Урок на тему "Кольори та іграшки"

Про матеріал
Клас: 2 Тема: Дозвілля. Підтема: Іграшки. Кольори. Мета: Навчальна: навчати учнів ввживанню лексико-граматичного матеріалу з теми «Іграшки. Кольори», формувати навички та уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), формувати вміння планувати дії із застосуванням вивченого матеріалу (дієслово to have). Розвиваюча: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, образне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів. Виховна: виховувати самостійність, толерантність, бережливе ставлення до іграшок. Обладнання: роздатковий дидактичний матеріал з теми, улюблені іграшки дітей, конструктор Лего, SMART дошка Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань
Перегляд файлу

 

Клас: 2

Тема: Дозвілля.

Підтема: Іграшки. Кольори.

Мета:

Навчальна: навчати учнів ввживанню лексико-граматичного матеріалу з теми «Іграшки. Кольори», формувати навички та уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), формувати вміння планувати дії із застосуванням вивченого матеріалу (дієслово to have).

Розвиваюча: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, образне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів.

Виховна: виховувати самостійність, толерантність, бережливе ставлення до іграшок.

 

Обладнання: роздатковий дидактичний матеріал з теми, улюблені іграшки дітей, конструктор Лего, SMART дошка

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань

 

Хід уроку

 

 

 

  Етапи уроку

           Зміст роботи.

Початок уроку

1.Організаційний момент

Кожна дитина матиме на парті свою улюблену іграшку.

 

2. Повідомлення теми уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Основна частина

Актуалізація знань учнів з теми «Кольори»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Тренувальні вправи

 

 

 

 

4.1  Вправа із SMART дошкою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2  Вправи з  конструктором LEGO.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3 Вправа «Знайди зайве»

 

 

 

 

 

 

 

 

4.4 Вправа «Знайди неправильну літеру»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.4 Вправа «Склади речення»

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Робота в парах

 

 

 

 

 

 

6.  Виконання пісні англійською мовою про кольори.

 

7. Підсумки. Вручення мотиваційних браслетів з надписами  англійською мовою.

 

 

 

 

Вчитель:

-Good afternoon! Im glad to see you.

Sit down, please.

Доброго дня. діти! Сідайте, будь ласка.

 

 

   Вчитель: 

How many toys! What is it? Have you got a …?

  • What toys have you got?

 

О, скільки іграшок, які вони гарні! А що це у тебе?

Як зветься твоя іграшка?

(вчитель просить кількох учнів назвати свою іграшку англійською мовою)

 

Учень:

I have a ……….. .

Я маю …….

Вчитель:

What colour is your toy?

Якого кольору твоя іграшка?

(вчитель просить кількох учнів назвати колір своєї іграшки)

 

Учень:

My toy is ……….

Моя іграшка ( колір)

Вчитель:

I think, you guess, that the topic of our lesson is “Toys and colours”

Я думаю, ви вже здогадалися, що тема нашого уроку «Кольори та іграшки»

Вчитель: I have a toy too. It is an animation toy. It help us to repeat words  from  the topic “Colour”

  У мене є також улюблена іграшка, ала вона анімаційна. Зараз вона допоможе нам згадати кольори англійською мовою. ( На екрані з΄являється анімаційний герой, який називає кольори англійською мовою, учні повторюють за ним)

Вчитель:

Children, we have many colours around us. Now, look around and  say, what can be green? What can be red?

Діти,  довкола нас дуже багато кольорів. Давайте оглянемось та скажемо, що  тут є , наприклад, зеленого кольору, а червоного?

Діти називають англійською мовою предмети того кольору,що  запропонував  вчитель.

 

 

Вчитель:

Please, open  your copy books. Write the date.

Давайте відкриємо зошити та запишемо дату.

 

Вчитель:

Lets look at the blackboard and add colours to the words.

Давай поглянемо на дошку та до кожного предмета підберемо колір.

На екрані з΄являються  предмети  та  кольори.  Учню  треба до предмета підібрати колір та скласти речення. Всі інші записують це речення до зошита.

 

Red                                                      a tree                     

Grey                                                     a mouse

Brown                                                  an apple

Green                                                   a bear

 

Речення:

An apple is red. Яблуко червоне.

A mouse is grey. Мишка сіра.

A bear is brown. Ведмедик коричневий.

A tree is green. Дерево зелене.

Вчитель:

Look, Children, do you like to play with bricks? And what about you?

I have many bricks LEGO for you.

Подивіться, діти! Ви любити гратися з конструктором Лего. Дивіться, що в мене для вас є. Давайте пограємось разом.

 

  1. Підняти цеглинку за кольором.

Вчитель називає колір англійською мовою, учні піднімають цеглинку відповідного кольору.

  1. Підкинути  цеглинку за кольором одним хлопком\ двома хлопками.

Вчитель називає колір, учні підкидають вверх цеглинку .

  1. Покласти цеглинку Лего за кольором собі на праву/ ліву руку/голову та зробити вправу «Ножиці», при цьому втримувати рівновагу, щоб цеглинки не впали.

 

 

Вчитель:  Lets look at the blackboard.You can see 4 words. What word is odd?

Давайте поглянемо на дошку, там зараз з΄являться ряди слів. Погляньте на дошку та підніміть цеглинку того кольору, на якій написане зайве слово.

  1. A doll – a car – a pistol – a cat
  2. An apple – a cherry – a house – a banana
  3. A ball- a brick – a lorry –a cake

 

На екрані з΄являється слово  англійською мовою з теми «Іграшки», всі літери слова написані на цеглинках Лего. Одна з літер є неправильною.

Діти піднімають цеглинку того кольору, на якій написана неправильна літера.

 

НАПРИКЛАД,   м΄яч

 

B     O    L   L   

Діти повинні підняти  цеглинку зеленого кольору, тому що  літера  О  є невірною, замість неї треба вжити літеру А

 

 

 

На екрані з΄являються слова на цеглинках Лего в хаотичному порядку, діти повині скласти зі слів речення та перекласти його на українську мову.

Наприклад,

 

have    I     doll    a

 

I have a doll. У мене є  лялька.

 

 

На екрані з΄являється пірамідка з кубиків шести кольорів. Учні запам΄ятовують кольори на ній протягом 7 секунд, потім пірамідка зникає,а учні за допомогою цеглинок ЛЕГО відтворюють таку ж. потім разом з вчителем перевіряють послідовність кубиків, називаючи їх при цьому англійською мовою

Вчитель: Lets sing a song about colours.

Давайте заспіваємо пісеньку про кольори.

 

 Вчитель:

You are smart pupils. I have  little presents for you.

I have magic bracelets for you. They have some words on English. You must translate them at home.

Ви -  молодці! У мене для вас є дещо цікаве, ось ці гарні браслети, на них є надписи англійською мовою. А що саме там написано,спробуйте перекласти дома.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку