Урок - мандрівка
Тема: Літо. Біля моря.
Мета:
навчальна: закріпити вживання лексико-граматичних структур, формувати лексичні навички й навички вимови, удосконалювати навички читання, аудіювання, усного мовлення; формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції усного монологічного мовлення; формувати навички усного мовлення, формувати навички аудіювання, формувати навички письма, повторити й активізувати граматичний матеріал: конструкції It is =It's, I can, артиклі;
розвивальна: зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до нових лексичних одиниць, передбачених у цьому уроці; допомогти їм бути розкутими в спілкуванні, поповнити лексичний запас; залучити до роботи учнів усього класу; розвивати увагу, пам'ять учнів;
виховна: виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, загальнолюдські цінності: доброзичливість, толерантність, активність, повагу і любов до однокласників та до держави, культуру спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань. виховувати вміння цінувати красу оточуючого світу, дбайливе ставлення до природи;
Обладнання: підручник Несвіт А.М., зошити, презентація Power Point, відео ролик № 1-3, лялька , наклейки.
Урок - мандрівка
Тема: Літо. Біля моря.
Мета:
навчальна: закріпити вживання лексико-граматичних структур, формувати лексичні навички й навички вимови, удосконалювати навички читання, аудіювання, усного мовлення; формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції усного монологічного мовлення; формувати навички усного мовлення, формувати навички аудіювання, формувати навички письма, повторити й активізувати граматичний матеріал: конструкції It is =It’s, I can, артиклі;
розвивальна: зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до нових лексичних одиниць, передбачених у цьому уроці; допомогти їм бути розкутими в спілкуванні, поповнити лексичний запас; залучити до роботи учнів усього класу; розвивати увагу, пам’ять учнів;
виховна: виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, загальнолюдські цінності: доброзичливість, толерантність, активність, повагу і любов до однокласників та до держави, культуру спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань. виховувати вміння цінувати красу оточуючого світу, дбайливе ставлення до природи;
Обладнання: підручник Несвіт А.М., зошити, презентація Power Point, відео ролик № 1-3, лялька , наклейки.
Хід уроку:
I Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення:
-Say "Hello!” and clap your hands. Don’t say "No!” and please say "Yes!”
Щоб Урок пройшов недарма
Потрібно сісти рівно, прямо
І навколо озирнутись
І сусідові усміхнутись
А щоб знання добути
Треба уважними дуже бути!
- Сьогодні у нас не звичайний урок. Я дуже хочу, щоб урок вийшов цікавим, пізнавальним. І хочу запитати вас .А що ви чекаєте від уроку ?
-Дітки, якщо ми зуміємо виконати все що ви сказали, то я буду сьогодні найщасливішою людиною.У мене зараз дуже хороший настрій, ось який - А у вас? Покажіть мені свій настрій н Sun – якщо настрій гарний, а якщо ні - Cloud. Ми постараємося, щоб наш настрій не зіпсувався.(Слайд 2)
II Основна частина уроку:
Знайомство з казковим героєм
- Children, сьогодні на наш незвичайний урок, заглянув незвичайний веселий казковий герой. Щоб дізнатися ім'я нашого гостя, ми з вами пограємо у дешифровщика та напишемо невеликий диктант. А спочатку давайте пригадаємо анг. абетку і числа. Ви повинні будете записувати всі числа на англійській мові . Але спочатку нам потрібно оформити наші зошити (діти записують: число, класна робота, тема, потім діти записують під диктовку вчителя цифри, та розшифровують закодоване слово, користуючись порядком літер в алфавіті).
-Are you ready? Let’s start! 1, 18, 9, 5, 12. OK! Well done! You are right! It’ Ariel! .(Слайд 3)Вчитель включає на екрані кусочок з мультфільму «Русалонька» (Відео №1).
- Children, look , до нас з екрану спустилася русалонька. (вчитель показує ляльку – русалоньку)
-А знаєте, що з нею сталося наприкінці казки? (Русалонька пожертвувала собою заради щастя принца і перетворилася на морську піну.) Але ми можемо зробити так, щоб русалонька залишилася жити. Допоможемо їй? (Так!)
Учитель пропонує зробити глибокий вдих і уявити, що вони опускаються під воду.
Ви готові? Are you ready? (Yes!)
1 завдання: Перевірка домашнього завдання: you must to prepare the tiny story about summer. Ok! The first story… . 4 учні розказують тексти , інші вірші. Після виконання завдання учні потрапляють в «підводне царство».
2 завдання:
Введення нової лексики: Молодці! Але хто ж знову заважає нам і нашій русалочці? Чому вода стала брудною?- Це осьминожки. У кожної осьминожки є нове слово, коли ми їх вивчимо, осьминожки зникнуть. Вчитель включає презентацію, де учні знайомляться з новими словами. .(Слайд 4,5,6)
The sea/It is the sea. The sea is blue.
Sand/ It is the sand. The sand is yellow.
a stone/ It is a stone. The stone is grey.
a shell /It’s a shell. The shell is white.
a coast /It is a coast. The coast is nice.
a crab/ It’s a crab. The crab is red.
a rock/ It is a rock. The rock is high.
a fish/ It is a fish. The fish is funny.
- Ви впоралися і з цим завданням. Вода в океані стала чистою. Русалонька може плисти далі. Пливемо далі. Хто це? Та це ж Себастіан. У нього теж для русалоньки є завдання.
Фонетична зарядка: Спочатку згадаємо як читаються такі буквосполучення: sh, ea – Great! You are really right! [ ᶘ], [ i:].
Учні повторюють скоромовку за вчителем, хором, по рядам, по парно, а потім 2-3 учні самостійно. .(Слайд 7)
She sells sea shells at the sea shore.
Фізкультхвилинка:
Sea waves one
Sea waves two
Sea waves three
Marine figure stand still.
- Пливемо далі. Друзі русалоньки- морські зірки - теж приготували для вас завдання, вони різні за рівнем складності. Дивіться, морські зірочки, показують нам , що в англійській мові можна зробити з двох слів одне: (Слайд 9)
Словотвір:
+ = sea +star= a sea star
+ = jelly + fish= a jellyfish
+ = sand + castle= a sandcastle
Після того як учні ознайомилися з новими словами, 3 учні виходять до дошки, де самостійно виконують завдання: поставити речення у +,-,?.
Поки учні працюють коло дошки, інші учні усно перекладають речення.
Потім учні перевіряють написані речення: читають перекладають та пояснюють як вони їх утворили.
- Wonderful! You are very brave! Ви змогли позбутися акул. Пливемо, далі. А ось і замок. (Слайд 10) Але чому ворота закриті. Нам потрібен код від замка. Він знаходиться у Містера краба. Нам потрібно прочитати Впр.4 ст.74
Great! Super! Містер краб задоволений та впускає нас до замку. Ми впоралися з усіма завданнями, і Русалочка вдячна вам. А тепер закрийте очі і на мить уявіть, що ви чарівники.
- Look! Русалочка перетворилася в людину. (Слайд 11) Для неї, це найкращий подарунок. Ви зробили добро. А щоб вона назавжди залишилася людиною, ви повинні виконати останнє завдання – заспівати пісню, адже ви знаєте, що Аріель дуже полюбляє співати! (вчитель включає відео – кліп «Seasons», учні прослуховують пісню, а потім всі разом
співають.)
III Заключний етап уроку:
ваш настрій і зараз передайте ваші зошити на перевірку.
Домашнє завдання:
* Ти готуєшся до відпочинку на морському узбережжі. Розкажи, чим ти зможеш займатися на пляжі.
|