Тема уроку: Моя улюблена страва----My favourite food.
Задачі уроку:
навчальна: формувати навички вживання лексики з теми «Їжа» та вдосконалювати компетенції аудіювання , читання та усного мовлення з даної теми.
розвиваюча: розвивати слухову та зорову пам'ять, увагу та мотивувати готовність учнів до іншомовного спілкування.
виховна: виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, мотивувати зацікавленість учнів до вивчення предмету.
Обладнання: Презентація слів з теми ,аудіo запис тексту для читання, картки для індивідуальної роботи (окремим учням).
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
Teacher: Good morning, children. Glad to see you. Are you OK?
Pupils: Yes, we are. We are fine.
Teacher: Then let’s begin our lesson.
II. Мотивація діяльності учнів на уроці.
III. Основна частина.
1. Повторення і активізація лексики:
a) презентація слів з теми “Їжа».
б) знайти «зайве» слово і записати у зошит.
1. chicken, meat balls, sweets, sausage.
2. orange, ice cream, apple, lemon.
3. pudding, biscuits, a piece of cake, fish.
4. cheese, milk, crisps, yoghurt.
в) Скласти речення з «зайвими» словами .
Які слова означають «корисну», а які «некорисну» їжу? (Здоров’я і безпека)
г) гра “What I would like to have in my lunch box”.
Ведучий: What would you like to have in your lunchbox?
P1: I’d like to have a burger in my lunchbox.
P2: I’d like to have some apples in my lunchbox. Etc.
IV) Аудіювання тексту з теми «Їжа».
Визначити, які твердження до тексту є правильними, а які -ні. Якщо твердження неправильне-----дати вірний варіант.
V. Читання. Робота над текстом:
----читання і переклад тексту, бесіда по тексту: запитання—відповідь.
Ex.3 p 63
V.Робота в парах: Моя улюблена страва.
- Учень 1: What is your favourite food?
- Учень 2: My favourite food is holubtsi. And what about you?
-Учень 1: I like pancakes.
-Учень 2: Can you cook them?
-Учень 1: No, but I help my mum to cook them.
VI. Захист проєкту “ My favourite dish” ( розповідь учениці).
Учитель:
1.Do you often cook dumplings in your family?
2. Do you buy meat at the shop or at the mark et (ринок)?
3.Is it cheaper or more expensive to buy meat at the shop? (фінансова грамотність і підприємливість)
VII.Виконання вправ із підручника:
Впр 5 стор 64---написати список інгредієнтів для улюбленої страви.
VIII. Підсумок уроку:
IX. Домашнє завдання:
Впр 6 ст 64—поставити дієслова у правильній формі і записати.