Урок на тему: Інтерактивний плакат, як засіб візуалізації навчального матеріалу під час проведення інтегрованого уроку

Про матеріал
Фрагмент інтегрованого уроку: інформатика та історія України на тему "Інтерактивний плакат, як засіб візуалізації навчального матеріалу під час проведення інтегрованого уроку"
Перегляд файлу

Фрагмент інтегрованого уроку: інформатика та історія України

Вчителі: Добровольська Інна Анатоліївна (вчитель інформатики), Торотухіна Аліса Олегівна (вчитель історії України).

Тема: Інтерактивний плакат, як засіб візуалізації навчального матеріалу під час проведення інтегрованого уроку

Мета: підвищувати рівень засвоєння навчального матеріалу, пізнавальну та розумову активність дітей, стимулювати зацікавленість учнів навчально – виховним процесом та підтримувати групові форми роботи, реалізувати на практиці особистісно – орієнтований підхід до навчання шляхом створення інтерактивного плакату, як засобу візуалізації навчального матеріалу.

Клас: 7 – А

Обладнання: комп’ютерна техніка, ілюстративний матеріал, інтерактивна дошка, інструктивна карта.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, історія України.

Форми організації роботи: індивідуальна, групова, фронтальна.

Тема з історії України: Русь – Україна за Я. Мудрого.

Тема з інформатики: Створення інтерактивного плакату до уроку засобами РowerРoint.

Учитель історії: Привітання. Доброго дня, шановні діти! Сьогодні, як ви вже здогадалися, у нас незвичайний урок. Наше видавництво «Школярик» отримало велике замовлення на рекламу від журналу «Історичний вісник». Ви - Редактори отримали кейс із завданнями на домашнє опрацювання. Завдання: підібрати фото, що асоціюються у вас із: історичний образ Ярослава Мудрого, розбудовою Києва та його правлінням, шлюбною дипломатія Ярослава Мудрого. Та запропонувати коментар до них.

Учитель інформатики: Так, і нашим помічником сьогодні буде комп’ютер. І ми продовжуємо з вами знайомитися та працювати з програмою РowerРoint.

Сьогодні на уроці ми будемо створювати інтерактивний плакат за допомогою презентації РowerPoint. У кожної групи редакторів є інструктивна карта роботи на уроці. У кожного працівника видавництва буде своє завдання, яке можна виконати спираючись на інструктивну карту.

Інструктивна карта до уроку

 

Редактор 1

Обов’язки: Створити слайди-заготовки для роботи Редактора 2.

1. Відкрити папку Розбудова держави на флеш-карті, відкрити презентацію  Розбудова держави, скопіювати картинки до слайду1 презентації: ПК Копіювати→На слайді ПК Вставити.

2. Розмістити ваші зображення так, як вам подобається.

3. Дублювати даний слайд: ПК на ескізі слайду→Дублювати слайд.

4. На другому слайді в меню Вставка вибрати Фігури→Прямокутник і заповнити ним весь слайд.

5. Тепер працюємо з фігурою Прямокутник: ПК на Прямокутник→Формат фігури→Заливка→Прозрачність виставити 50%.

6. Таким же чином вставити на слайд2 ще один прямокутник, але зробити його білим кольором: Засоби Малювання→Стилі фігур→

7. Додати до слайду2 на білий фон зображення Кнопка закриття документу, яка знаходиться в вашій папці. Зробити гіперпосилання на цій кнопці: ПК на зображення кнопки→Гіперпосилання → Місце в документі→Слайд1.

8. Дюблювати слайд 3 ще три рази (за кількістю зображень, які знаходяться на слайді1).

 

Редактор 2

Обов’язки: Вставити картинки до слайду та відповідний текст до нього.

9. Скопіювати перше зображення на білий фон слайду2 та зробити коментар до нього: відкрити текстовий документ Розбудова держави, вибрати відповідний коментар до даного зображеня, скопіювати його: виділити фрагмент тексту та ПК Копіювати, вставити поряд із зображенням на слайді2: ПК Вставити.

9. Аналогічно зробити слади 3,4,5 та додати до них інші зображення з вашої папки.

 

Коректор

Обов’язки: Зробити гіперпосилання на відповідні картинки.

10. Створити гіперпосилання на перше зображення  слайду1: ПК на зображені→Гіперпосилання→Місце в документі→Слайд2→ОК.

11. Аналогічно зробити гіперпосилання з зображень слайду1 до відповідних слайдів презентації.

Головний редактор

Обов’язки: Зберегти документ на флеш-карту, віднести його вчителю та захистити свій інтерактивний плакат за допомогою  мультимедійної дошки.

 

Учитель історії: Захист проектів.

Учитель історії: Придумайте до фото слоган «Я. Мудрий - ….»

Учитель історії: Підводячи підсумок уроку можна сказати, що інтерактивний плакат, який ви можете створити самостійно вдома, може знадобитися вам і на інших уроках, де ви можете продемонструвати ваші знання та ознайомити з ним інших людей.

Додаток 1

Історичний образ Ярослава Мудрого

Коментар до малюнків:

1 –  Наділений дипломатичним хистом

2 –  Наполегливий у поширенні християнства і державного будівництва

3 – Освічений і грамотний

4 -  Провідник просвітництва у державі

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Розбудова держави

Коментар до малюнків:

1  -  Окрасою Києва були Золоті ворота

2 –   Переміг печенегів

3  -  Софійський собор – перлина Києва

4 -    Заснував міста  Юр’їв та  Ярославль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Шлюбна дипломатія

Коментар до малюнків:

1 -   Професійний дипломат

2  -  Багатовекторні союзи

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку