Мета даного уроку - вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, зіставляти форми малих форм рукописних букв м і л, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей любов до рідної мови, її мелодійності,народних символів України, охайність, старанність.
ДОДАЄТЬСЯ МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Дата: 24.10.2016р.
Тема: Письмо малої букви л. Зіставлення форми букв м і л. Письмо складів і слів з буквою л
Мета: вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, зіставляти форми малих форм рукописних букв м і л, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей любов до рідної мови, її мелодійності,народних символів України, охайність, старанність
Обладнання: зображення літака, друковані та рукописні букви а, у, и, м, н, л,о; відеоролик «Це наше, це твоє. Мрія», плакат «Пиши правильно», мультимедійна презентація, зображення лелеки, риби, жаби, ящірки, алфавіт з квітами, мікрофон
Перебіг уроку:
І. Організаційний момент
От і знову дзвінок лунає,
Мелодійно і срібно звучить.
Він до школи дітей закликає,
Щоб успішно вас знову учить.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повідомлення теми і завдань уроку
Вчитель:- Малята, сьогодні ми повторимо вивчені букви, а також навчимося писати красиву і веселу букву, склади і слова з нею. Для цього потрібно бути уважними та активними і правильно сидіти за партами. Покажіть, як необхідно сидіти за партою.
ІІІ. Повторення вивченого
Зараз ми з вами згадаємо, які літери ми вже вивчили. Перед вами Алфавіт, я буду квіточку знімати, а ви в мікрофон казати,яка буква під нею сховалась.
2. Гра «Знайди пару»
- Відгадайте загадку
В синім небі путь моя,
Швидше всіх літаю я.
Маю крила, хоч не птах,
Люди звуть мене... (літак)
Перегляд відеоролика «Це наше, це твоє. Мрія»
В цьому літаку летіли букви, але вони розсипались. Вам необхідно їх з̕ єднати До карток з друкованими буквами доберіть відповідні рукописні.
Аа |
І і |
Оо |
Ии |
Уу |
Нн |
Мм |
Аа |
Нн |
У у |
Ии |
Оо |
Іі |
Мм |
IV. Вивчення нового матеріалу
Загадка
По болоті часто ходить,
Жабеняток дзьобом ловить.
Він весну несе здалека,
А зовуть його ….(лелека)
М –Л= ?
Правила сидіння за партою
— Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступ нею, спину тримати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. (Розгля дання плаката.)
Розміщення зошита на парті
— Розгорніть зошит, покладіть перед собою, лівою рукою при тримуйте його. (Учитель звертає особливу увагу на ліворукихдітей.)
Як три мати ручку під час письма
— Візьміть ручку в праву руку. Підніміть її, ставлячи лікоть на парту. Ручку тримайте тільки трьома пальцями — великим, вка зівним, середнім, але писати допомагає вся рука. Ручка більше спирається на середній палець, підтримується великим, а зверху — вказівним. Усі три пальці знаходяться на відстані ширини вказів ного пальця від кінця ручки. (Учитель звертає особливу увагу на ліворуких дітей).
— Рядкова буква л («ел») складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається із заокруглення, і короткої лінії з заокругленням унизу праворуч.
Алгоритм написання рядкової букви л («ел»)
— Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.
Вчитель:
Зошити всі розгорнули,
Правильно за парти сіли,
Щоби спини не боліли,
Щоб здорові були діти ,
Треба правильно сидіти.
Отже, сядьмо всі рівненько.
Завдання слухайте гарненько.
Час не гайте ви дарма,
Приготуйтесь до письма.
Млин – малина
Це буква а принесла солодкий подарунок
VI. Підсумок уроку
- Яку букву ви навчилися писати?
- Хто приходив до нас в гості?
- Що вам запам’яталося найбільше?
- на згадку про себе Чорний лелека дарує своє фото.
- Урок закінчено