Урок на тему "Гімнастика" для студентів 1 курсу

Про матеріал
Серед форм та методів фізичного виховання студентів одне з провідних місць належить гімнастиці. Вона є важливим засобом всебічного розвитку молоді та має велике оздоровче, виховне значення. Одним з основних завдань гімнастики є розвиток рухових (фізичних) якостей: сили, гнучкості, спритності, витривалості.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад

«Ніжинський фаховий медичний коледж»

Чернігівської обласної ради

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

практичного заняття з дисципліни

«Фізична культура» на тему:

«Гімнастика»

 

для студентів I курсу

спеціалізації Лікувальна  справа

 

 

C:\Users\Тамара\Desktop\19.jpgПідготувала: викладач

вищої кваліфікаційної категорії                                                                                                  дисципліни  «Фізична культура»

Добрановська Тамара Іванівна

 

 

Розглянуто та схвалено

C:\Users\Тамара\Downloads\Без названия (4).jpgна засіданні випусковової циклової комісії                                                          дисциплін практичної і професійної підготовки

спеціалізації Сестринська  справа

Протокол №  __  від « __ »____ 2023р.

Голова циклової комісії _____   Людмила ШЛАГАН

 

 

 

 

 

Ніжин

I. Тема заняття: «Гімнастика»

II. Науково – методичне обґрунтування теми (мотивація)

 

Серед форм та методів фізичного виховання студентів одне з провідних місць належить гімнастиці. Гімнастика є важливим засобом всебічного розвитку людини та має велике оздоровче, виховне значення.

Характерною особливістю гімнастики є можливість вибірково впливати на окремі м'язові групи та зв'язково-суглобовий апарат, а також на різні частини тіла й системи організму.

Одним з основних завдань занять гімнастикою є розвиток рухових (фізичних) якостей: сили, гнучкості, спритності, витривалості.

Гімнастичні вправи підвищують рухомість у суглобах, функціональні можливості організму, його працездатність, сприяють вихованню вольових рис характеру, навичок до здорового способу життя, наполегливості, вміння долати труднощі.

Сучасні тенденції у світовому оздоровчому русі супроводжуються появою нових термінів і понять. Одним з таких понять є “фізкультурно-оздоровчі технології”, яке набуло останніми роками значного поширення, зустрічаючись у назвах клубів, оздоровчих програм тощо.

Для розвитку фізичних якостей на заняттях з гімнастики я також використовую  сучасні привабливі, високоефективні фізкультурно-оздоровчі технології (степ-аеробіка, шейпінг, калланетика, пілатес тощо), які не змінюють логіки навчально-виховного процесу, але скасовують жорстку нормативність і авторитарність навчальних програм, формують позитивну мотивацію до дисципліни «Фізична культура», сприяють оздоровчому і тренувальному ефекту, корегують стан здоров’я всіх учасників цього процесу, незважаючи на рівень фізичної підготовленості.

Використання інноваційних технологій сприяють підвищенню зацікавленості студентів на заняттях з гімнастикия, що дозволяє більш продуктивно його проводити. Підвищення емоційного стану, покращення настрою, позитивні емоції під час таких занять сприяють тому, що студенти із задоволенням відвідують заняття та працюють на них.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Фахові компетентності

1. Мати уявлення (a - I):

  •          про гімнастику як вид спорту;
  •          про сучасні оздоровчі системи організму .

2. Знати (a - II):

  •          історичні аспекти розвитку гімнастики;
  •          основні гімнастичні терміни та поняття;
  •          назви елементарних рухів  частинами тіла;
  •          основи техніки виконання вправ;
  •          правила і методику виконання вправ на розвиток сили, гнучкості;
  •          основні причини травматизму, організаційні вимоги до попередження травматизму на заняттях гімнастикою.

3. Вміти (a - III):

  •            підготувати місце заняття, інвентар, гімнастичне обладнання;
  •            виконувати стройові вправи та вправи для загального розвитку;
  •            самостійно контролювати стан свого організму під час фізичних навантажень, контролювати суб'єктивне відчуття втоми, стан серцево-судинної системи підрахунком частоти серцевих скорочень;
  •            пояснювати техніку виконання вправ;
  •            застосувати здобуті знання, уміння та навички на занятті під час виконання самостійних занять фізичними вправами.

Загальні компетентності:

  •          застосовувати теоретичні та  методичні знання на практиці;
  •          володіти навичками роботи в команді, прагнути до успіху;
  •          виховання здорового способу життя і морально-вольових якостей;
  •          покращення діяльності функціональних систем організму та розвитку фізичних якостей;
  •          виховання почуття прекрасного, емоційного стану  через музичний супровід ;
  •          формувати поняття щодо зміцнення здоров’я, правильному формуванню і всебічному розвитку організму, забезпечення високого рівня фізичного стану, працездатності протягом всього періоду навчання;
  •          виховання інтересу, потреби і звички до систематичного виконання фізичних вправ;
  •          сприяти розвитку фізичних якостей – швидкості, сили, стрибучості, витривалості, координованості рухів, швидкісті реакції, узгодження рухових дій, здатності до довільного розслаблення м'язів, вестибулярної стійкості.

 

Методи навчання:

  •          «Мікрофон»;
  •          «Мозковий штурм»;
  •          «Навчаючись - вчуся»;
  •          «Діалог».

 

 

 

IV. Міждисциплінарна інтеграція

 

Дисципліни

Знати

Уміти

Забезпечуючі

Українська мова за професійним спрямуванням

Спортивна

термінологія

Використовувати

спортивну

термінологію

Анатомія

людини

Будову і функцію м'язів

Показати розташування основних груп м'язів тіла людини

Фізіологія

Фізіологічні властивості м'язів. Вплив фізичних навантажень на системи організму

Розігріти м'язи і підтримувати їх   роботу при виконанні вправ. Оцінювати вплив фізичних навантажень на  організм

 

Забезпечувані

ВПМ та медицина надзвичайних ситуацій

Розвиток фізичних якостей людини

Застосовувати отримані знання при вивченні матеріалу

Внутрішньопредметна інтеграція

Фізичне виховання

Правила техніки безпеки з теми «Гімнастика»

Дотримуватись правил техніки безпеки

Фізичне виховання

Методика виконання організуючих вправ

Виконувати організуючі вправи

Фізичне виховання

Групування,  перекати

 

Виконувати групування,  перекати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Література

Основна:

  1. Верблюдов І.Б., Лоза Т.О., Чередніченко С.В. Організація і методика оздоровчої фізичної культури: навчальний посібник для студентів вищих пед. навч. закладів фізичної культури. – Суми: СумДПУім. А.С.Макаренка, 2010.
  2. Гімнастична термінологія: навч. посіб. / Ю.МСалямин, І.А.Терещенко, С.П.Прокопюк, Т.М.Левчук. – К.: Олімп. л-ра, 2010. – 144 с.
  3. Качан О.А. Упровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчу та спортивну діяльність закладів освіти: навчально-методичний посібник / О. А. Качан. – Слов’янськ: Витоки, 2017. – 138 с.
  4. Основи методики викладання гімнастики: Навч. посібник. –Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010. – 76 с.
  5. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання. Ч. 2. –Тернопіль: Навчальна книга, 2002. – 247с.
  6. В. В. Черняков, М. М. Желізний Загальнорозвивальні вправи з м’ячем у школі: навч. посіб. для студ. та вчителів. – Чернігів: ЧНПУ, 2012. – 116 с.
  7. Черняков В. В. Способи проведення загальнорозвивальних вправ: метод. розробка для студ. пед. вузів / В.В. Черняков. – Чернігів: ЧНПУ, 2010. – 36 с

 

 

Додаткова:

  •        Журнал «Фізичне виховання в школі». № 5, 2006. – с. 41
  •        Журнал «Фізичне виховання у школі». № 3, 2005. – с.24-25
  •        Журнал «Фізичне виховання у школі». № 6, 2008. – с. 36

 

Методична:

  •        Максименко С.Д. Педагогіка вищої медичної освіти (текст) підручник.

С.Д. Максименко,  М.М.Філоненко – К. «Центр учбової літератури», 2014 – 288с.

  •        Інструкції до виконання практичних навичок.

 

 

 

 

 

 

 

VІ. План та організаційна структура заняття

№ з/п

Зміст заняття

Розподіл часу,хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовчий етап – 25 хв.

1.

Організаційні заходи:

  •      шикування;
  •      рапорт;
  •      привітання;
  •      повідомлення мети і завдань заняття;
  •      мотивація навчальної діяльності студентів;
  •      правила поведінки та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час заняття.
  • Вимірювання ЧСС.

Візуальний контроль

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на відповідність форми одягу і взуття до занять гімнастикою, самопочуття студентів.

Визначення початкового рівня ЧСС за 10 сек. Норма: 60 -90 уд/хв. Якщо показник вищий, слід звернути увагу на студентів,  протягом заняття контролювати їхнє навантаження.

 

Норма – 15 ударів за 10 с.

2.

Діагностика вихідного рівня знань:

групування, перекат,  перекид, стійка, стройові вправи, вправи для загального розвитку, «пілатес», «калланетика», «стретчинг».

2 хв.

Додаток 1

Провести методом «Мікрофон»

3.

Організуючі вправи (стройові):

  •     повороти на місці (ліворуч, праворуч, кругом);
  •     те саме, стрибком.

1 хв.

Фронтальний  метод.

Звернути  увагу на правильну поставу, на чіткість виконання стройових команд, Дихання вільне.

4.

Перешикування з однієї шеренги в дві шеренги.

30 с.

Чітке виконання команд.

5.

Хотьба :

  •          на місці,
  •          на носках, руки на пояс;
  •          на п’ятках, руки за голову;
  •          на зовнішній стороні стопи, руки за спину;
  •          на внутрішній стороні стопи,  руки за спину;
  •          перекати з п’ятки на носок, руки на пояс.

 

 

2 хв.

Звернути  увагу на поставу та правильне виконання вправ для профілактики плоскостопості.

Дихання вільне.

 

6.

Біг на місці:

  •          з поворотом вліво на 360◦
  •          з поворотом вправо на 360◦   

 

2-3 р.

Звернути  увагу на правильну поставу.

Дихання ритмічне.

 

7.

Вправи на відновлення частоти дихання та ЧСС:

  •          ходьба з рухами рук вгору – донизу.

30 с.

У повільному темпі.

 1 - 4 – вдих;

5 – 8 – видих.

8.

Визначення ЧСС за 10сек.

30 с.

90-100 уд/хв.

9.

Комплекс загально-розвиваючих вправ з малим м'ячем (на місці, для розігріву м’язів рук,  плечового поясу, тулуба).

15-18 хв.

 

Додаток

Фронтальний метод

Стежити за поставою та диханням. За необхідності вказати інтервал і дистанцію.

10

Підготовка обладнання до наступних вправ.

30 с.

Встановлення гімнастичних матів.

Основний етап – 45-50 хв.

1.

 

 

 

Навчити техніки виконання перекиду назад та перекиду вперед.

Послідовність навчання перекиду назад (пояснення завдання , практичне виконання).

  1. 1. Групування:
  1.     положення сидячи;

Копия img451

 

 

  1.     положення лежачи

(«поза вільного вітру»);

img451

 

 

  1.     положення в присіді.

Копия Копия img451

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 – 3 р.

 

 

 

 

2 – 3 р.

 

 

 

2 – 3 р.

Сформувати в студентів уяву про рухову дію. Пояснити техніку виконання вправи, що вивчається. Показати вправу з учнем.

Провести

інтерактивним методом

«Навчаючись - вчуся».

Фронтальний поперемінний спосіб(половина студентів виконує вправи, а інша половина дивиться, оцінює, усуває помилки, надає допомогу, визначає краще виконання).

 

У групуванні зігнути спину і ноги, розвести коліна нарізно, взятися руками за середину гомілки і притягнути ноги до тулуба, підборіддя притиснути до грудей, а лікті притиснути до тулуба. Виконати групування повільно і швидко (по сигналу).

 

2. Перекати:

1) з положення сидячи - перекат на спину у групування, перекатом уперед повернутись у вихідне положення;

2) те саме з положення упор присівши;

http://www.autogallery.org.ru/1723pro/foto/s4gil3.jpg

 

 

 

3) перекат назад з постановкою рук в упор біля голови;

Копия img456

 

 

 

  1.     перекат назад  у положення

лежачи з доторканням носками ніг підлоги («поза плуга»).

 

 

 

2 – 3 р.

 

 

2 – 3 р.

 

 

 

 

 

2 – 3 р.

 

 

 

 

2 – 3 р.

У групуванні перекотитись назад і без зупинки повернутись у вихідне положення.

 

 

 

Виконати перекат повільно, з послідовним набиранням швидкості.

 

3. Перекид назад:

1)  перекид назад з упора присівши в упор на коліна;

Копия img4582) перекид назад в упор присівши.

 

2 – 3 р.

 

2 – 3 р.

Перекид (вперед, назад)  - обертальний рух тіла з послідовним торканням опори і перевертанням через голову.

 

4. Перекид вперед:

Послідовність навчання перекиду вперед:

  1.     з упору стоячи ноги нарізно, перекид вперед в сід у групуванні;
  2.     з упору стоячи ноги нарізно, перекид вперед в упор присівши;
  3.     з упору присівши, перекид вперед;
  4.     з основної стійки перекид вперед, стрибок вгору;
  5.     з основної стійки перекид вперед, схрестивши ноги.

img458
 

 

 

 

 

2 – 3 р.

 

3 – 2 р.

 

 

3 – 2 р.

 

3 – 2 р.

 

3 – 2 р.

 

Перекид вперед – рух тіла вперед з повним обертом, з послідовним доторканням плечима і спиною до підлоги.

 

Схрещувати ноги під час перекочування на спині. Встати з поворотом кругом.

2.

Сприяти розвитку витривалості, силової витривалості за участі великих груп м'язів засобом виконання вправ степ – аеробіки:

1. Базовий крок.

2.  V-степ.

3. Коліно або knee up.

4. Відведення ноги назад.

5. Відведення ноги  в сторону.

6. Стредл.

7. Торкання підлоги.

8.  Степ-тэп.

 

 

 

8-16 разів

кожна вправа

 

Інформаційний блок.

Розповідь викладача з елементами бесіди  про вправи зі степ - аеробіки.

Особливості виконання вправ

(розвиток сили, гнучкості, координації, еластичності, покращення циркуляції крові, зміцнення внутрішніх органів, збагачення клітин організму киснем).

 

 

 

 

3.

Сприяти розвитку сили,  гнучкості, еластичності, координації засобом виконання вправ  Поля Брегга ( комплекс   вправ  для хребта):

вправа 1- вправа для шийного відділу хребта (витягування);

вправа 2-  вправа для грудного відділу хребта( зкручування );

вправа 3- вправа для грудопоперекового відділу хребта( місток);

вправа 4- вправа для поперекового  відділу хребта (човник);

(вправа 5- вправа для м’язів сідниць та стегон( ходьба).

 

Інформаційний блок.  Додаток.

Розповідь викладача з елементами бесіди  про Поля Брегга і його  вправи для хребта.  Пояснити  студентам про формування правильної постави та усунення порушень постави на прикладі

оздоровчого комплексу вправ Поля Брегга, який допомагає зміцнити і зберегти хребет здоровим.

Особливості виконання вправ .

Провести методом «Мозковий штурм», «Перевернуте навчання».

 

 

 

Визначення рівня ЧСС .

30 сек.

ЧСС 110-130 уд/хв.

Заключний етап – 7-10 хвилин

1.

Шикування в одну шеренгу.

 

30 сек.

За зростом.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихальної діяльності, серцево-судинної системи, розслаблення м'язів, поліпшення емоційного стану:

В. п. – о.с.

1 – 2 -  руки підняти вгору - вдих;

3 – 4 – руки опустити донизу-назад,  нахил тулуба вперед – видих.

 

В. п. – о.с.

1 – зігнути коліна, нахил перед, торкнутись долонями підлоги;

2 – випрямити коліна;

3 – зігнути коліна;

4 – повернутись у в.п..

 

.

 

2-3 р.

 

 

 

 

 

 

 

2-3 р.

 

Вправи виконуються повільно і легко, дихання рівне і без  затримки.

Визначити  самопочуття

C:\Users\Тамара\Downloads\image010.gifстудентів.

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Тамара\Downloads\image011.gifC:\Users\Тамара\Downloads\image011.gifЗнати: Якщо різко перестати рухатись, то велика кількість крові залишиться в м'язах,  внаслідок чого може статись недостатній приток крові до мозку і серця, що призведе до головокружіння.

3.

 

Під  музичний супровід лягти на спину, руки вздовж тулуба, долоні вгору або вниз, пальці злегка зігнуті, очі закриті. Повністю розслабитися, починаючи з пальців ніг, стоп, гомілок, стегон, відчуйте тяжкість і легке тепло, перейдіть до розслаблення рук, починаючи з пальців кистей, передпліч, закінчити плечима. Коли піде тепло по руках, з легкою вагою всього тіла, переходимо до розслаблення м'язів живота. Дихання рівне і спокійне, ритмічне серцебиття. Перейдемо на м'язи обличчя. Розтиснувши зуби, розслабте повіки.

Повторюйте: Я спокійний(на), я здоровий(ва), мене ніщо не хвилює, не турбує.

 

 

 

Ця вправа допомагає зняти втому і напругу, не тільки м'язову, але і нервову. Усуває стресові стани, нормалізує діяльність серця і кров'яний тиск.

DSC04470

4.

Афірмації на здоров'я і хороше самопочуття.

 Відчуйте мат на якому ви лежите, відкрийте очі, підніміть руки вгору, потягніться. Опустіть руки вздовж тулуба – зробіть видих.

Повільно встаньте.

 

Прослухайте позитивні фрази і твердження про здоров'я.

5.

Відновити оптимальний стан ССС та ДС. Вимірювання ЧСС.

30 сек.

Норма – 45 ударів за 30 с.

6.

Підсумок заняття.

Оцінювання.

Викладач: «Я сподіваюсь, що на своєму організмі ви відчули, наскільки фізичні рухи з гімнастики корисні у розвитку координації, зосередженості та інших професійно значущих якостей. Вони також сприяють формуванню вашого позитивного емоційного стану, що дуже важливо для успішної професійної діяльності. Навчіться відчувати радість від маленьких перемог над собою і тоді зможете повірити в себе та свої сили.»

2 хв.

Зосередити увагу студентів на підведенні підсумків заняття. Діагностика теоретичного рівня знань

(закінчити речення).

Рефлексія. Відзначити студентів, які виявили найбільшу активність та старанність.

Визначити кращих серед сильніших та слабших студентів.

Обґрунтувати виставлення оцінок.

Звернути увагу студентів на допущені помилки та шляхи їх усунення. 

 

7.

Домашнє завдання. Звернути увагу на необхідність самостійних занять для поліпшення якості виконання рухових дій.

30 сек.

Підготувати комплекс з 4- 5 вправ  степ – аеробіки. Повторити комплекс оздоровчих вправ Поля Брегга і навчити батьків та друзів.

 

8.

Використання рекреативних та психорегулятивних методик.  Кінезіологічні вправи .

 

Вправа «Імпульс». Всі учасники стають в коло і беруться за руки. «Зараз за моєю командою ми відправимо імпульс любові і доброти. Я тисну руку моєму сусідові справа, він своєму сусідові справа і т. ін., поки цей імпульс не повернеться до мене. Дуже важливо робити цю вправу посміхаючись, уявляючи, що через вас дійсно проходить імпульс, який робить вас щасливішими і ви, примножуючи, посилаєте його далі. Потім ми повторимо вправу в зворотну сторону. А зараз найголовніше! Імпульс піде від мене одночасно відразу в обидві сторони. І на кого він зійдеться – буде найщасливішою людиною, принаймні, на сьогоднішній день».

9.

Взаємна подяка за співпрацю, побажання доброго здоров’я і настрою.

Ритуал прощання.

Стати всім в коло, взятися за руки і промовити: «Хай сьогодні нам щастить, хай нам завтра пощастить, хай завжди усім щастить».

9.Організований вихід з гімнастичної зали.

30 сек.

В колону по одному.

 

 

 

Стати в коло.

 

 

 

 

 

 

БАЖАЮ ВСІМ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Афірмації на здоров'я                          Додаток

 

Афірмації – це коротка фраза, позитивне висловлювання, що містить вербальну формулу, яка при багаторазовому повторенні закріплюється в підсвідомості людини.

Засновницею позитивної моделі мислення для покращення життя і здоров'я є Луїза Хей.

Вона стверджувала, що переконання і уявлення про себе нерідко стають причиною емоційних проблем, фізичних недуг і як за допомогою певних фраз можна  змінити своє мислення і життя на краще.

 

Відомі цитати Луїзи Хей:

«Нам потрібно знати, що все, що ми робимо в житті, відбувається за вибором. Немає нічого, що ми повинні робити. У нас завжди є вибір».

«Вчора – це історія, завтра – загадка, сьогодні – подарунок».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моє тіло наповнене життям і енергією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Еталонні вимоги

Типові помилки

  1. Упор присівши 

– упор присівши навшпиньки, руки прямі і відведені вперед з упором на долоні;

– спина трошки округлена, голова прямо, коліна разом

 

– п’яти торкаються підлоги, високо піднятий таз;

– упор на пальцях біля носків ніг;

– коліна розведені в сторони;

 

  1. Рухи плечей, рук, ніг і голови

плечі рухаються по дузі вперед-донизу з одночасним згинанням рук і поштовхом ніг до повного їх випрямлення;

– голова опускається на груди

 

– плечі опускаються вниз з швидким випрямленням ніг і підніманням тазу догори;

– передчасне опускання голови на груди;

– передчасний захват руками за гомілки.

 

  1. Перекат і групування

– голова опущена на груди;

– спина заокруглена;

– руки в упорі до торкання шиї;

– енергійний захват руками за гомілки.

 

– голова відведена назад;

– спина пряма;

– завчасне групування;

– групування з захватом за коліна;

– відсутність групування

 

4. Розгрупування і прийняття положення упору присівши

– руками потягнутись вперед;

– підняти голову і прийняти положення упору присівши.

 

– завчасне розгрупування і підняття голови;

– додаткова опора руками за спиною

 

ІНСТРУКЦІЯ

з техніки виконання  перекиду вперед

 


ІНСТРУКЦІЯ ПОВОРОТІВ

1. Виконання повороту на місці направо

Теоретичні відомості:

  • виконання повороту на місці направо способом переступання;
  • виконання повороту на місці направо за заздалегідь розставленими орієнтирами;
  • виконання повороту на місці направо по розділенню та за підрахунком;
  • виконання повороту на місці направо в цілому;
  • виконання повороту на місці направо відділеннями на краще виконання.

 

  • Студенти планують праву і ліву сторони;
  • радіус повороту занадто великий;
  • руки не притиснуті до стегон;
  • поворот виконують не на правій п'ятці та лівому носку;
  • штовхання при виконанні повороту.

2. Виконання повороту кругом на місці

Теоретичні відомості:

  • виконання повороту способом переступання;
  • виконання повороту на місці кругом за заздалегідь розставленими орієнтирами;
  • виконання повороту кругом по розділенню та за підрахунком;
  • виконання повороту на місці кругом в цілому;
  • виконання повороту на місці направо відділеннями на краще виконання.

 

  • Виконання повороту через правий бік;
  • радіус повороту занадто великий;
  • руки не притиснуті до стегон;
  • поворот виконують не на лівій п'ятці та правому носку;
  • виконання вправи лише по частинах;
  • без підрахунку поворот не виконується;
  • штовхання;
  • втрата рівноваги.

 

 


ІНСТРУКЦІЯ

з техніки виконання організуючих вправ

Еталонні вимоги

Типові помилки

1. Виконання команди "Рівняйсь!"

  • Порівнятись за носком по лінії;
  • чітко повернути голову направо, злегка підняти її;
  • спину вирівняти, живіт підібрати;
  • п'ятки тримати разом, носки розвести;
  • руки притиснуті до тулуба, кисті зігнуті в напівкулак.
  • Голова не піднята і не повернута направо;
  • спина округлена;
  • плечі опущені, живіт відпущений, п'ятки розведені;
  • кисті рук не зігнуті.

2. Виконання команди "Струнко!"

  • Чітко повернути голову прямо;
  • прийняти положення стройової стійки.
  • Нечітке повернення голови;
  • неприйняття стройової стійки.

3. Виконання команди "Вільно!"

  • Стояти на місці;
  • послабити праву або ліву ногу.
  • Сходження з місця;
  • збереження стройової стійки;
  • розмови.

4. Шикування в шеренгу, колону по одному

Теоретичні відомості:

  • шикування за вказаним викладачем місцем;
  • шикування за командою викладача;
  • шикування за заздалегідь визначеними орієнтирами;
  • шикування за визначений викладачем час.
  • Студенти шикуються не за зростом;
  • стають не на свої місця, під час шикування штовхаються;
  • немає рівняння;
  • студенти не знають свого місця у строю;
  • при зміні направляючих студенти втрачають орієнтир для шикування.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
27 грудня 2024
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку