Учні знайомляться з чинниками, що впливають на здоров'я шкіри та її функції. особливостями збереження здоров'я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри.
Розділ 2. Фізична складова здоров’я. 7 клас.
Тема. Косметичні проблеми підлітків.
Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції. особливості збереження здоров’я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри.
Догляд за шкірою і волоссям.
Практичні завдання.
Додаткові матеріали:
Тагліна О.В. Основи здоров’я: підруч. для 7 класу загально світ. навч. закл. / О.В. Тагліна. – Х.: Ранок, 2015. – 160 с.
Параграфи:
12 «Функції шкіри. Чинники, що впливають на здоров’я шкіри. Типи шкіри» (С. 61 – 65);
13 «Особливості функціонування шкіри у підлітковому віці. Догляд за шкірою і волоссям» (С. 65 – 68).
Вправи можна виконувати на основі зразків з зошитів для 7 класу:
Яцук Г.Ф., Фука М.М. Інтегрований предмет «Основи здоров’я». Зошит. 7 клас. – Тернопіль: Видавництво Астон, 2014. – 84 с. (С. 35 – 42).
Фука М.М., Капій Н.В., лотоцька Л.Г. Зошит для виконання вправ з основ здоров’я. 7 клас. – Тернопіль: Астон, 2016. – 36 с. (С. 17 – 20).
Відео:
Усе про типи шкіри/ Як визначити свій тип шкіри. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=0gPhLwsxCwk
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
«Семикласниця Галя побачила в себе на лобі маленький прищик і дуже засмутилися. Вона сіла перед дзеркалом і вичавила його. Надвечір у неї утворився великий гнійник,і мама, не зволікаючи, відвезла доньку до лікарні. лікуватися довелося довго».
Питання для обговорення:
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
3.1. Варіант 1. Читання та обговорення статті «Функції шкіри» (С. 62 – 63)
Варіант 2. Демонстрація та обговорення слайду: «Функції шкіри»
Запитання для обговорення:
Варіант 3. Запропонувати життєві ситуації, пов’язані за шкірою і попросити встановити відповідності:
3.2. ТИПИ ШКІРИ
Варіант 1. Прочитати статтю «Типи шкіри» (С. 62 – 63).
Варіант 2. Прослухати відео «Усе про типи шкіри/ Як визначити свій тип шкіри». Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=0gPhLwsxCwk
Результатом цього етапу для учнів є:
Для цього:
Якщо ви обрали варіанти а або в, то необхідно повторити алгоритм визначення типу шкіри та волосся.
1.Притисність до сухого обличчя суху серветку.
2.Заберіть серветку і подивіться на неї.
3. Зробіть висновок.
Для визначення типу волосся скористайтеся запитаннями з вправи.
Заповнити таблицю:
ТИПИ ШКІРИ |
||||
|
Жирна |
Суха |
Нормальна |
Комбінована |
Ознаки |
|
|
|
|
Наслідки притискання серветки |
|
|
|
|
Що можна зробити для покращення? |
|
|
|
|
Зробіть висновок, який у вас тип шкіри…
2. Обговоріть ситуацію, запропоновану на С. 63.
«Донька взяла мамин крем, туш, тіні, помаду й скористалася ними. За якийсь час у неї на обличчі з’явилося висипання?»
Які причини такого наслідку?
Щоб ви порекомендували дівчині?
3.3. ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗДОРОВ’Я ШКІРИ
Варіант 1. Прочитайте статтю параграфу «Чинники, що впливають на здоров’я шкіри» (С. 63 – 64).
Чинники |
Наслідки |
Посилення виділення гормонів |
Збільшується кількість прищів |
Неправильний догляд |
Сухість шкіри, опіки, лущення, запалення (дерматит), поширення інфекцій |
Зміна навколишнього середовища |
|
Неправильне харчування |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ: