Урок на тему: "Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці у різних напрямках. Танцювальні кроки. Підтягування на низькій перекладині"

Про матеріал

Конспект уроку з фізичної культури для 1 класу на тему: "Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці у різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Підтягування на низькій перекладині. Рухлива гра «На прогулянку»

Перегляд файлу

Тема: Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці у різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Підтягування на низькій перекладині. Рухлива гра «На прогулянку».

Завдання.

1. Навчити учнів  лазіння по гімнастичній стінці, розучити гру «На прогулянку».

2. Вчити виконувати танцювальні кроки: елементи українських народних танців та підтягуватися на низькій перекладені.

3. Розвивати силу, спритність, кмітливість.

4. Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою та почуття колективізму.

Інвентар: гімнастична стіна– 1 , свисток - 1.

 

Місце проведення: спортзал школи 30.01.01.2017

 

Тривалість: 35 хв.

 

Клас : 1

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування в одну шеренгу, повідомлення завдань уроку.

– Клас, шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Сьогодні на уроці ми будемо: удосконалювати біг у середньому темпі із зміною напрямків. Навчимося метати м’яч у вертикальну ціль та пограємо в естафети з гімнастичними кругами.

1–1,5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд, психологічний та емоційний стан учнів.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 Організуючі вправи: виконання команд

-  «Шикуйсь!»

- «Рівняйсь!»

- «Право-руч!»

- «Ліво-руч!»

- «Кругом!»

- За направляючим в обхід по майданчику, руш!( Клас, ліво – руч.! За направляючим в обхід по майданчику кроком руш!)

 

2 хв

Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки

3.

Види ходьби та бігу.

1)Ходьба:

 - На носках, руш! Руки на пояс.

 - На п’ятках, руш! Руки за голову.

 - На зовнішній стороні стопи, руш!

 - На внутрішній стороні стопи, руш!

 - Звичайним кроком!

2)Біг по колу(прямокутнику)

- Повільним бігом руш!

- Приставним кроком право-руч, руш!

- Приставним кроком ліво-руч, руш!

- З високим підніманням колін, руш!

- З відкиданням ніг назад, руш!

3)Ходьба – відновлення дихання.

Руки вгору – вдих, руки донизу – видих.

Направляючий на міці.

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

30 с

 

 

 

Руки на пояс.

 

 

 

 

Темп повільний.

 

4.

Загально-розвивальні вправи

- Направляючий та замикаючий візьміться за руки. Всі учні беруться за руки утворюючи коло.

- Щоб розвивати фізичні якості ви повинні виконувати різноманітні вправи. Отже приготуйтеся.

 

  1. В. п.—о. с , ноги на ширині плечей 1. нахил голови вперед; 2 — те саме, назад; 3—4  - те саме, праворуч, ліворуч

 

  1. .В.п. - руки прямо – 1-4 –згинання

      і розгинання пальців;              

  1. В.п. -  руки прямо – кругові  рухи   

      кистями: 1-4 – назовні,

  1.         – всередину.
  1. В.п. - о. с., руки на поясі. 1 - нахили голови вперед; 2 - те саме, назад; 3-4 - те саме, праворуч, ліворуч .
  2. В. п. - о. с., ноги на ширині плечей; 1 - піднятися на носки, руки вгору; 2 — опуститися на всю ступню, руки вниз.
  3. В. п. — стійка, ноги нарізно, руки  в сторони:  1 — 4 — по черзі    колові оберти в              плечових суглобах вперед; 1 — 4 — те саме,    назад.
  4. В. п. — стійка, ноги нарізно, руки на поясі: 1 — нахил тулуба вперед; 2 — те саме, назад; 3 — те саме, ліворуч; 4 — те саме, праворуч
  5. В. п. —ноги нарізно, руки  на пояс: 1 — 2 —  повороти тулуба ліворуч: 3 — 4 — те саме,праворуч.
  6. В. п.- стійка, ноги разом, руки вниз: 1 – руки вгору; 2 – ривком дістати пальцями рук пальці ніг;3 – до підлоги; 4- в.п.
  7. В.п- ноги на рівні плечей, руки на поясі:1- присісти,руки вперед; 2 – в.п.;3- присісти, руки догори, 4 в.п.

 

  1. В.п –руки на поясі: 1-4 – стрибки вправо на двох ногах; 1 -4 – теж саме вліво

Ліворуч від мене в шеренгу шикуйсь.

6-7 раз

 

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

 

6-7 раз

 

 

   6-7 раз

 

 

 

 

 

 

 

7-8 раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

 Перешикування в коло

 

З максимальною амплітудою.

 

 

Протягнувшись.

 

 

 

Стежити за правильною поставою. Зберігати рівновагу.

 

 

 

 

Під час нахилу голову не опускати, а ноги не згинати в колінних суглобах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нахили виконувати енергійно, не згинаючи колін.

 

 

 

Зберігати рівновагу.

 

 

 

 

 

Слідкую за дистанцією між учнями

 

               ІІ. Основна частина

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Лазіння по гімнастичній стінці.

  1. В.П. стоячи на рейці гімнастичної стінки, руки на рівні плечей – приставляючи ноги приставним кроком (праворуч, ліворуч) перехоплюючись руками, лазіння по стінці праворуч (ліворуч).
  2. В.П. стоячи на рейці гімнастичної стінки, руки на рівні плечей – переставляючи рук та ноги по рейкам рух вгору.
  3. Те ж, але рух вниз.

Танцювальні кроки: елементи українських народних танців.

  • - Які ви знаєте українські танці? (Гопак, ковирялочка тощо)
  • - А ви знаєте, як їх виконувати?
  • - Погляньте, як виконувати елементи танцю колупалочка або ковирялочка
  • - Спробуємо.
  • В.п. – ноги разом. Танцюємо елементи українського танцю колупалочка.
  • Носок, каблук 1,2,3. (права, ліва, права)
  • Носок, каблук 1,2,3. (права, ліва, права)
  •  
  • Підтягування на низькій перекладині.

 

В. п. Обхопіть поперечину або рукояті ременів хватом «замок» Голова займає нейтральне положення (вуха знаходяться на одній лінії з плечовими, тазостегновими і голеностопными суглобами). Погляд спрямований між руками. Прямі ноги впираються п'ятами в підлогу. Стегна підняті так, щоб тіло утворило одну пряму лінію від голови до п'ят. Прийміть позу порожнього тіла: напружте м'язи стегон, сідничні м'язи і черевний прес, грудну клітку і плечі тягніть вниз.

 Ідеальне виконання

Починайте рух, опускаючи плечі вниз і назад, а притискаючи лікті до боків.Зігнувши руки в ліктях під прямим кутом, зафіксуйте це положення на 1-2 секунди і уявіть, що намагаєтеся лопатками роздавити грецький горіх. Зворотним рухом поверніться у вихідне положення і повторіть.

 

5-7 хв

 

 

 

Слідкую щоб спинка була пряма.






 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснити, показати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням.

 

4.

Рухлива гра «На прогулянку».

 

Діти поділені на дві однакові

групи. Кожна група сідає на

стільчик, що розставлені на протилежних майданчиках  перед накресленими лініями.  

 

Вчитель в початку підходить до однієї групи дітей і каже: „ Гей малята, веселіше, на

прогулянку скоріше!” Діти  встають і одне за одним їдуть  за вчителем.

 

Вчитель разом з  дітьми першої колони

підходять до другої колони, і всі цими ж словами запрошують на прогулянку. Діти другої колони стають за дітьми першої колони і їдуть разом.

Вчитель відводить дітей якомога далі від їх місць. Разом вчитель виголошує „ На місце, і діти біжать на свої місця. Коли вся група  збереться і стане в одну колону на свої місця ( одне за одним) або шеренгу, перша дитина піднімає руки в гору. Виграє та група, дітей яка раніше вишукувались.




 

 

5-7 хв

Слідкувати, щоб учні дотримувались правил.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина

1.

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання:

1-2 – руки через сторони вгору – вдих

3-4 – руки вниз – видих

30 с

Перешикування  в шеренгу

Темп середній

2.

Гра «Заборонений рух».

Діти, зараз ми з вами пограємо в гру на увагу. Я показую, що цей рух (руки в сторони) – заборонений, хто виконає його - робить крок вперед. І ми побачимо хто із вас неуважний. Отож розпочинаємо.

1 хв.

Слідкую за технікою виконання

3.

 

 

 

Підведення підсумків уроку:

  • Пригадати, що було виконано на уроці;
  • Визначити кращих учнів;
  • Заохотити відстаючих;
  • Наголосити на те, що на уроці треба бути уважними, щоб правильно виконувати завдання вчителя.

30 с

Запитати в учнів

4.

 

 

 

 

 

Домашнє завдання:

- виконувати ранкову гімнастику;

- грати в відомі вам рухливі ігри;

- займатись силовими вправами.

 

 

30 с

 

 

 

 

 

Слідкувати за сприйняттям інформації про домашнє завдання

 5.

Організоване закінчення уроку.

30с

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
6692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку