Урок на тему "Графік функції" Презентація

Про матеріал

Презентація створена на тему "Графік функції" для кращої візуалізації побудови графіка.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГРАФІК ФУНКЦІЇ7 клас. Вучкан Василь Іванович. Гімназія-інтернат міста Хуста

Номер слайду 2

Повторення1. Що називають функцією?2. Х називається:3. У називається: 4. Які є способи задання функції?Функцією називається залежність між х та єдиним у.незалежна змінна;- абсциса;-аргумент-залежна змінна;- ордината;- функція- таблицею;- словесно;- графіком;- формулою1. Що називають функцією?2. Х називається:4. Які є способи задання функції?Функцією називається залежність між х та єдиним у.незалежна змінна;- абсциса;-аргумент- таблицею;- словесно;- графіком;- формулою

Номер слайду 3

x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70 Повторення. Вісь ординат (ОY)Вісь абсцис (ОХ)А (3;2)Ордината. Абсциса. Прямокутна система координат( Декартова система )А (X;Y)

Номер слайду 4

Повторення9 Вкажіть область визначення функції, заданої формулою у = х2+5.2. Вкажіть область визначення функції, заданої формулою у = 𝒙𝟐5. 3. Вкажіть область визначення функції, заданої формулою у = 5𝒙𝟐. 4. Чи існує таке значення аргументу, при якому функція у = 1х дрівнює 0? 5. Чи існує таке значення аргументу, при якому значення функції у=х2+(х-1)2 дорівнює 0?

Номер слайду 5

Повторення6. Якого значення набуває функція у= - х +1 при х = -1;х = 1;х = 0?7. Функція задана формулою у=12х;а) Яка змінна є незалежною?б) Яка змінна є залежною?в) Яка змінна є функцією?S=2t;S=10a8. Яким способом задана функція?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}x2579y5810129. Задайте функцією іншим способом.

Номер слайду 6

S = 10+ 15tякщо t = 1, то s = 25;якщо t = 2, то s = 40;якщо t = 5, то s = 58;s = 34 при t = 1,6;s = 55 при t = 5;s = 70 при t = 3,2 Повторення

Номер слайду 7

Графіки навколо насмедицинасейсмологіяекономікаметеорологіястатистика. Проблемне питання

Номер слайду 8

Проблемне питання1. Що називається прямокутною системою координат? координат­ною площиною?2. Скільки точок із координатами (-2; 3) можна зобразити на коор­динатній площині?3. Де на координатній площині розташовані точки з координата­ми: (0;-4);(5;0);(3;3)?

Номер слайду 9

Проблемне питання1. Зобразіть на координатній площині точки: А(0;1), В(2;5), С(1;3), D(-2;-3), Е(3;2), F(-1;-1). x1234567-1-2-3-4-5-6-7y1234567-1-2-3-4-5-6-70 A (0;3)B (2;5)C (1;3)D (-2;-3)E (3;2)F (-1;-1)2. Сполучіть відрізком точки А і F. Які із позначених точок належать відрізку AF?

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу Графіком функції - називається множина всіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенню аргументу, ординати – відповідним значенням функції. Графік функції

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу. Побудування графіка функції Щоб побудувати графік функції, потрібно надати аргументам функції довільні значення й обчислити відповідні значення функції. Приклад №1 Знайдемо значення цієї функції для цілих значень аргументу, та занесемо їх у таблицю. Нехай дано функцію 𝒚=𝟔𝒙+𝟑  де  −𝟐≤𝒙≤𝟑.  y1234567-1-2-3-4-5-6-70x1234567-1-2-3-4-5-6-7

Номер слайду 12

Вивчення нового матеріалу. Чи будь-яка фігура, зображена на координатній площині, може бути графіком функції? Щоб фігура, яку зображено на координатній площині, була графіком деякої функції необхідно, щоб кожна пряма, перпендикулярна до осі абсцис, перетинала цю фігуру не більше, ніж в одній точці.

Номер слайду 13

Які умови виконуються, якщо фігура є графіком функції?Вивчення нового матеріалу. Якщо якась фігура є графіком функції, то виконуються дві умови:якщо х0 – деяке значення аргумента, а f(х0) – відповідне значення функції, то точка з координатами (х0; f(х0)) обов’язково належить графіку;якщо (х0; y0) – координати довільної точки графіка, то х0 і y0 – відповідні значення незалежної і залежної змінних функції f, тобто y0 = f(х0).

Номер слайду 14

Вивчення нового матеріалу. Вивчаючи графік функції, можна знайтиобласть визначення функції;область значень функції;значення аргументу, при яких значення функції дорівнює нулю (нулі функції);значення аргументу, при яких значення функції набуває додатних значень;значення аргументу, при яких значення функції набуває від’ємних значень.

Номер слайду 15

Розв’язування вправ1. Робота за підручником1. http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Algebra_7klas_Ister_2015.pdf ( ст. 1)2. http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Algebra_7klas_Merzljak_2015.pdf (ст. 135)

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку