урок на тему: "Письмо малої букви л. Зіставлення форми букв м і л. Письмо складів і слів з буквою л"

Про матеріал

Мета даного уроку - вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, зіставляти форми малих форм рукописних букв м і л, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей любов до рідної мови, її мелодійності,народних символів України, охайність, старанність.

ДОДАЄТЬСЯ МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок письма 1 КЛАСІ. О. Фарина

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Пальчикова гімнастика

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

МОЛОДЦІ !

Номер слайду 11

Перегляд файлу

Дата: 24.10.2016р.

Тема: Письмо малої букви л. Зіставлення форми букв м і л. Письмо складів і слів з буквою л

Мета: вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, зіставляти форми малих форм рукописних букв  м і л, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, мислення, увагу, дрібну моторику, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей любов до рідної мови, її мелодійності,народних символів України, охайність, старанність

Обладнання: зображення літака, друковані та рукописні букви а, у, и, м, н, л,о; відеоролик «Це наше, це твоє. Мрія»,  плакат «Пиши правильно»,  мультимедійна презентація, зображення лелеки, риби, жаби, ящірки, алфавіт з квітами, мікрофон

 

Перебіг уроку:

І. Організаційний момент

От і знову дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до школи дітей закликає,

Щоб успішно вас знову учить.

  •         Доброго ранку,діти!

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II.  Повідомлення теми і завдань уроку

Screenshot_59Вчитель:- Малята, сьогодні ми повторимо вивчені букви, а також  навчимося писати красиву і веселу букву, склади і слова з нею. Для цього потрібно бути уважними та  активними і правильно сидіти за партами. Покажіть, як необхідно сидіти за партою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_60ІІІ. Повторення вивченого

  1. Вправа «Мікрофон»

Зараз ми з вами згадаємо, які літери ми вже вивчили. Перед вами Алфавіт, я буду квіточку знімати, а ви в мікрофон казати,яка буква під нею сховалась.

 

 

2.  Гра «Знайди пару» 

- Відгадайте  загадку

В синім небі путь моя,

Швидше всіх літаю я.

Маю крила, хоч не птах,

Люди звуть мене... (літак)

  •         Правильно діти, це літак. Перед вами на дошці український літак під назвою «МРІЯ». Перегляньте відеоролик про цей літак.

Перегляд відеоролика «Це наше, це твоє. Мрія»

 В цьому літаку летіли букви, але вони розсипались. Вам необхідно їх  з̕ єднати До карток з друкованими буквами доберіть відповідні руко­писні.

Аа

І і

Оо

Ии

Уу

Нн

Мм

Аа

Нн

У у

Ии

Оо

Іі

Мм

 

IV. Вивчення нового матеріалу

  1.     Робота над загадкою

Screenshot_78Загадка

По болоті часто ходить,

Жабеняток дзьобом ловить.

Він весну несе здалека,

А  зовуть його ….(лелека)

 

Рисунок2

 

 

 

 

 

 

  1.     Screenshot_63Методика «Гронування»
  •         Що ви знаєте про цього птаха?
  •         Подивіться на картинку і  скажіть, що на ній зображено і як це може бути пов’язано з лелекою?

 

  •         З якого звука починається слово «лелека»?
  •         Правильно із звука [л], а на письмі цей звук позначається літерою «ел». Ось сьогодні ми з вами і навчимося писати малу букву л. І допомагати нам  на сьогоднішньому уроці буде лелека.
  1.     Графічний аналіз друкованої та письмової букви л
  •         Поглянете на друковану та рядкову букву л. Чим вони відрізняються?  Що в них спільного?
  •         Рядкова буква хоче «потанцювати». Вже  «ніжку відставила», ніби чекає музику.

Screenshot_65

 

 

 

 

 

 

  •         Розв’яжіть графічний приклад:

МЛ= ?

  •         Чим схожі форми рядкових букв  м і л?

 

  1.     Повторення правил сидіння за партою вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма

Правила сидіння за партою

— Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступ нею, спину тримати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. (Розгля дання плаката.)

Розміщення зошита на парті

— Розгорніть зошит, покладіть перед собою, лівою рукою при тримуйте його. (Учитель звертає особливу увагу на ліворукихдітей.)

Як три мати ручку під час письма

— Візьміть ручку в праву руку. Підніміть її, ставлячи лікоть на парту. Ручку тримайте тільки трьома пальцями — великим, вка зівним, середнім, але писати допомагає вся рука. Ручка більше спирається на середній палець, підтримується великим, а зверху — вказівним. Усі три пальці знаходяться на відстані ширини вказів ного пальця від кінця ручки. (Учитель звертає особливу увагу на ліворуких дітей).

  1.     Пояснення написання рядкової букви л («ел») з показом на дошці

— Рядкова буква л («ел») складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається із заокруглення, і короткої лінії з заокругленням унизу праворуч.

Алгоритм написання рядкової букви л («ел»)

— Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.

  1.     Пальчикова гімнастика
  2.     Письмо букви л  в повітрі
  3.     Письмо рядкової букви л  в зошиті з друкованою основою

Вчитель:

Зошити всі розгорнули,

Правильно за парти сіли,

Щоби спини не боліли,

Щоб здорові були діти ,

Треба правильно сидіти.

Отже, сядьмо всі рівненько.

Завдання слухайте гарненько.

Час не гайте ви  дарма,

Приготуйтесь до письма.

 

  •         Порівняйте ще раз нову букву  з уже відомою вам буквою м. Це допоможе написати  вам нову рядкову л правильно і красиво.
  1.     Письмо з̕ єднань лл, мл, ал, ол, ил

Screenshot_72

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка

Screenshot_73 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Screenshot_75 Написання слів з буквою л

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Треба обов’язково написати  ці слова. Вони описують красу нашого краю, красу нашої країни.
  1.  Гра «Що змінилось?»

Млин – малина

Це буква а принесла солодкий подарунок

Screenshot_76 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку

-  Яку букву ви навчилися писати?

- Хто приходив до нас в гості?

- Що вам запам’яталося  найбільше?

- на згадку про себе Чорний лелека дарує своє фото.

Screenshot_78- Урок закінчено

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
26 липня 2018
Переглядів
4464
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку