21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок на тему: "Письмо малої букви й , буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів."

Про матеріал

Мета уроку: Вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви й (йот); писати її в рядках зошита, у складах та словах; удосконалювати навички каліграфічного письма; розвивати логічне мислення, мовлення, дрібну моторику руки, правильну артикуляцію звуків, фантазію учнів; виховувати у дітей самостійність, акуратність, дбайливе ставлення до робочої хвилини, повагу до оточуючих людей.

Перегляд файлу

Тема. Письмо малої букви й , буквосполучень  із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів.

 

Мета. Вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви й (йот); писати її в рядках зошита, у складах та словах; удосконалювати навички каліграфічного письма; розвивати логічне мислення, мовлення, дрібну моторику руки, правильну артикуляцію звуків, фантазію учнів; виховувати у дітей самостійність, акуратність, дбайливе ставлення до робочої хвилини, повагу до оточуючих людей.

 

Обладнання: зразок рукописної букви й, предметні малюнки, шнурки, схеми з буквами для складання слів.

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ВЧИТЕЛЬ:

Продзвенів дзвінок.
Ми розпочинаємо наш урок.
Допитливі в класі діти
Про все хочуть знати на світі.
З добрим ранком!
Розпочато день.
Першим ділом женемо лінь.
На уроці не нудьгувати,
А старанно працювати !

 

УЧНІ:

Ми веселі першачки                               

Любим вчитись залюбки

Букви ми вивчаєм,

Склади ми читаєм,

Хочем ми ще більше знати,

Тож урок пора почати.

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова - щоб слухати.

Вуха - щоб чути.

Очі - щоб усе бачити.

Руки - щоб їх піднімати.

Серце - щоб усе відчувати і сприймати.

 

 

 

 

ІІ.  Звукові аналітичні і синтетичні вправи зі звуками

 

  1.               Гра «Впіймай звук»

Учитель читає вірш, діти плескають у долоні, коли чують звук й.

Їде в парк трамвай новий,

Назву має він «Шкільний».

Мчить по рейкам він стальним,

Учень Йосип керує ним.

 

  1.               Гра «Хто більше?»
  •                   Назвіть слова, в яких звук й чути на початку слова.
  •                   Назвіть слова, в яких звук й чути в кінці слова.
  •                   Назвіть слова, в яких звук й чути в середині слова.

 

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку

 На сьогоднішньому уроці  ми з вами згадаємо  з яким звуком ви сьогодні ознайомились на уроці читання і  закріпимо правильну звуковимову цього звука, навчимося писати рядкову літеру й (йот),склади та слова з нею.

 

ІV. Демонстрація зразка рукописної літери

  •                   Подивіться на рукописну букву й, порівняйте її з друкованою.
  •                   Що спільного? Чим відрізняється?

 

V.  Аналіз графічної будови з переліком елементів

1. Розповідь вчителя

Рядкова буква й складається з трьох елементів: двох коротких прямих ліній і короткої горизонтальної вигнутої лінії.

  •                   Рукописна буква й (йот) дуже схожа на букву и, але має додатковий елемент – коротка горизонтальна вигнута лінія. Можна сказати, що буква й(йот) завжди ходить у капелюсі і ніколи його не знімає.

 

  1.               Гра «Образ букви»
  •                   На що схожа буква?

 C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\img001.jpg

 

  •                   На кого схожа буква?

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\img002.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Фізкультхвилинка

 Ми писали, ми трудились ,

Наші рученьки втомились.

А щоб гарно написати,

Треба пальці розім’яти

Раз , два,  три

Руки кілька раз тріпнемо,

І писати знов почнемо.

VІ.  Засвоєння конфігурації літери

 

  1.               Демонстрація написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів.

 

Алгоритм написання рядкової букви й(йот)

 

 

 

 

 

  •                    

 

 

  •                    

 

 

 

  •                    

 

 

 

  •                    

 

 

 

  •                    

 

 

  •                    
  •                    
  •                    
  •                    

 

  1.               Практична вправиа «Конструкторське бюро»

«Письмо» учнями в повітрі під рахунок, з орієнтацією на показ учителя: раз-і, два-і, три. Створити букву Й із шнурка на парті (робота в парах)

  1.               Пальчикова гімнастика.

Руки на парти, пальці в кулак,

Зробимо вправу ми, дітоньки, так:

Пальці стискаємо і розтискаємо,

Мов пластилін розминаємо.

Будемо вправу з вами кінчати.

Буде тепер нам легше писати.

 

  1.               Робота в зошитах з друкованою основою (ст.10)

Ось і зошит я відкрию

І похило покладу.

Сяду рівно, не зігнуся

До роботи я беруся.

 

  1.               Коментоване письмо слів

Картинки по запросу письмо рядкової букви йотКартинки по запросу письмо рядкової букви йот

  1.               Гра «Не помились»

Учитель показує зображення: лимон, огірок, абрикос; діти добирають прикметники до них.

Складання речень з названими словами.

Лимон – кислий.

Огірок - довгий.

Абрикос – солодкий.

 

VІІ.  Підсумок уроку

Що ми вчилися робити на уроці?

 Які слова з літерою Й запам’ятали?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу письмо рядкової букви йот

Картинки по запросу письмо рядкової букви йот

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\img001.jpg

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\img002.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 липня 2018
Переглядів
3939
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку