закінчення та основу у словах: собака, вовк⬜
Що спільне, відмінне між собакою і вовком?
Спільне: ссавці (вигодовують молоком); родичі - сімейство псових, виду вовки.
Відмінне: дикі, приручені.
Проблемне запитання.
Для чого СЛУЖИТЬ закінчення?
-Перевір себе
-Нейрохвилинка "Кулак, ребро, долоня"
-Запиши 2 та 3 речення.
-Визнач закінчення.
-Оціни роботу.
-Відправ вчителю.
Висновок
-Розглянь позначки на малюнку.
-Як ви гадаєте, ми вже все знаємо про будову слова?
-Пригадай, що ти знаєш про будову.
-Перейди за посиланням.
-Виконай тест.
-Повертайся на урок.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1921376
Оціни свою роботу на уроці