Тема уроку: "Піраміда"
Тип уроку: урок застосування знань
Аспекти уроку:
Навчальний:
1. Узагальнити та систематизувати знання у розділі «Піраміда»
2. Навчити застосовувати отримані знання на практиці під час вирішення завдань.
3. Формувати основні світоглядні ідеї
Розвиваючий:
1. Розвивати логічне, математичне мислення та інтуїцію. Творчі здібності у галузі математики;
2. Розвивати навички самоконтролю та самоаналізу;
3. Формувати інтереси учнів до вивчення геометрії;
4. Формувати інформаційну, логічну та математичну компетентності.
Виховний:
1. Виховувати уважність, працелюбність, відповідальність, дисциплінованість;
2. Виховувати здатність до подолання труднощів;
3. Виховувати зацікавленість до вивчення геометрії, самоосвіті.
Обладнання та матеріали: підручники з геометрії, мультемідійна установка.
Методи:
Форма роботи:
На дошці записано число, місяць, рік цього уроку, і навіть тема уроку. Тривалість уроку – 45 хвилин.
Хід уроку
1. Організація початку уроку
2. Формування мети та плану уроку
Перш ніж ми почнемо працювати, над темою уроку нам необхідно визначити цілі уроку та скласти план, за яким сьогодні працюватимемо. Учні самостійно визначають цілі уроку та план, за яким сьогодні на уроці працюватимемо. План уроку записується на дошці. Учні в зошиті записую число, місяць і рік та класну роботу, а також тему уроку в зошиті.
3. Актуалізація опорних знань
Тему «Піраміда» вже вивчали, тому актуалізація опорних знань це повторення. Для цього заходимо на сайт LearningApps та виконуємо колективно завдання за посиланням: https://learningapps.org/1401268 . Індивідуальна робота.
Також с учняіми згадаємо формули знаходження площ та об’єма піраміди.
4. Розв'язування задач (с ЗНО, в рамках підготовки)
5. Релакс
Для того щоб учні тришки отдохнулі післся праця, можно подивитися відео, як що дозволяє час, про пірамідим в Егіпті, як їх будували. https://www.youtube.com/watch?v=5riK0AFgJ74
5. Інформація про домашнє завдання
Вчитель пояснює домашнє завдання, даєж поради до його виконання. Домашне завдання можно дати або з підручника, або творче, або інше, як побажає вчитель.
6. Оцінювання
7. Підбиття підсумків з уроку
На підсумки уроку можна зробити опитування учнів по даної темі, або запитати де можна в природі, в архітектуру знайти піраміда.