Конспект уроку з фізичної культури для 1 класу на тему: "Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці у різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Підтягування на низькій перекладині. Рухлива гра «На прогулянку»
Тема: Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Лазіння по гімнастичній стінці у різних напрямках. Танцювальні кроки: елементи українських народних танців. Підтягування на низькій перекладині. Рухлива гра «На прогулянку».
Завдання.
1. Навчити учнів лазіння по гімнастичній стінці, розучити гру «На прогулянку».
2. Вчити виконувати танцювальні кроки: елементи українських народних танців та підтягуватися на низькій перекладені.
3. Розвивати силу, спритність, кмітливість.
4. Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою та почуття колективізму.
Інвентар: гімнастична стіна– 1 , свисток - 1.
Місце проведення: спортзал школи 30.01.01.2017
Тривалість: 35 хв.
Клас : 1
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||||
І. Підготовча частина |
|||||||
1.
|
Шикування в одну шеренгу, повідомлення завдань уроку. – Клас, шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Сьогодні на уроці ми будемо: удосконалювати біг у середньому темпі із зміною напрямків. Навчимося метати м’яч у вертикальну ціль та пограємо в естафети з гімнастичними кругами. |
1–1,5 хв
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд, психологічний та емоційний стан учнів.
|
||||
2. |
Організуючі вправи: виконання команд - «Шикуйсь!» - «Рівняйсь!» - «Право-руч!» - «Ліво-руч!» - «Кругом!» - За направляючим в обхід по майданчику, руш!( Клас, ліво – руч.! За направляючим в обхід по майданчику кроком руш!)
|
2 хв |
Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки |
||||
3. |
Види ходьби та бігу. 1)Ходьба: - На носках, руш! Руки на пояс. - На п’ятках, руш! Руки за голову. - На зовнішній стороні стопи, руш! - На внутрішній стороні стопи, руш! - Звичайним кроком! 2)Біг по колу(прямокутнику) - Повільним бігом руш! - Приставним кроком право-руч, руш! - Приставним кроком ліво-руч, руш! - З високим підніманням колін, руш! - З відкиданням ніг назад, руш! 3)Ходьба – відновлення дихання. Руки вгору – вдих, руки донизу – видих. Направляючий на міці. |
2 хв
5 хв
30 с |
Руки на пояс.
Темп повільний.
|
||||
4. |
Загально-розвивальні вправи - Направляючий та замикаючий візьміться за руки. Всі учні беруться за руки утворюючи коло. - Щоб розвивати фізичні якості ви повинні виконувати різноманітні вправи. Отже приготуйтеся.
і розгинання пальців;
кистями: 1-4 – назовні,
Ліворуч від мене в шеренгу шикуйсь. |
6-7 раз
6-8 раз
6-8 раз
6-7 раз
6-7 раз
7-8 раз
6-8 раз
6-8 раз
|
Перешикування в коло
З максимальною амплітудою.
Протягнувшись.
Стежити за правильною поставою. Зберігати рівновагу.
Під час нахилу голову не опускати, а ноги не згинати в колінних суглобах.
Нахили виконувати енергійно, не згинаючи колін.
Зберігати рівновагу.
Слідкую за дистанцією між учнями
|
||||
ІІ. Основна частина |
|||||||
1.
2.
3. |
Лазіння по гімнастичній стінці.
Танцювальні кроки: елементи українських народних танців.
В. п. Обхопіть поперечину або рукояті ременів хватом «замок» Голова займає нейтральне положення (вуха знаходяться на одній лінії з плечовими, тазостегновими і голеностопными суглобами). Погляд спрямований між руками. Прямі ноги впираються п'ятами в підлогу. Стегна підняті так, щоб тіло утворило одну пряму лінію від голови до п'ят. Прийміть позу порожнього тіла: напружте м'язи стегон, сідничні м'язи і черевний прес, грудну клітку і плечі тягніть вниз. Ідеальне виконання Починайте рух, опускаючи плечі вниз і назад, а притискаючи лікті до боків.Зігнувши руки в ліктях під прямим кутом, зафіксуйте це положення на 1-2 секунди і уявіть, що намагаєтеся лопатками роздавити грецький горіх. Зворотним рухом поверніться у вихідне положення і повторіть.
|
5-7 хв
|
Слідкую щоб спинка була пряма.
Пояснити, показати
Слідкувати за правильним виконанням. |
||||
|
|||||||
4. |
Рухлива гра «На прогулянку».
Діти поділені на дві однакові групи. Кожна група сідає на стільчик, що розставлені на протилежних майданчиках перед накресленими лініями.
Вчитель в початку підходить до однієї групи дітей і каже: „ Гей малята, веселіше, на прогулянку скоріше!” Діти встають і одне за одним їдуть за вчителем.
Вчитель разом з дітьми першої колони підходять до другої колони, і всі цими ж словами запрошують на прогулянку. Діти другої колони стають за дітьми першої колони і їдуть разом. Вчитель відводить дітей якомога далі від їх місць. Разом вчитель виголошує „ На місце, і діти біжать на свої місця. Коли вся група збереться і стане в одну колону на свої місця ( одне за одним) або шеренгу, перша дитина піднімає руки в гору. Виграє та група, дітей яка раніше вишукувались.
|
5-7 хв |
Слідкувати, щоб учні дотримувались правил.
|
||||
|
|||||||
ІІІ. Заключна частина |
|||||||
1. |
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання: 1-2 – руки через сторони вгору – вдих 3-4 – руки вниз – видих |
30 с |
Перешикування в шеренгу Темп середній |
||||
2. |
Гра «Заборонений рух». Діти, зараз ми з вами пограємо в гру на увагу. Я показую, що цей рух (руки в сторони) – заборонений, хто виконає його - робить крок вперед. І ми побачимо хто із вас неуважний. Отож розпочинаємо. |
1 хв. |
Слідкую за технікою виконання |
||||
3.
|
Підведення підсумків уроку:
|
30 с |
Запитати в учнів |
||||
4.
|
Домашнє завдання: - виконувати ранкову гімнастику; - грати в відомі вам рухливі ігри; - займатись силовими вправами.
|
30 с
|
Слідкувати за сприйняттям інформації про домашнє завдання |
||||
5. |
Організоване закінчення уроку. |
30с |
|
||||