Конспект уроку
Математика
1 клас
Тема. Додавання і віднімання чисел в межах 20. Розв’язування складених задач та виразів, що містять дужки.
Мета.
Формування предметних компетентностей: удосконалювати обчислювальні навички, вміння учнів розв’язувати складені задачі та вирази, що містять дужки; розвивати аналітичне мислення, техніку швидких обчислень, пам’ять, увагу;виховувати допитливість, інтерес до вивчення математики.
Формування ключових компетентностей:
соціальні та громадянські (здатність працювати в парі на результат, досягати компромісів, виховувати почуття відповідальності та взаємодопомоги);
Тип уроку. Узагальнюючий урок.
Форма проведення. Урок-квест
Обладнання. Маршрут подорожі, картки для роботи в парах, малюнки, геометричний матеріал, ІКТ, магнітна дошка.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
А щоб він пройшов цікаво,
Всі берімося до справи.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Контроль, корекція та узагальнення знань учнів.
1.Робота в парах.
Учням роздаються картки, на зворотній стороні яких написані приклади.
5 |
18 |
12 |
8 |
4 |
14 |
2.Хвилинка каліграфічного письма.
- А щоб море було спокійним давайте намалюємо в зошиті хвилю, але не звичайну, а математичну.
15 10 14 * 13 * 12 * 11 * 10 * 9 * 8
Ну що ж корабель є, капітан з нами, підняти якір, вирушаємо в дорогу.
3.Самостійна робота.
І варіант розв’язує приклади показані червоною лінією;
ІІ варіант розв’язує приклади показані зеленою лінією.
13-(6-6) 9+(3+6)
14-(12-5) 11-(18-9)
(9+4)-6 19-(6+4)
18-(2+7) 14-(10-3)
Перевірка виконаного завдання.
4.Фізкультхвилинка.
- Відпочили, час вирушати в дорогу. Ой, а де ж наш капітан? Якийсь лист…
(На місці капітана прикріплюю конверт із листом).
5.Робота над задачею.
Уважно подивіться на короткий запис, складіть задачу і розв’яжіть її.
-
+
Повний розбір задачі за схемою й опорними запитаннями.
Отже ми розгадали третю цифру коду. А ось і наш капітан. Рушаймо швидше в дорогу, адже нас чекає королева Математика.
6.Геометричний матеріал.
Ой, а хто це ніби тримає нашу яхту? Та це ж мама восьминожиха просить допомогти відшукати своїх малят, а потім покаже нам короткий шлях до країни.
( На дошці геометричні фігури за які заховані восьминоги. Діти відповідають на питання. Якщо відповідь правильна, то за відповідною фігурою вони знаходять малих восьминогів).
Завдання:
ІV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання.
- Розв’язати приклади з дошки. Зробити 5 пучків паличок і взяти 10 окремих паличок.