Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему: "Ми любимо вивчати англійську мову"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови для 2 класу, який доцільно проводити в кінці першого семестру на закріплення вивченого матеріалу. Діти дуже люблять гратися, тому такий урок завжди буде цікавий для малечі.

Перегляд файлу

       Бугаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

  Відкритий урок з англійської мови у 2 класі на тему:

 

 

iCAG0JA4MiCA7HC8X9I:\Kalendarne planuvanja\2 клас\iCAX21L01.jpg

iCA84QPGUiCAP4GROD 

iCA84QPGUiCA84QPGU 

iCA84QPGU 

 

                                      Підготувала

                                                                                                  вчитель англійської мови

                                                                                                  Гречана Л.В.

                                                         Бугаївка, 2013

Тема:Підсумковий урок за І семестр. Урок-подорож «Ми любимо вивчати англійську мову».

Мета: Закріпити лексичний матеріал тем «Це моя школа», «Познайомся з моєю родиною», «Щасливого Різдва»;

          Повторити букви англійського алфавіту;

          Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення;

          Тренувати учнів у читанні;

          Розвивати увагу, пам'ять, мовленнєві навички, правильну вимову;

          Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок-подорож (урок повторення і закріплення вивченого матеріалу).

Обладнання: карта лісу, ілюстрації замків, малюнок автобуса, картки по темам «Це моя школа», «Познайомся з моєю родиною», «Щасливого Різдва», яблука-слова, кошики-звуки, ялинка,  кольорові ялинкові прикраси, завдання «Алфавіт», картки однини і множини, картки числівники від 11 до 20, лист, подарунок.

Хід уроку.

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

      1.Привітання.

T: Hello, children!

Ch.: Hello, teacher!

T: Sit down, please!

P1: Red, yellow, green and blue!

       Hello, pupils, how are you?

Ch: We are fine, thank you!

 

T: Today we have guests. Let’s greet them.

Ch: Hello,hello,hello

      Hello, friends,hello.

      Hello –hi,

      Hello –hi,

      Hooray, hello –hi.

    2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми вирушимо в незвичайну подорож. Look! Who is this?

Ch: Santa Claus.

T:Yes, you are right. Ми будемо допомагати Діду Морозу дістатися до магічної країни, назву якої викрав дракон і всі літери розкидав по лісу.

Т: Перед вами карта. Ви бачите різних тварин, які тримають літери. Вам потрібно правильно виконати завдання, зібрати назву країни і допомогти жителям цього королівства зустріти Новий Рік.

T: Look at me. I have a card. What is it? (It is a bus)

T: So, we will travel by bus. Lets start our trip.

ІІ. Основна частина уроку.

     1.Гра “Follow the ABC”

T: Look, what animal is it? (It is a bear)

T: It has a task for you. Ми повинні з ’єднати літери алфавіту і сказати що зображено на малюнку.

Т: Lets begin. (Діти з’єднують   літери алфавіту)

T: What is it? (It is a bell.)

T: You have done it. And here is the first letter. What letter is it? (M)

 

 

      2. Find and Match.

T:We are going to another animal. It is the river. So you can see… What animal is it? (It is a crocodile)

T: Yes, it has a very interesting task for you.

T: Ви бачите кошики і яблука. Але трапилася біда, всі яблука випали із своїх кошиків і перемішалися. Давайте зберемо яблука у свої кошики.

T: Look, what letter is it? (U) (A)

T: What sound is it? ([Λ]) ([ æ ])

T: Read the words and match with sounds.

T: Now we have the next letter. What is it? (A)

    3.Game “I will count to…”

T: Look, what animal is it? (It is a fox)

T: Let’s play a game “I will count to…”

T: I will count to 3(5,8).

                   Questions for game: 1. What is your name?

                                                     2. How old are you?

                                                     3. How are you?

T: Good of you and we have a letter. What is it? (g)

     4. “My family”.

T: You can see a pond. What animal is it? (hippo)

T: Look, I have some cards. What is this? (This is a family)

T: Who is this? (mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother)

T: Describe the picture.

T: We have a letter. What is it? (i)

T: Let’ s continue our travelling.

      5. Game “Numbers”

T: What animal is it? (iguana)

T: It has a task for you. 

T: У вас на партах картки з числами від 11 до 20. Я називаю будь- яке число англійською мовою, а ви повинні підняти картку з цією цифрою.

( послідовність чисел: 12,15,11,17,13,20,14,19,16,18)

Т:  You have done it, and we have a letter. What is it? (c)

T: And now let’s have a rest.

     6.Фізкультхвилинка. “The wheels on the bus”

     7.Game “Is it a…?”

T: Take your seats and go on.

T: We meet another animal. What is it? (It is a lion)

T: You are right. The lion has a very interesting task. Let’s play “Is it…?” game.

(На дошці розміщені фрагменти малюнків по темі «Школа». Учитель ставить запитання, а учні відповідають. Потім грають у гру. Вчитель загадує предмет, а учні ставлять запитання до вчителя. )

 T: Well done. We can take our next letter. What is it? (E)

     8.Game “Attention”

T: Look. It is a big tree. What animals can you see on it? (owls)

T: They have some task for you.

T: У вас на партах картки. Зараз я називаю слово. Якщо я називаю один предмет, ви маєте підняти картку з кількістю 1. А якщо я назву декілька предметів, то ви повинні підняти малюнок, де речей багато.

(послідовність:  a tree, a flower, trees, a stocking, a present, bells,  stockings, flowers, a Christmas ball, a bell, presents, Christmas balls)

T: А тепер я називаю один предмет, а ви називаєте декілька.

(послідовність:  a tree, a stocking, a flower, a bell, a present, A Christmas ball)

T: Good job. We have a letter. What is it? (n)

T: Continue our trip.

     9. Say the rhyme.

T: What animal is it? ( It is a snake)

T: It has such task “Say the rhyme”.

T: Let’s remember and say the poems you know.

(Діти декламують вірші)

T: You are so smart. And now we have another letter. What is it? (g)

   10. Game “Let’s decorate the Christmas Tree”.

T: What animal is it? (It is a wolf)

T: It has a very interesting task. Скоро ми будемо відзначати  новорічні свята, а який Новий рік без ялинки. От і в нас є ялинка. Давайте прикрасимо її.

T: Number  1. It is a red Christmas ball.

    Number  2. It is a pink Christmas ball.

    Number  3. It is a blue Christmas ball.

    Number  4. It is a yellow  Christmas ball.

    Number  5. It is a green Christmas ball.

    Number  6. It is a brown Christmas ball.

    Number  7. It is a white Christmas ball.

    Number  8. It is a black Christmas ball.

    Number  9. It is a grey Christmas ball.

    Number 10. It is a orange  Christmas ball.

T: Look, what a beautiful Christmas Tree. Nice work children. We have a letter. What is it? (l)

 

11.Game “Find a present”

T: Oh, children, look. Who can you see there? What animal is it? (It is a giraffe)

T: Here is the task for you. Let’s play the game “ Find the present”.

T: У вас на партах картки. Я ставлю вам запитання де знаходяться подарунки для дітей, а ви розповідаєте.

 T: Where is the present for Ann? It is in the bag. (Tim-in the box, Bill-on the table , Kate – under the Christmas Tree, Nick –under the table, Pam – on the floor)

T: You are wonderful. Let’s take our letter. What is it? (i)

     12. Reading a letter.

T: Let’s go on and we can see the next animal. What is it? (It is a zebra)

T: It has got a letter from elephant. Зебра отримала листа від слона, але прочитати не може, тому що англійську мову зовсім не знає.

T: Let’s read and translate the letter.

          Letter:

Zebra,

This present is for you!

Open and see.

Merry Christmas!

Elephant.

T: Nice job. Here is our letter. What is it? (s)

    13. Sing a song “We wish you a Merry Christmas!”

T: Children, look here is the last animal What is it? (It is an elephant)

T: His task is in Zebra’s present. Слон говорить, що його завдання у подарунку для зебри.

T: Let’s open and see. Oh, it is a Christmas Song. Let’s sing a song “We wish you a Merry Christmas!”

 (Діти виходять до дошки і співають пісню)

T: You are the best. Now we have our last letter. What is it? (h)

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.

T: Let’s read the name of the kingdom. (Magic English)

T: Це чарівна країна англійської мови. І щоб зняти чари Дракона, нам потрібно заплющити очі і порахувати до 20.

T: Close your eyes and count from 1 to 20.

(Поки діти рахують, вчитель знімає чорно-білий малюнок замку і вішає кольоровий)

 T: Look, what a beautiful castle.

T: Наша подорож закінчилася. Ви дуже добре сьогодні попрацювали. То ж пора прощатись.

T: Stand up. The lesson is over. Goodbye.

T: Say goodbye to our guests. You are free.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фокіна Світлана Альбертівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фокіна Світлана Альбертівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1255
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку