Урок на тему: Лінійна функція, її графік і властивості

Про матеріал
Незабаром 8 березня. І це саме те свято, коли кожен з вас у мріях Прагне стати чарівником та викликати усмішку захоплення і вдячності на маминому обличчі. А що більше може сподобатися мамі, бабусі, сестричці, ніж найкращі оцінки у ваших щоденниках та добрі справі?
Перегляд файлу

 

                  Урок  з   алгебри  до  дня

                              8  -  Березня

                                7  клас

 

 « Лінійна  функція   її   графік  і                    

                   властивості »

 

 

 

snowdrop-wallpaper-1366x768.jpg

 

 

Тема:  Лінійна  функція,  її  графік  і  властивості

                                                    (  алгебра  7  кл.  )

Цілі  уроку:  поглибити  та  узагальнити  знання  з даної  теми;  формувати 

                       вміння  застосовувати  набуті  знання  під  час  розв’язування

                      задач;  стимулювати  пізнавальну  діяльність,  розвивати  інтерес

                       до  предмета,  формувати  вміння  швидко  і  чітко  висловлювати

                        свої  думки,  логічно  викладати  їх,  виховувати  наполегливість  у

                         навчанні,  графічну  культуру.

Тип  уроку:  поглиблення  знань,  засвоєння  вмінь.

Обладнання:  картки  із  завданнями.

                                                  Хід  уроку 

І.  Перевірка  домашнього  завдання 

Математичний  диктант:

                        В – 1                                                                              В – 2

1.  Функцію,  яку  можна  задати  формулою 

      у  =  kx + b                                            l                     у = kx

2.  Лінійну  функцію  задану  формулою

        у = 2 – 7х                                              І                   у = - 7 + 2х

     назвіть  коефіцієнт  k  I  b

3.  Графік  функції  у = kx + b  утворює  з  додатнім  напрямком  осі  х

        гострий кут                                        І                  тупий  кут

      якщо…

4.  Функцію  задано  формулою

        у = - 5х                                                І                 у = 

 

5.  Побудуйте  графік  функції

              у = 4                                       І                       у = -3

ІІ  Актуалізація  опорних  знань,  вмінь,  навиків

  1.  Незабаром  8  березня.  І  це  саме  те  свято,  коли  кожен  з  вас  у  мріях

Прагне  стати  чарівником  та  викликати усмішку  захоплення  і  вдячності  на

маминому  обличчі.  А  що  більше  може  сподобатися  мамі,  бабусі,  сестричці,  ніж  найкращі  оцінки  у  ваших  щоденниках  та  добрі  справі?

    Всі  ви  знаєте,  яка  у  мами  улюблена  оцінка?

 А  ми  зараз  перевіримо   це?

  • Яка  з  точок

А (10; -12 ),  В ( 12; 10 ),  С ( -10; 8 )

належить  графіку  функції   у = х – 2

У  кого  ще  залишилися  сумніви  щодо  найкращих  оцінок.  То до святкового  асортименту  додамо  на  протязі  тижня  кілька  9  та  11  у  щоденник  напередодні  свята  і  мама  буде  у  захопленні.

У  кожному  з  вас  ще  є  час  щоб  приємно  здивувати  маму.

  1.  Повторення  навчального  матеріалу.

а)   Чим  є  область  визначення  лінійної  функції?

б)   Чим  є  область  значення  лінійної  функції?

в)  Що  є  графіком  лінійної  функції?

г)  При  якій  умові  графік  лінійної  функції  паралельний  осі  Х ?

ІІІ  Розв’язування  вправ

Одного  разу  в  англійському  графстві  Комберлену  бушувала  гроза,  сильний  вітер  виривав  дерева  з  корінням,  утворюючи  ями.  В  одній  з  таких  ям  жителі  побачили  чорну  рідину.  Назва  цієї  речовини  зашифрована  функцією  у = 1,5х – 3.

  Замініть  зірочки  числами  так,  щоб  точки

           ( 3; * ),  ( 2; * ), ( - 2; * )

належали  графіку  функції.  Відповідне  число  -  буква.

WIN_20181112_08_32_44_Pro (2).jpg

Відповідь:  графіт .

Розв’язавши  ще  далі  завдання  перевіримо  чи  проходить  графік даної  функції  через  точку  ( 15; 65 ).

Саме  це  і  віддулося  у  1565  році.

У  перших  олівцях  було  2  недоліки:  вони  швидко  бруднили  пальці  і  швидко  ламалися.  Куски  графіту  стали  обмотувати  тканиною,  а  для  міцності  змішувати  із  сіркою  і  сурмою.  Пізніше  почали  додавати  глину 

графіт  даної  функції.

-  Щоб  побудувати  графік  лінійної  функції,  досить  знайти  координати   двох  точок  графіка,  позначити  ці точки  на  координатній  площині  й  провести   через  них  пряму.

№ 984, 986,  988 (усно), 990.

ІV  Підсумок  уроку.  Рефлексія.

Охарактеризуйте  коефіцієнти    k  та  b  у  рівнянні  лінійної  функції,  якщо  графік  функцій,  зображено  схематично,  має  вигляд  ( таблиці ).

V. Домашнє  завдання

Повторити  § 26

Виконати  № 985; 987; 991.

Додатково: № 995.

Ви  сьогодні  гарно  працювали.  Молодці!  На  наступних  уроках  поповните  свої  скарбниці  новими знаннями  у  математиці,  і  так  хочеться  сказати  словами  великого  педагога  В. О. Сухомлинського:

« Математика  вчить  мислити  й  разом  з  тим  вселяє  віру  в  безмежні сили  людського  розуму.  Виховує  волю  і  характер ».

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 20. Графік функції
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку