Пропонований матеріал призначений для вчителів, які працюють у 7 класі за новою програмою »Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 2015р(авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір).Робота містить презентацію, яка може бути використана при вивченні теми «Друга ознака рівності трикутників».Підручник Мерзляк А.Г, Полонський В.Б. Якір М.С. «Геометрія». 7клас.2015р
Тема. Друга ознака рівності трикутників
Мета: домогтися, щоб учні розуміли зміст другої ознаки рівності трикутників та її відмінність від першої ознаки; сформувати в учнів уміння відтворювати зміст другої ознаки рівності трикутників, знаходити на готових рисунках та в трикутниках, заданих назвою своїх вершин, відповідно рівні сторони та прилеглі до них кути; робити висновки щодо рівності трикутників за знайденими рівними стороною та прилеглими кутами і застосовувати ці вміння під час розв'язування програмових задач.
Тип уроку: засвоєння знань, формування вмінь.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, таблиця № 13 «Ознаки рівності трикутників».
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ, Перевірка домашнього завдання
1. Перевірки за зразком.
ІІІ. . Актуалізація опорних знань і вмінь учнів ( слайд 2)
Усне опитування
1. Які трикутники називають рівними?
2. ∆ АВС = ∆ А1В1С1 Що можна сказати про відповідні сторони і кути?
3. Сформулювати першу ознаку рівності трикутників
4. Яку пряму називають серединним перпендикуляром
до відрізка?
5 Яка властивість точок серединного перпендикуляра
відрізка? .
А ) Що можна сказати про трикутники ABC і А1В1С1. якщо АВ = А1В1, ВС = В1С1, B = B1,?
В) У трикутниках ABC і МРК B = P, C = K, Чи можна стверджувати, що трикутники ABC і МРК рівні?
IV Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Сьогодні на уроці ми доведемо рівність трикутників за стороною та двома прилеглими кутами, будемо вчитися застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач.
V. Засвоєння нових знань
План вивчення нового матеріалу
VI. Первинне усвідомлення матеріалу
( слайд 7)
( слайд 8)
( слайд 9)
( слайд 10)
Х Підсумок уроку
1Встановити ознаку рівності трикутників.
IX. Домашнє завдання