Урок на тему "Графічний редактор. Малюємо разом. "

Про матеріал
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Створення малюнку за допомогою геометричних фігур.
Перегляд файлу

Тема: Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Створення малюнку за допомогою геометричних фігур.

Мета: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з  інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми; навчати створювати зображення за допомогою геометричних фігур.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання
  • перевірка готовності учнів до уроку.

-Всі вже приготувались до уроку, налаштувались а роботу. Сподіваюсь всі будуть активними та уважними!

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення правил поведінки за комп’ютером та в комп’ютерному класі

-Я буду називати правила, якщо вони правильні, ви плескаєте в долоні, якщо ні- сидите тихенько.

Працюючи за комп'ютером необхідно виконувати наступні правила:

  •      сидіти за комп'ютером правильно, рівно;
  •      працювати із технікою сухими чистими руками;
  •      кидати речі на клавіатуру;
  •      вмикати пристрій без дозволу вчителя;
  •      працювати із програмами, із якими пов'язані завдання;
  •      їсти за комп’ютером
  •      торкатися кабелів, роз'ємів та дротів живлення
  •      заходити до кабінету у верхньому одязі

-Молодці! Всі добре знають правила! Отже, тоді ми можемо починати наш урок

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Відгадайте загадку

Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе  (Пензлик)

 

-А для кого пензлик є незамінним помічником? (для художників)

-А чи знали ви, що малювати можна не лише на папері ? Люди навчилися створювати малюнки на комп'ютері за допомогою графічного редактору.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

-Ми з вами будемо працювати в графічному редакторі Paint.

-Подивіться, які неймовірні малюнки можна створити

Рисунки братишки сделанные в paint-е. - ЯПлакалъ           Рисунки в Paint 87-летней испанки покорили Сеть - Технологии -  info.sibnet.ru

-Пригадаємо, як виглядає графічний редактор Paint та з чого складається

-Відкриваючи графічний редактор,  ми бачимо панель інструментів та поле для роботи.

-У верхній частині знаходиться панель інструментів, палітра, геометричні фігури, та дії, які ми можемо виконувати.

-Якщо ви помилилися в певній дії, ви маєте змогу натиснути команду «відмінити», яка знаходиться у верхній панелі.

 

 

 

 

V. Засвоєння нових знань

Практичне завдання

-Сьогодні ми з вами будемо створювати малюнок за допомогою геометричних фігур. Я довго думала, що цікавого ми можемо створити. Відповідь схована в загадці, відгадайте її та дізнайтеся, кого ми будемо малювати.

Очі гарні, пишні вії.

Має дуже довгу шию.

Добре це, бо зручно їсти

Із дерев зелене листя.

(Жирафа)

-Так, сьогодні ми будемо малювати милого жирафа, але він буде незвичайний, а геометричний!

-Подивіться на картинку, який чудовий жираф, сподіваюсь, що ми всі зможемо створити власного!

Урок "Робота з геометричним матеріалом"

-Відкриваємо графічний редактор. Ми почнемо з фону.  На панелі обираємо пряму лінію в розділі «фігури». Проводимо горизонт. Зверніть увагу, що лінія має бути від початку до самого кінця. Коли ми провели лінію, на панелі інструментів обираємо «заливку», в палітрі натискаємо потрібний колір, та натискаємо на білий аркуш. У вас має вийти небо та земля.

-Наступним кроком буде створення самого жирафа. Подивіться на малюнок. З яких геометричних фігур він складається? ( прямокутник, трикутник, круг, овал) . На панелі обираємо необхідно фігуру, ми можемо задати контур, тобто обрати на палітрі колір.  Заливкою розфарбовуємо тулуб та голову. Для того, щоб наші ноги були однаковими, ми малюємо одну, а потім натискаємо команду «виділити», виділяємо ногу та натискаємо праву кнопку миші, копіюємо та вставляємо.

 

-Залишається додати крапочки та очі, для цього використаємо кружечки. Вушка зробимо овалом. Хвостик можна намалювати самостійно за допомогою пензлика. Додаткові елементи так, як дерева, кущі та квіточки ви можете придумати самі.

-Ось такий жираф вийшов у мене, його звати Жувайлик, а як ви назвали свого?

VІ. Фізкультхвилинка, вправи для очей

-Наші очки втомилися, тому після роботи за комп’ютером ми з вам повинні виконати гімнастику для очей

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

-Цікавинки про жирафа (на слайді), якщо залишиться час

  •      Жирафи – єдині тварини, які не вміють позіхати.
  •      Зате жирафи вміють мукати, шипіти, гарчати і свистіти. Весь цей набір звуків вони використовують для спілкування з родичами.
  •      Крім видатної шиї і мови, жирафи обганяють всіх інших ссавців по довжині хвоста – він може досягати довжини 2,5 метра.
  •      Жирафи люблять сиру цибулю.
  •      Трепетне серце жирафа б’ється 170 разів на хвилину.
  •      Мами юних жирафів часто організовують дитячий садок: одна доросла самка залишається дивитися за дитинчатами, а всі інші дружною юрбою йдуть добувати їжу.
  •      Незважаючи на величезну довжину, шия жирафа насправді занадто коротка для того, щоб він міг дотягнутися до землі. Тому, щоб підняти що-небудь з підлоги, їм доводиться вставати на коліна або широко розставляти передні ноги.
  •      Язик жирафа чорного кольору
  •      Через годину після народження дитинча жирафа починає ходити.
  •      Вік жирафа можна визначити за кольором плям на шкурі – чим вони темніші, тим старше особина. Малюнок на шкурі жирафа унікальний, як відбитки пальця у людей.

-Які факти вас вразили найбільше?

VIII. Підсумок уроку

-В якому графічному редакторі ми з вами працювали?

-За допомогою чого створювали малюнок?

-З чого складається верхня панель графічного редактора?

-Що вам найбільше сподобалося?

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку