Відкритий урок "Різдвяні традиції в Україні та Британії"

Про матеріал

Сценарій відкритого уроку "Різдвяні традиції в Україні та Британії" на основі підручника "English with Smiling Sam" 4 O. Карпюк (2021).

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

відкритого уроку для 4 класу

на основі підручника О. Карп’юк

«English with Smiling Sam” 4

 

вчитель англійської мови  – Калітаєва О.О.
 

 

 

 

 

 

 

 

2021 р.

 

 

 

 

 

Тема: Різдвяні традиції в Англії та Україні

 

Мета: познайомити дітей з традиціями англійців, краще вивчити українські традиції та порівняти їх

 

Практична:  - вивчення нових слів за темою «Різдво»;

                        - скласти лист Святому Миколаю;

                        - навчити порівнювати різдвяні традиції Англії та України.

Розвиваюча: - розмиток комунікативніх уміннь;

                        - розвиток навичок читання, логічного мислення, пам’яті, уваги;

                        - розвиток кмітливісті учнів;

Загальноосвітня:

                         - поглиблення знань учнів з вивченої теми;

                         - розширювання  кругозору учнів;

Виховна:  - виховування інтересу до навчання;

                   - виховування поваги до вчителя та однокласників, уміння слухати;

 

Обладнання: флеш картки з новими словами,  підручник, компьютер,  

                         роздатний матеріал.

                  

Підручник: О. Карпюк «English with Smiling Sam” 4

 

Тип уроку: комбінований

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схематичний план уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Початок уроку – привітання, тема і цілі уроку (5 хв)

ІІ. Основна частина уроку

  1.         Робота с підручником:

- презентація нових слів  (5 хв)

- вправа 2, с. 54 – читання та переклад (5 хв)

- вправа 3, с.54- 55 – устно + письмово (5 хв)

- читання та переклад текста «St Nicolaus Day» (10 хв)

- вправа 4, с. 55 – устно (5 хв)

- гра (5 хв)

ІІІ. Заключна частина уроку

 - пояснення домашнього завдання (2 хв)

 - підведення підсумків уроку та оцінювання (2 хв)

  - завершення уроку (1 хв)

 

Всього: 45 хвилин                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід  уроку:

I.    Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

    1.Привітання.

       Good morning, children.

    2. Мовленнєва розминка. 

        T. How are you today?

        Ch. I’m fine, thank you. And you?

        T. I’m fine too. Nice to see you!

II.  Ocновна  частина .

  1.         Повідомлення теми і мети уроку.

T: The theme of our lesson is “Christmas traditionі in Ukraine and England”.

We will speak about traditions and differences between our countries.

  1.         T: But before we start, I want you to remind some new words form the last   

      lesson. So, what holidays do you know from, the previous lesson?

Children say the holidays they have learn the previous lesson (SB p.52-53)

T: Ok, now I will show you a picture and you will guess what the holiday is on it. Ready, steady, go!
(Показ презентациї HOLIDAYS)

Now answer, please, my question:

         T:What is your favourite lesson?

Ch: Children’s answer

T: Why do you like it?

Ch:Children’s answer

T: Ok, very well. So, today we are going to speak about winter holidays. Tell me, please, what winter holidays do you know?

Ch: Children’s answer

T: Well done! Now, let’s open your text books pp.54-55 and let’s study the new words. Now repeat the new words after me. They are – stocking, fireplace, list, hang and tradition. Нам ще знадобиться слово Santa Clause and Christmas.

(Написати заздалегіть нові слова на дошці і приготувати картки з новими словами):

Нові слова:

Stocking – панчоха

Fireplace – камін

List – список

Hang – вішати

Tradition – традиція

Santa Clause – Санта Клаус (пояснити як промовляти Clause)

Saint = St – святий (пояснити скорочення)

T: Ok, now let’s listen ex.2, p.54 and then let’s read and translate.

(Учні слухають текс, потім читають по черзі і перекладають).T: Ok, so now you know about Christmas tradition in England. So, let’s do ex.3, p.54-55 together. Please, tell me today’s date.

Ch: It is Thursday, the 9th of December.

(Написати дату заздалегідь, учні відкривають зошити, записують дату, номер вправи, сторінку)

T: Ok, now let’s do this exercise together and then I will give you some time to put everything down.

(Учні читають речення, перекладають і вибирають правильну відповідь)

Ex 3, p.54-55

Відповіді:
1.  b)

2. b)

3. c)

4. b)

5. a)

T: Ok, well done. Now before doing the next exercise let’s talk about St Nicholas. Who knows who he is?

        Ch:Children’s answer (e.g. It is a man who comes to Ukrainian children on   

             December, 19 and give them presents)

       T: Ok, very well. Now let’s read a small text about St Nicholas.

       (Вчитель роздає листки з текстом всім учням. Учны читають, перекладають текст по черзі).

        T: Ok and now we can do the next exercise. Let’s do exercise №4 page 55. We should match and say.

        Ch:Children’s answer

        Ex 4, p. 55

Відповіді:
1. Ukrainian Children.

2. in their stockings.

3. English children.

4. under the pillow.

5. St Nicholas.

6. Santa Claus.

T: Very good! Now we know all the differences between Santa Clause and St Nicolas.

 

5. Фізкультхвилинка or Hangman  - на вибір.

(Simon Says: вчитель промовляє правила гри – виконувати дію тільки тоді, якщо вчитель починає зі слів “Simon says”. Діти виконують всі дії, уважно слухаючи вчителя.за вчителем.

Hangman: вчитель загадує одне з вивчених слів по темі «Свята», учні називають літери. Хто здогадався – йде до дошки і загадує нове слово. Все повинно бути закрито – підручники, зошити, словнички).

  1.                                       Заключна частина:

   T: Ok, so you were very active today  and  work  very well.  The next children (вчитель називає прізвища) have got  marks. Now – your home task:

1. You should know the new words and put them down into your copybooks.

2. You should write a letter to St Nicolas where you should write about your behaviour and presents you want to be given (роздати учням листи).

3. Student Book p. 54 ex.2 – listen and read.

(Написати домашнє завдання на дошки і пояснити).

T: So, our lesson is over. I wish you a good day. See you! Bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатковий материал для уроку:

  1.                                  Шаблон листів святому Миколаю.

      

  1.                                  Вправа для домашнього завдання: знайти відмінності між Дідом Морозом та Святим Миколаєм:

Saint Nicholas Day

In Ukraine we celebrate Saint Nicholas Day. Children like this holiday very much and wait for it . But who is Saint Nicholas and why children like this holiday?

       The story says that Saint Nicholas was a real person who lived long time ago and helped the poor. Saint Nicholas comes to the children at night on December 19th. He brings presents to well-behaved children and leaves the presents under children’s pillows. But naughty children may receive only a twig.

     How does he know what presents children want? It is very easy. Children write letters to Saint Nicholas and say what they want. It is a nice holiday for Ukrainian, especially for children. To have a present you should study well, help your family and classmates and be kind, friendly and good.

Saint Nicholas Day

In Ukraine we celebrate Saint Nicholas Day. Children like this holiday very much and wait for it . But who is Saint Nicholas and why children like this holiday?

       The story says that Saint Nicholas was a real person who lived long time ago and helped the poor. Saint Nicholas comes to the children at night on December 19th. He brings presents to well-behaved children and leaves the presents under children’s pillows. But naughty children may receive only a twig.

     How does he know what presents children want? It is very easy. Children write letters to Saint Nicholas and say what they want. It is a nice holiday for Ukrainian, especially for children. To have a present you should study well, help your family and classmates and be kind, friendly and good.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кущ-Жирко Марія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
НУШ
Додано
4 січня 2022
Переглядів
831
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку