Конспект уроку з англійської мови для 2 класу, який доцільно проводити в кінці першого семестру на закріплення вивченого матеріалу. Діти дуже люблять гратися, тому такий урок завжди буде цікавий для малечі.
Бугаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Відкритий урок з англійської мови у 2 класі на тему:
Підготувала
вчитель англійської мови
Гречана Л.В.
Бугаївка, 2013
Тема:Підсумковий урок за І семестр. Урок-подорож «Ми любимо вивчати англійську мову».
Мета: Закріпити лексичний матеріал тем «Це моя школа», «Познайомся з моєю родиною», «Щасливого Різдва»;
Повторити букви англійського алфавіту;
Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення;
Тренувати учнів у читанні;
Розвивати увагу, пам'ять, мовленнєві навички, правильну вимову;
Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок-подорож (урок повторення і закріплення вивченого матеріалу).
Обладнання: карта лісу, ілюстрації замків, малюнок автобуса, картки по темам «Це моя школа», «Познайомся з моєю родиною», «Щасливого Різдва», яблука-слова, кошики-звуки, ялинка, кольорові ялинкові прикраси, завдання «Алфавіт», картки однини і множини, картки числівники від 11 до 20, лист, подарунок.
Хід уроку.
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1.Привітання.
T: Hello, children!
Ch.: Hello, teacher!
T: Sit down, please!
P1: Red, yellow, green and blue!
Hello, pupils, how are you?
Ch: We are fine, thank you!
T: Today we have guests. Let’s greet them.
Ch: Hello,hello,hello
Hello, friends,hello.
Hello –hi,
Hello –hi,
Hooray, hello –hi.
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми вирушимо в незвичайну подорож. Look! Who is this?
Ch: Santa Claus.
T:Yes, you are right. Ми будемо допомагати Діду Морозу дістатися до магічної країни, назву якої викрав дракон і всі літери розкидав по лісу.
Т: Перед вами карта. Ви бачите різних тварин, які тримають літери. Вам потрібно правильно виконати завдання, зібрати назву країни і допомогти жителям цього королівства зустріти Новий Рік.
T: Look at me. I have a card. What is it? (It is a bus)
T: So, we will travel by bus. Let’s start our trip.
ІІ. Основна частина уроку.
1.Гра “Follow the ABC”
T: Look, what animal is it? (It is a bear)
T: It has a task for you. Ми повинні з ’єднати літери алфавіту і сказати що зображено на малюнку.
Т: Let’s begin. (Діти з’єднують літери алфавіту)
T: What is it? (It is a bell.)
T: You have done it. And here is the first letter. What letter is it? (M)
2. Find and Match.
T:We are going to another animal. It is the river. So you can see… What animal is it? (It is a crocodile)
T: Yes, it has a very interesting task for you.
T: Ви бачите кошики і яблука. Але трапилася біда, всі яблука випали із своїх кошиків і перемішалися. Давайте зберемо яблука у свої кошики.
T: Look, what letter is it? (U) (A)
T: What sound is it? ([Λ]) ([ æ ])
T: Read the words and match with sounds.
T: Now we have the next letter. What is it? (A)
3.Game “I will count to…”
T: Look, what animal is it? (It is a fox)
T: Let’s play a game “I will count to…”
T: I will count to 3(5,8).
Questions for game: 1. What is your name?
2. How old are you?
3. How are you?
T: Good of you and we have a letter. What is it? (g)
4. “My family”.
T: You can see a pond. What animal is it? (hippo)
T: Look, I have some cards. What is this? (This is a family)
T: Who is this? (mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother)
T: Describe the picture.
T: We have a letter. What is it? (i)
T: Let’ s continue our travelling.
5. Game “Numbers”
T: What animal is it? (iguana)
T: It has a task for you.
T: У вас на партах картки з числами від 11 до 20. Я називаю будь- яке число англійською мовою, а ви повинні підняти картку з цією цифрою.
( послідовність чисел: 12,15,11,17,13,20,14,19,16,18)
Т: You have done it, and we have a letter. What is it? (c)
T: And now let’s have a rest.
6.Фізкультхвилинка. “The wheels on the bus”
7.Game “Is it a…?”
T: Take your seats and go on.
T: We meet another animal. What is it? (It is a lion)
T: You are right. The lion has a very interesting task. Let’s play “Is it…?” game.
(На дошці розміщені фрагменти малюнків по темі «Школа». Учитель ставить запитання, а учні відповідають. Потім грають у гру. Вчитель загадує предмет, а учні ставлять запитання до вчителя. )
T: Well done. We can take our next letter. What is it? (E)
8.Game “Attention”
T: Look. It is a big tree. What animals can you see on it? (owls)
T: They have some task for you.
T: У вас на партах картки. Зараз я називаю слово. Якщо я називаю один предмет, ви маєте підняти картку з кількістю 1. А якщо я назву декілька предметів, то ви повинні підняти малюнок, де речей багато.
(послідовність: a tree, a flower, trees, a stocking, a present, bells, stockings, flowers, a Christmas ball, a bell, presents, Christmas balls)
T: А тепер я називаю один предмет, а ви називаєте декілька.
(послідовність: a tree, a stocking, a flower, a bell, a present, A Christmas ball)
T: Good job. We have a letter. What is it? (n)
T: Continue our trip.
9. Say the rhyme.
T: What animal is it? ( It is a snake)
T: It has such task “Say the rhyme”.
T: Let’s remember and say the poems you know.
(Діти декламують вірші)
T: You are so smart. And now we have another letter. What is it? (g)
10. Game “Let’s decorate the Christmas Tree”.
T: What animal is it? (It is a wolf)
T: It has a very interesting task. Скоро ми будемо відзначати новорічні свята, а який Новий рік без ялинки. От і в нас є ялинка. Давайте прикрасимо її.
T: Number 1. It is a red Christmas ball.
Number 2. It is a pink Christmas ball.
Number 3. It is a blue Christmas ball.
Number 4. It is a yellow Christmas ball.
Number 5. It is a green Christmas ball.
Number 6. It is a brown Christmas ball.
Number 7. It is a white Christmas ball.
Number 8. It is a black Christmas ball.
Number 9. It is a grey Christmas ball.
Number 10. It is a orange Christmas ball.
T: Look, what a beautiful Christmas Tree. Nice work children. We have a letter. What is it? (l)
11.Game “Find a present”
T: Oh, children, look. Who can you see there? What animal is it? (It is a giraffe)
T: Here is the task for you. Let’s play the game “ Find the present”.
T: У вас на партах картки. Я ставлю вам запитання де знаходяться подарунки для дітей, а ви розповідаєте.
T: Where is the present for Ann? It is in the bag. (Tim-in the box, Bill-on the table , Kate – under the Christmas Tree, Nick –under the table, Pam – on the floor)
T: You are wonderful. Let’s take our letter. What is it? (i)
12. Reading a letter.
T: Let’s go on and we can see the next animal. What is it? (It is a zebra)
T: It has got a letter from elephant. Зебра отримала листа від слона, але прочитати не може, тому що англійську мову зовсім не знає.
T: Let’s read and translate the letter.
Letter:
Zebra,
This present is for you!
Open and see.
Merry Christmas!
Elephant.
T: Nice job. Here is our letter. What is it? (s)
13. Sing a song “We wish you a Merry Christmas!”
T: Children, look here is the last animal What is it? (It is an elephant)
T: His task is in Zebra’s present. Слон говорить, що його завдання у подарунку для зебри.
T: Let’s open and see. Oh, it is a Christmas Song. Let’s sing a song “We wish you a Merry Christmas!”
(Діти виходять до дошки і співають пісню)
T: You are the best. Now we have our last letter. What is it? (h)
ІІІ. Заключна частина уроку.
T: Let’s read the name of the kingdom. (Magic English)
T: Це чарівна країна англійської мови. І щоб зняти чари Дракона, нам потрібно заплющити очі і порахувати до 20.
T: Close your eyes and count from 1 to 20.
(Поки діти рахують, вчитель знімає чорно-білий малюнок замку і вішає кольоровий)
T: Look, what a beautiful castle.
T: Наша подорож закінчилася. Ви дуже добре сьогодні попрацювали. То ж пора прощатись.
T: Stand up. The lesson is over. Goodbye.
T: Say goodbye to our guests. You are free.