Клас: 2
Тема: Дозвілля.
Підтема: Іграшки. Кольори.
Мета:
Навчальна: навчати учнів ввживанню лексико-граматичного матеріалу з теми «Іграшки. Кольори», формувати навички та уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма), формувати вміння планувати дії із застосуванням вивченого матеріалу (дієслово to have).
Розвиваюча: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, образне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів.
Виховна: виховувати самостійність, толерантність, бережливе ставлення до іграшок.
Обладнання: роздатковий дидактичний матеріал з теми, улюблені іграшки дітей, конструктор Лего, SMART дошка
Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань
Хід уроку
Етапи уроку |
Зміст роботи. |
Початок уроку 1.Організаційний момент Кожна дитина матиме на парті свою улюблену іграшку.
2. Повідомлення теми уроку.
3. Основна частина Актуалізація знань учнів з теми «Кольори»
4. Тренувальні вправи
4.1 Вправа із SMART дошкою
4.2 Вправи з конструктором LEGO.
4.3 Вправа «Знайди зайве»
4.4 Вправа «Знайди неправильну літеру»
5.4 Вправа «Склади речення»
5. Робота в парах
6. Виконання пісні англійською мовою про кольори.
7. Підсумки. Вручення мотиваційних браслетів з надписами англійською мовою.
|
Вчитель: -Good afternoon! I’m glad to see you. Sit down, please. Доброго дня. діти! Сідайте, будь ласка.
Вчитель: How many toys! What is it? Have you got a …?
О, скільки іграшок, які вони гарні! А що це у тебе? Як зветься твоя іграшка? (вчитель просить кількох учнів назвати свою іграшку англійською мовою)
Учень: I have a ……….. . Я маю ……. Вчитель: What colour is your toy? Якого кольору твоя іграшка? (вчитель просить кількох учнів назвати колір своєї іграшки)
Учень: My toy is ………. Моя іграшка ( колір) Вчитель: I think, you guess, that the topic of our lesson is “Toys and colours” Я думаю, ви вже здогадалися, що тема нашого уроку «Кольори та іграшки» Вчитель: I have a toy too. It is an animation toy. It help us to repeat words from the topic “Colour” У мене є також улюблена іграшка, ала вона анімаційна. Зараз вона допоможе нам згадати кольори англійською мовою. ( На екрані з΄являється анімаційний герой, який називає кольори англійською мовою, учні повторюють за ним) Вчитель: Children, we have many colours around us. Now, look around and say, what can be green? What can be red? Діти, довкола нас дуже багато кольорів. Давайте оглянемось та скажемо, що тут є , наприклад, зеленого кольору, а червоного? Діти називають англійською мовою предмети того кольору,що запропонував вчитель.
Вчитель: Please, open your copy books. Write the date. Давайте відкриємо зошити та запишемо дату.
Вчитель: Lets look at the blackboard and add colours to the words. Давай поглянемо на дошку та до кожного предмета підберемо колір. На екрані з΄являються предмети та кольори. Учню треба до предмета підібрати колір та скласти речення. Всі інші записують це речення до зошита.
Red a tree Grey a mouse Brown an apple Green a bear
Речення: An apple is red. Яблуко червоне. A mouse is grey. Мишка сіра. A bear is brown. Ведмедик коричневий. A tree is green. Дерево зелене. Вчитель: Look, Children, do you like to play with bricks? And what about you? I have many bricks LEGO for you. Подивіться, діти! Ви любити гратися з конструктором Лего. Дивіться, що в мене для вас є. Давайте пограємось разом.
Вчитель називає колір англійською мовою, учні піднімають цеглинку відповідного кольору.
Вчитель називає колір, учні підкидають вверх цеглинку .
Вчитель: Lets look at the blackboard.You can see 4 words. What word is odd? Давайте поглянемо на дошку, там зараз з΄являться ряди слів. Погляньте на дошку та підніміть цеглинку того кольору, на якій написане зайве слово.
На екрані з΄являється слово англійською мовою з теми «Іграшки», всі літери слова написані на цеглинках Лего. Одна з літер є неправильною. Діти піднімають цеглинку того кольору, на якій написана неправильна літера.
НАПРИКЛАД, м΄яч
B O L L Діти повинні підняти цеглинку зеленого кольору, тому що літера О є невірною, замість неї треба вжити літеру А
На екрані з΄являються слова на цеглинках Лего в хаотичному порядку, діти повині скласти зі слів речення та перекласти його на українську мову. Наприклад,
have I doll a
I have a doll. У мене є лялька.
На екрані з΄являється пірамідка з кубиків шести кольорів. Учні запам΄ятовують кольори на ній протягом 7 секунд, потім пірамідка зникає,а учні за допомогою цеглинок ЛЕГО відтворюють таку ж. потім разом з вчителем перевіряють послідовність кубиків, називаючи їх при цьому англійською мовою Вчитель: Lets sing a song about colours. Давайте заспіваємо пісеньку про кольори.
Вчитель: You are smart pupils. I have little presents for you. I have magic bracelets for you. They have some words on English. You must translate them at home. Ви - молодці! У мене для вас є дещо цікаве, ось ці гарні браслети, на них є надписи англійською мовою. А що саме там написано,спробуйте перекласти дома. |