Урок на тему "Мері Поппінс. Мюзикл." Позакласне читання.

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Мері Поппінс. Мюзикл" (зарубіжна література і музичне мистецтво, 6 клас). Це урок позакласного читання. Аналіз тексту "Мері Поппінс" переплітається з мюзиклом (телемюзиклом). Діти вчаться мистецтву співати і танцювати мюзикл.
Перегляд файлу

1

 

Вилківський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 1

 

Тип уроку: бінарний

Час: 45хв.+45хв.

Вчителі: Суржикова Тетяна Іванівна (зарубіжна література, вчитель вищої категорії, старший вчитель),

Циганкова Сніжана Володимирівна (мізичне мистецтво, вчитель вищої категорії).

Тема уроку: Урок позакласного читання.

Повість-казка.

 Паме’ла Треверс «Мері Поппінс». Мюзикл. Телемюзикл.

Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички, уміння складати план і стисло переказувати; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтись усвідомлення головної думки казки.

Мета: ознайомити школярів з біографією П. Треверс та історією створення казки; розкрити основний зміст першої частини твору, навчити вдумливо його читати; розвивати логічне мислення, уяву, а такожуміння висловлювати свої міркування; формувати особистість уважного читача, здатного аналізувати думки та вчинки літературних героїв; знати особливості жанру мюзікл та телемюзікл.

Обладнання: мапа світу; проектор, екран; аудіозаписи пісень фільму «Мері Поппінс, до побачення!»; підручник; робочий зошит.

Музика. Формування ключових компетентностей:

загальнокультурна компетентність:

- ознайомити з жанром мюзикл, телемюзикл, їх особливостями;
- ознайомити з найвідомішими світовими мюзиклами та телемюзиклами;

предметні компетентності:

- надавати знаходити відмінності сучасного телемюзиклу від класичних музично-театральних жанрів;

- розвивати вміння висловлювати власні музичні враження від переглянутих

   фрагментів з телемюзиклів;

-  виховувати інтерес до нових жанрів музичного мистецтва.

                                                                                                                       

Музичний матеріал: Максим Дунаєвський музика до фільму «Мері Попінс до побачення» - увертюра, пісня «Непогода», «Леді досконалість», «Вітер змін», «Тридцять три корови». Уривки Дж.Ендрюс музика до фільму «Мері Попінс»; фрагмент із к-му Роджерса «Звуки музики».

ТЗН: мультимедійна дошка, комп’ютер.

Епіграф.

«Мері Поппінс – Історія мого життя».

П. Треверс

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент:

Т.І.: Добрий день, мої любі учні! Сьогодні у нас відкритий урок, до нас завітало багато гостей. Але ви – розумні, кмітливі, веселі і у вас все вийде якнайкраще!

С.В.: слова привітання (співає) + Музичне вітання (на вибір вчителя - распевка)
II. Мотивація навчальної діяльності. 

Фон «Ветер перемен» минус

Т.І.:

— Жила собі добра королева Фантазія.

 Все було чудово в її королівстві. Але якось помітила вона, що люди почали менше мріяти, перестали бачити у житті красиве й радісне.

Вони ставали дедалі сумнішими, недобрими, замкнутішими. І вирішила Фантазія врятувати людей. Послала вона до них свою найменшу донечку — Казку.

 І ось казка поспішила до нас.

III. Повідомлення теми й мети уроку

Т.І.:— Тема нашого уроку позакласного читання: казка Памели Треверс «Мері Поппінс». Мюзикл. Телемюзикл.

 І ми з вами сьогодні узнаємо багато нового: про письменницю, яка написала казку, що сподобалася не тільки дітям, а й дорослим, про ідеальну няню, про мюзикл та телемюзикл. І сюрпризи, і несподіванки! Все це буде на нашому уроці!

- запишіть тему уроку в зошити, будь ласка. Сьогодні двадцять шосте лютого. Класна робота. Тема уроку записана на дошці. Перепишіть.

IV. Робота над новим матеріалом

  1. Розповідь учителя про англійську письменницю Памелу Треверс.

Слово учителя:

Т.І. - Ітак, почнемо. (Мої помічни’ці, прошу вас вийти до дошки).  Памела Треверс – нова для нас письменниця. Ми ще не вивчали її творчість. Але її чудову казку «Мері Поппінс» знають усі діти!

(музичний фон)

Учень 1 Вероніка . — Ім’я Памели Треверс відоме дітям багатьох країн. Усесвітньої слави письменниця зажила після написання книги про дивовижну Мері Поппінс, нянечку, яка є мрією кожної дитини. Дива, які творить Мері, нагадують казкові та міфічні чудеса.

Учень 2 Ярославна. -  Дітям усього світу Памела Треверс відома як автор казки “Мері Поппінс”. її справжнє ім’я Хелен Гофф. Вона вважається англійською письменницею, але народилася 1899 році в Австралії, куди з Англії переїхали її батьки.

Учень 3 Маша. - Рідне місто дівчинки, Мерібороу, розташоване на березі річки Мерівер. Перші частини цих назв нагадують ім’я головної героїні казки Треверс – Мері, яка була схожа на її творця: мала сині очі, кирпатий ніс, чорне волосся. Письменниця Треверс дала героїні таке ім’я на згадку про свою “малу” батьківщину.

--Діти, увага

-- В мене до вас питання

Вчитель: -Пригадаймо, що ми називаємо “малою” батьківщиною? (Місце народження людини).

Учень 2 Вероніка. - У дитячі роки Хелен багато читала. Бібліотека Памели Треверс була справжнім її багатством. Інколи вона жартувала: якщо залишиться без даху над головою, то зможе побудувати дім зі своїх книжок.

Вчитель: -Пригадайте, як називається таке зібрання книжок? (Бібліотека)… Дуже добре.

Учень 2 Ярославна. - Хелен розповідала молодшим сестрам казки, які сама вигадувала. Найбільше їм подобалася казка про коня, який умів скакати по хвилях. Крім того, вона писала вірші та оповідання, але нікому їх не показувала – соромилася.

Учень 3 Маша. - В одинадцятирічному віці Хелен почала писати п’єси для шкільного театру, друкувати в газеті свої вірші. У 25 років Хелен поїхала до Ірландії, де виступала як професійна танцівниця, грала в театрі, вивчала фольклор, міфи. Тоді й взяла собі псевдонім – “Памела Треверс”.

Вчитель: -А як ви розумієте слово “псевдонім”? (Це вигадане ім’я та прізвище автора). А ви маєте псевдонім? Так, це – нік в соціальній мережі.

Учень 1 Вероніка. - Так ось, під псевдонімом Памела Треверс 1934 року була надрукована перша казка “Мері Поппінс”. Письменниця вважала, що не вона вигадала Мері, а, навпаки, літературна героїня вигадала її, та неодноразово повторювала: “Мері Поппінс – історія мого життя”.

Учень 2 Ярославна. - Юним читачам дуже сподобалася казка про незвичайну няньку та її вихованців – маленьких Бенксів: Джейн і Майкла, молодших близнюків Барбарута Джона, найменшеньку Аннабел.

Учень 3 Маша. - Мері була дуже суворою та вимогливою до дітей. Однак вони дуже любили її, адже тільки Поппінс уміла літати, підніматися на поручнях до другого поверху, діставати з порожньої валізи безліч речей, лікувати смачними мікстурами, розмовляти з собаками та птахами.

Учень 1 Вероніка. - Для дітей вона була загадковою особою, тому що ніколи нікому нічого не пояснювала.  Прогулянки з нянькою непомітно перетворювалися на казкові пригоди.

Учень 2 Ярославна. - Вони були настільки захоплюючими, що дітям не хотілося повертатися додому, розлучатися з казкою. Та не послухатися Поппінс було просто неможливо.

Учень 3 Маша. - Наприкінці першої казкової повісті Мері без попередження разом із західним вітром відлетіла, покинувши Будинок № 17 у Вишневому провулку. Маленькі Бенкси дуже сумували за своєю нянькою.

Т.І.:   Не хотіли розлучатися з улюбленою героїнею й маленькі шанувальники таланту П. Треверс. Вони заки’дали письменницю своїми листами.

В одному з них вона прочитала: “Мадам, Ви відіслали кудись Мері Поппінс. Цього я вам ніколи не пробачу! Ви змусили всіх дітей плакати!”.

 Після таких послань П. Треверс, певна річ, знову сіла за письмовий стіл і почала працювати над продовженням казки.

--питання

-З ким із дорослих ви читали цю казку? Чим вона їх зацікавила? А може дивилися кіно?  (у вас ще буде час запропонувати батькам подивитись фільм «Мері Поппінс» разо’м).

Учень 1 Вероніка. -   І діти, і дорослі могли прочитати ще шість частин твору – “Мері Поппінс повертається”, “Мері Поппінс відчиняє двері”, “Мері Поппінс у парку”, “Мері Поппінс у Вишневому провулку”, “Мері Поппінс на кухні” та “Мері Поппінс і сусідній дім”.

Учень 2 Ярославна. - Остання частина казки з’явилася 1988 року. Отже, казки виходили протягом півстоліття та об’єднували два покоління читачів – батьків та їхніх дітей.

Т.І.:  А ви знали, П. Треверс хотіла закінчити свій твір казкою підзаголовком “Прощавай, Мері Поппінс”, але відмовилася від свого задуму.

Питання:

– Поміркуймо, чому письменниця так і не написала казку, в якій чарівна нянька покинула б своїх вихованців назавжди?

-відповідають учні…

Підсумкове слово вчителя. Дуже добре. Молодці. Дякую.

Вчитель Т.І.: Дякую своїм помічникам! Можете сідати за парту.

У казці П. Треверс ми познайомилися з Мері Поппінс, яка зображена і як реальна людина, і як казкова героїня.

У житті та в казкових пригодах нянька завжди поряд із дітьми: піклується про них, доглядає, годує, виховує, ходить з ними на прогулянки, розповідає їм казки тощо.

– А чому Мері Поппінс майже нічого не пояснює дітям, часто не відповідає на запитання Джейн і Майкла?

(Учитель має спрямувати думку дітей у таке русло, аби вони дішли висновку про те, що нянька привчала дітей до самостійності).

Висновок: Нянька так поводилася тому, щоб її вихованці стали самостійними людьми, а для цього потрібно самому думати, аналізувати, робити висновки, без  допомоги приймати рішення.

Т.І.:

Хотілось би вам познайомитись з Мері Поппінс? (да)

  • А давайте я спробую! Я відкрию вікно і двері! Може вітер принесе до нас бажану особу?!

 

(постановка мюзіклу, вихід Мері Поппінс)

Роберт: Пані та панове! Дозвольте вам представити нову мешканку нашого передмістя, Мері Поппінс!

Текст пісні:«Леді Досконалість»    Сл. Олев Наум    Муз.:Максим Дунаєвский

 «Леди Совершенство»   

1.Кто от шпильки до булавки,
Кто от туфелек до шляпки
Элегантность сама,
От меня без ума
И весьма почтенный
Джентельмен седой,
И мальчишка рябой
И когда легко и просто
Выхожу на перекресток
Сто автобусов в ряд
Неподвижно стоят
И гудят машины -
Красоте салют.
Леди, как вас зовут?

Припев:
Мэри, леди Мэри.
Мэри, леди Мэри
Вы само совершенство,
Вы само совершенство
От улыбки до жестов
Выше всяких похвал
Ах какое блаженство,
Ах какое блаженство
Знать что я совершенство,
Знать что я-идеал.
Мэри, леди Мэри,
Мэри, леди Мэри - Мэри!

 

2.Кто ангины и простуды
Лечит лучше чем микстуры
И легко без затей
Лучше всяких врачей
Всех людей спасает
Летом и зимой
Лишь улыбкой одной
Дети могут стать взрослее,
Только я не постарею
И опять и опять
Будут все вспоминать
И мечтать о встрече
Пусть пройдут года,
Не забыть никогда.


(актори сідають на підлогу)

Мері Поппінс:

  • Доброго дня, діти! Як я вас рада бачити! Ви мене впізнали? Так,  я – Мері Поппінс, няня, про яку мріють всі діти світу.
  • І раз мене до вас принесло вітром, дам вам кілька порад, які вам допоможуть в житті.
  1. Не забувайте, завтра довгий-довгий день

Обговорення: Важливо піклуватися про себе. Особливо наприкінці напруженого дня. Важливо й уміти очистити свої думки, адже завтра буде новий день, що принесе зміни.

  1. Будьте добрими, але твердими

Обговорення: Не тільки краса врятує світ, а і доброта. Але доброта теж має межу.

  1. Акуратність у всьому – це добре

Обговорення: За собою треба прибирати. А ще краще, взагалі не смітити. І мова йде не лише про охайність в одязі, чистоту у кімнаті, а й про ошатність думок, намірів та слів. Це і є один із прикладів шанобливого ставлення до чужої роботи.

  1. Перш ніж щось говорити, переконайтесь, що вас усі слухають

Обговорення: Говоріть прямо та не завуальовано, коли хочете привернути чиюсь увагу. Не треба підвищувати голос, але слідкуйте, щоб ваша мова була чітка і чиста.

 

  1. Ти можеш впоратися з усім на світі. І навіть більше. Якщо захочеш!

Обговорення: Будь впевненим в собі, мрій і працюй.

  1. Сильніше за все на світі – терпіння. Бо саме терпіння перемагає все.

Так, емоції не завжди дають позитивний результат. Іноді треба і потерпіти, помовчати, почекати.

 

Мері:  І скажу вам маленьку таємницю:

  1. Ніхто не може знати все на світі – за винятком котів! Коти, запевняю, знають все! 

 

Вчитись треба, і вчитись треба добре! Але пам’ятайте про котів….

 

Мері: Я дуже рада, що завітала до вас. Дозвольте мені ще побути з вами, подивитись, як ви працюєте!

Т.І.: Діти, а ви вже зрозуміли, чому ми поєднали вивчення повісті «Мері Поппінс» із музичним мистецтвом?

Да….

Слово Сніжані Володимирівні.

 

С.В.: Музика завжди присутня в житті людини. Ви її чуєте, дивлячись телевізійні передачі,фільми,мультфільми. Будь – яку сучасну кінострічку завжди супроводжує музика. Чимало відомих композиторів працювало в кіно.

Музика у театрі,кіно, мюзиклі, на телебаченні може ілюструвати дію, грати одну із головних ролей, розкривати зміст спектаклю, кінофільму, передачі; підкреслювати емоційний стан, настрій героїв.

А чи легко співати у мюзиклі?

Як навчитися так співати?

А я вам зараз все поясню!

Давайте виконаємо фрагмент мюзиклу «Звуки музики», заспіваємо популярну пісню «ДО-РЕ-МІ».

 Діти, слухаючи цю пісню, подумайте, чому мюзикл дістав назву «Звуки музики»? (бо ця пісня про ноти та музичні звуки)

-Як же мені навчити вас співати?

 

 

(звучить фонограма до фрагменту з мюзиклу)

Вчитель: - А з першу я прошу згадати, як само почали читати.

- На початку ви вивчили…

Діти: ЛІ-ТЕ-РИ!

Вчитель: - То ж почнемо і ми із нот: ДО-РЕ-МІ

Діти: ДО-РЕ-МІ

Вчитель: ДО-РЕ-МІ – це перші кроки в музиці, ДО-РЕ-МІ

Діти: ДО-РЕ-МІ

Вчитель: ДО, РЕ, МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ…

  • Ідіть сюди! Я можу навчити вас дуже легко!
  • До – це ластівки гніздо
  •  Ре – із яблука пюре
  •  Мі – ми граємось самі
  • Фа – у книжки є графа
  • Соль – принцеса і король
  • Ля – це слуги короля
  •  Сі – співаємо усі,
  • Щоби знов почати з до!

Діти: (називають ноти):ДО – це ластівки гніздо  (доспівує вчитель)

  •                                            РЕ – із яблука пюре
  •                                            МІ – ми граємось самі
  •                                            ФА – у книжки є графа
  • (Вчитель називає ноти) Соль – принцеса і король (доспівують діти)
  •                                             ЛЯ   - це слуги короля
  •                                             СІ – співаємо усі
  •  
  • (Разом співаємо)              Щоби знов почати з до!
  • До – це ластівки гніздо
  •  Ре – із яблука пюре
  •  Мі – ми граємось самі
  • Фа – у книжки є графа
  • Соль – принцеса і король
  • Ля – це слуги короля
  •  Сі – співаємо усі,
  • Щоби знов почати з до!
  • ДО, РЕ, МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ, ДО!
  • СОЛЬ – ДО!
  • Вчитель: Діти! ДО, РЕ, МІ,ФА – це лише основа для пісень.
  • Якщо ці ноти живуть у вас в голові, можна співати мільйон різних пісень.
  • Треба просто взяти ноти і поміняти місцями.
  • Ну…ось, наприклад, ось так: СОЛЬ – ДО – ЛЯ – ФА – МІ – ДО – РЕ
  • (учитель виконує акапела)
  • Вчитель: Зможете повторити
  • Діти:      СОЛЬ – ДО – ЛЯ – ФА – МІ – ДО – РЕ
  • Вчитель: СОЛЬ – ДО – ЛЯ – СІ – ДО – РЕ - ДО
  • Діти: СОЛЬ – ДО – ЛЯ – СІ – ДО – РЕ – ДО.
  • Вчитель: Молодці! А тепер спробуємо поєднати
  • Діти + Вчитель: СОЛЬ – ДО – ЛЯ – ФА – МІ – ДО – РЕ
  •                               СОЛЬ – ДО – ЛЯ – СІ – ДО – РЕ – ДО
  • Вчитель: А якщо підставити слова до цієї мелодії, то вийде справжня
  • пісенька: Ноти всі ти добре знай,
  • Всі сім нот ти пам'ятай!
  • Вчитель: (А зараз всі разом)
  • Ноти всі ти добре знай,
  • Всі сім нот ти пам'ятай!
  • (співаємо звукоряд) ДО, РЕ, МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ, ДО!

ДО, СІ, ЛЯ, СОЛЬ, ФА, МІ, РЕ, ДО.

Діти: ДО –МІ, МІ;  МІ – СОЛЬ,СОЛЬ

  • РЕ – ФА,ФА; ЛЯ – СІ,СІ

          ДО –МІ, МІ;  МІ – СОЛЬ,СОЛЬ; РЕ – ФА,ФА; ЛЯ – СІ,СІ

          ДО –МІ, МІ;  МІ – СОЛЬ,СОЛЬ; РЕ – ФА,ФА; ЛЯ – СІ,СІ

  • Вчитель: Ноти всі ти добре знай,
  •                   Всі сім нот ти пам'ятай! (разом)
  • До – це ластівки гніздо
  •  Ре – із яблука пюре
  •  Мі – ми граємось самі
  • Фа – у книжки є графа
  • Соль – принцеса і король
  • Ля – це слуги короля
  • Сі – співаємо усі,
  • Щоби знов почати з ДО!

Вчитель+ діти: Знов почати з ДО!

 

С.В.: Сідайте. Молодці! У 1965 році американський режисер Роберт Вайз представив глядачам художній фільм "Звуки музики". Фільм був створений на основі одного з кращих мюзиклів композитора Роберта Роджерса, події якого відбуваються 1938 році в Австрії.

Головна героїня фільму Марія влаштовується гувернанткою в багату сім'ю, де є семеро веселих, але неслухняних дітей. Завдяки музиці і простим пісням, які Марія складала для своїх вихованців, діти припинили бешкетувати і створили гарний сімейний ансамбль. Саме музика є головною дійовою особою цього кінофільму.

 

І ми з вами разом вивчили жартівливу пісеньку про ноти музичного звукоряду із мюзиклу «До, ре, мі».

 

Т.І.: Це було феєрично!

Треба трохи відпочити! Оголошую  фізкультхвилинку! Але проведемо ми її з користю!

Увага, завдання! Ви повинні написати в зошиті 5 якостей (характеристик)  Мері Поппінс, ходячі по кабінету. А потім - підглядайте у зошити товаришів: якщо в них є якість героіні, якої в вас нема, запишіть її у другий стовбчик. Ви повинні списати у товаришів 5 якостей. У вас 3 хвилини. Почали!

(музика «Кольорові сни», діти виконують завдання)

Т.І.: Мені дуже цікаво, що ви написали самі, а що списали.

(2-3 учні відповідають) – у кого інші якості?

Ви добре виконали цю роботу. Молодці!

Я прийшла до такого висновку (для себе, коли готувалась до цього уроку) – Книжка стає ще цікавішою, якщо її можна співати!

Згодні? А чим відрізняється мюзикл від телемюзиклу розповість вам Сніжана Володимирівна!

 

С.В.: Походження цього жанру мистецтва пов'язано з оперетою (маленькою оперою). В мюзиклах за допомогою співу й усних діалогів розігрують драматичні, комічні і фантастичні історії. З усіх театральних жанрів він найбільше використовується у кінематографі.

 

Мюзикл - це музично-сценічний твір, у якому переплітаються діалоги, пісні,  музика, хореографія. Сюжети часто беруться з відомих літературних творів. Великий вплив на мюзикл здійснили оперета, комічна опера, водевіль.

 

А з'явились перші мюзикли у Америці на прикінці 20 – 30-х років ХХ ст. Вони не зовсім були схожі на сучасні спектаклі, так як в них головне місце відводилось танцям.

Зараз у мюзиклі події відображаються і в піснях, і в танцях. Він увібрав у себе всього потроху: від опери - спів, від балету - танець, від театру - дію. І все це об'єднано музикою, яка за характером може бути зовсім різною - від легкої до дуже серйозної.

 

Мюзикл - жанр досить складний і дорогий щодо постановки. Багато мюзиклів славляться своїми спецефектами. 

 

Як створюється мюзикл?

Це - театральний жанр, тому робота над мюзиклом починається з написання п'єси.

Постановка п'єси здійснюється режисером-постановником. У постановці також можуть брати участь балетмейстери, фахівці зі співу.

 При постановці мюзиклів часто використовуються масові сцени із співом і танцями.

Серед найвідоміших мюзиклів - "Звуки музики" Р. Роджерса, "Моя прекрасна леді" Ф. Лоу, "Юнона і Авось"О. Рибнікова тощо. 

 

Мюзикли перейшли з театру в кіно із зародженням звукового кіно. Розквіт мюзиклу як кіножанру відбувся в США на межі 1930-1940-х років.

              Найвідоміші світові телемюзикли: «Звуки музики», «Айболіт-66», «Попелюшка», «Спляча красуня», «Аліса в Країні Чудес», «Карнавальна ніч», «Пригоди Буратіно», «Острів Скарбів», «Пригоди Вінні-Пуха» та інші.(слайди)

             Останнім часом в Україні стали популярними музичні телемюзикли до святкування Нового Року за мотивами відомих казок та фільмів. Наприклад, «Вечори на хуторі біля Диканьки», «Червона шапочка і всі, всі, всі», «За двома зайцями», «Сорочинський ярмарок» та інші.

ЗАПАМ'ЯТАЙ!

Телемюзикл  фільм, в якому основну роль відіграють музика , спів і танці, при цьому вони об’єднані загальним , не надто складним , зазвичай з комедійними елементами сюжетом.

              За книгами П. Треверс було знято багато фільмів, два з яких за жанром мюзикли. Перший було знято в 1964 році американським режисером Робертом Стівенсоном на студії  Волта Діснея. Композитором американського фільму «Мері Поппінс» став Ірвін Костел.

 

 У 1983 році вийшов фільм радянського режисера Леоніда Квініхідзе «Мері Поппінс, до побачення» із Наталею Андрейченко у головній ролі. Композитор – Максим Дунаєвський.

 

С.В.: Діти, а зараз я пропоную переглянути фрагмент телемюзиклу «Мері Поппінс». До Мері і дітей приєднується художник Берт. Вся четвірка потрапляє в казкову намальовану країну. Пісня з фільму: «Мері Поппінс», українська версія.
(виступають учні)

-Що Ви відчули, Мері Поппінс, вигравши скачки?

-Ну,я…

- Ви знайшли славу?

- Да

- Ваші фотографії з’являться в газеті

- Зрозуміло, мені приємно

- І до того ж, Ви надзвичайно вродливі

- Ну що Ви

- Ви не знаходите слів, щоб описати свої почуття?

- Ні, ні, ні, джентльмени, це не так. Навпаки, знаю чудове слово. Я права, Берт?

- Скажи їм це слово

- Отже…

ПРИСПІВ:

Супернавітьрадісноймовірнояк чудово

Може ти не знав, що це найкраще в світі слово

Якщо хочеш?- Будь крутим, повторюй його знову,

Супернавітьйрадісний мовірнокчудово!

++++++++++++++++++++++++++++++++

А був я хлопцем мовчазним, нічого не казав,

Та батько дратувався цим, за ніс мене тягав!

Аж вивчив слово  одне і врятував свій ніс

А ми тобі як зараз його скажем лиш на біс!

ПРИСПІВ:

Супернавітьрадісноймовірноякчудово

Це чарівне диво та й накраще в світі слово

Якщо хочеш? – Будь крутим! Повторюй його знову

Супернавітьйрадісноймовірноякчудово!

++++++++++++++++++++++++++++++++

2.Об'їздив, друзі, увесь світ,-

І де б він не бував,

Щоб справити хороший вид,-

Він слово це казав

Усі князі та королі втрачали свою злість

Лише почують це слівце…і ти бажаний гість!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ПРИСПІВ:

Діалог

Якщо сказати це навпаки?!, то воно буде

 

- То це трохи занадто

- Це дуже занадто

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Якщо в тебе душа болить, - це слово чарівне!

Це так!

Скоріше треба говорить і смуток геть мине.

Та може все життя змінить, ти пильно подивись

Ось, наприклад, Так, як ляпнув його подрузі

-Та каже: «Оженись!»

Ау…. Та я ж згоден, залюбки)

ПРИСПІВ:

Супернавітьрадісноймовірнояк чудово

Може ти не знав, що це найкраще в світі слово

Якщо хочеш?- Будь крутим, повторюй його знову,

Супернавітьйрадісний мовірнокчудово!

(разом співають)

 

Т.І.: Ми всі закохалися у телемюзикл! Правда, діти? Це дуже цікаво!

Урок у нас вийшов дуже насичений. Але настав час перевірити ваші знання тексту. Я проведу з вами гру «Правильно-неправильно». У вас на партах три картки. Я задам питання. Якщо правильно  – підніміть синю картку, якщо неправильно – червону. На жовтій картці напишіть своє прізвище, ім’я, клас. На ній ви будете фіксувати, скільки разів ви відповіли правильно. Всі зрозуміли? Готові? Почали…

1. Казку «Мері Поппінс» написала Памела Треверс?

правильно

  1. Сім’я Бенксів живе у Яблуневому провулку № 20?

Неправильно (№ 17 на Вишневій вулиці)

  1. У передмісті  міста Лондона розгортається дія в повісті «Мері Поппінс»?

правильно

4. Старших дітей Бенксів звати Моллі і Джон?

Неправильно  (Джейн і Майкл)

5. Мері Поппінс прибула із  східним вітром? (восточ.)

правильно

6. Берт, знайомий Мері Поппінс, малював на асфальті картини?

правильно

7.  Дядька  Мэри Поппинс, до кого вона приводить дітей в гості звати містер Хохолок?

Неправильно - Містер Паррик

 

8. Гості п’ють чай у дядька на стелі? (на потолке)

правильно

9. Мері Поппінс розуміє мову тварин?

правильно

10. Цуценя сусідки Бенксів міс Ларк звуть Ендрю?

правильно

11. Мері розповіла дітям історію про корову: про те як вона вчилася співати, а потім у неї заболіло горло і довелося лікувати його морозивом і смаженими устрицями.

Неправильно ( історія про  те, як колись їй на ріг з неба впала зірка, і вона стала танцювати без зупинки).

12. Чарівний компас, який Мері показує дітям, вміє вказувати на того хто бреше?

Неправильно - Переносити людину туди, куди показує стрілка.

13. Свій день народження Мері Поппінс святкує в зоопарку?

правильно.

Т.І.: Все. Дякую вам за відповіді. Жовті картки прошу передати на першу парту.

Діти, ми зараз перевірили ваше знання тексту. Але у нас залишився ще один етап – закріплення нового матеріалу. Я пропоную вам таку вправу. Її назва – «Розкажи товаришу новину». Два уроки ви вчились, слухали багато нової інформації і запам’ятовували її. Тепер розкажіть товаришу, що ви запам’ятали. Ваші слова повинні починатись: «Олено, а ти знаєш, що…». Той, хто не відповідає новиною – вибуває. І так до переможця. Почали.

  • Дуже добре попрацювали. Прийшов час підвести підсумки.
  • Чому вчить ця книга?

(Дорослих читачів казка вчить розуміти і любити дітей, маленьких – цінувати щиру турботу, справжню дружбу і справжні життєві цінності).

  • Ми знаємо, що в кожному художньому творі є мораль, іншими словами – головна думка. А яка мораль в повісті «Мері Поппінс»?

(У житті дуже важливо навчитися додержуватися законів добра, справедливості, не витратити дитячу безпосередність, вміння радіти, дивуватися і вірити в чудеса.

  • В повісті є цікаві прислів’я, приказки та ви’рази. Які приказки та вирази сподобалися вам?

(МолчановВ’ячеслав:Ніхто не може знати все на світі.

Микола Драчук : Це очі плачуть, а не я.

Мікуліч Олена:  Сидіти на лавці і старанно віддаватися ліні - краще в світі заняття.)

 

  • Скажіть мені як діти: яка думка в повісті вам більш за все сподобалася?

(коли діти стають дорослішими, вони не повинні забувати свої юні пориви і бажання, вбиваючи їх заради "дорослих" цінностей).

С.В.: Що таке мюзикл?

- Розкажіть про особливості цього жанру?

 

- Чим відрізняється мюзикл від звичайного спектаклю?

 

- Які види мистецтва взаємодіють у мюзиклі?

 

- Перші мюзикли виникли в ……… ?

 

- Назвіть телемюзикли, які ми розглянули на уроці.

 

- Яку роль виконує музика в кіномюзиклах?

 

- Що найбільше сподобалося вам на уроці?

 

С.В.: А на завершення ми заспіваємо пісню з телемюзиклу «Мері Поппінс, до побачення».

 Виконання пісні  «Непогода»    М.Дунаевский,  Н.Олев

 

Изменения в природе

Происходят год от года,

Непогода нынче в моде -

Непогода, непогода.

Словно из водопровода

Льет на нас с небес вода,

Полгода плохая погода,

Полгода совсем никуда.

Полгода плохая погода,

Полгода совсем никуда.

Припев:

Никуда - никуда нельзя укрыться нам,

Но откладывать жизнь никак нельзя.

Никуда - никуда, но знай, что где - то там

Кто - то ищет тебя среди дождя.

Грома грозные раскаты

От заката до восхода.

За грехи людские плата -

Непогода непогода.

Не ангина не простуда -

Посерьезнее беда,

Полгода плохая погода,

Полгода совсем никуда.

Полгода плохая погода,

Полгода совсем никуда.

Припев.

 

Т.І.: дякуємо вам, діти, за роботу на уроках! Дякуємо вам, шановні гості, за увагу, теплі погляди і підтримку! Дякуємо за те, що співали разом з нами і танцювали! І окреме величезне дякуємо нашим артистам за талант і бажання допомогти!

Урок закінчено.

 

2021 рік

 

docx
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
2940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку