Дидактичний матеріал "Розвиток зв'язного мовлення"

Про матеріал
Бесіда на тему „ Заздрість шкодить здоров’ю ” 1. Що відбувається на малюнку? 2. Який настрій у горобців? 3. Придивіться уважніше до сусідки – ворони – вона радіє чи заздрить покупці? 4. Що б ви сказали вороні – сусідці при зустрічі? 5. Чи можна назвати малюнок „ Ніколи й нікому не заздріть” ?
Перегляд файлу

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

img888

 

 

Бесіда на тему „ Нема здоров’я – нема й щастя .”

1. Що роблять звірята?

2. Як ви думаєте, навіщо потрібно займатися спортом?

3. Яка приказка найбільш влучно передає зміст картини: „ Як здорове тіло, то гарне й діло” чи „ Здоров’я – дорожче за всякі гроші”.

4. Як би ви назвали цю картину?

 

 

 

 

img910

 

 

Бесіда на тему „ Хтосвій гнів долає, той міцний буває.”

1. Що сталося в лісі?

2. Чому ведмедик так поводився?

3. Який настрій у його батьків?

4. Як заспокоїти ведмедика?

5. Яка приказка найбільше відповідає змістові цього малюнка „ З ким жити , того не гнівити ” чи  „ Багато крику – мало користі ”.

 

 

img908

 

 

Бесіда на тему „ Заздрість шкодить здоров’ю ”

1. Що відбувається на малюнку?

2. Який настрій у горобців?

3. Придивіться уважніше до сусідки – ворони – вона радіє чи заздрить покупці?

4. Що б ви сказали вороні – сусідці при зустрічі?

5. Чи можна назвати малюнок „ Ніколи й нікому не заздріть” ?

 

 

img824          Цікаві вправи

 

 

Гра «Корисно чи шкідливо?»

             Вчитель  називає продукти. Діти плещуть у долоні тільки тоді, коли ці продукти корисні для здоров'я: яблука, кока-кола, горіхи, цукерки, йо­гурт, 1 кг шоколаду, чіпси, морква, тістечка, сухарики з хімічною приправкою, сир, морозиво.

 

Конкурс «Я найбільше люблю...»

 Діти по черзі називають свою улюблену страву. Виграє той, хто має най­кращий апетит.

 

Гра «За обидві щоки»

 Вчитель  називає літеру, а діти — свою улюблену страву, фрукт чи овоч, назва якого починається з цієї букви, наприклад: м — малина, б — борщ, в — вергун тощо.

 

Гра «Живі вітамінки»

 Вчитель  показує натуральні продукти й розповідає про вітаміни, необ­хідні для здоров'я, наприклад: морква — вітамін росту А, перець — віта­мін від хвороб С, сир — вітамін сили В і т. д.

 Потім  діти  куштують  із  заплющеними  очима  продукт,  пізнають і називають вітамін.

 

Гра «Ми — кухарі-малюки»

 Діти з допомогою дорослих готують бутерброди (із уже нарізаних продуктів ), щоб пригостити батьків. Пригощають їх цілющим чаєм. Наприкінці  чаювання — колективне фотографування для стенду „Смачного вам”

 

Розв'язування проблемної ситуації «Мавпочка захворіла»

 Вчитель  показує іграшку — мавпочку й каже: «Нічого не їсть, бо  у неї болить живіт». Бегемотик радить: «Щоб здоровим стати, треба  з'їсти банан, а краще п'ять». «Ти краще чаю випий», — каже їй тигр.  А мама-мавпа промовила: „Краще ось як зробити — ласкою лікувати”

Чий варіант кращий: бегемотика, тигренятка чи мами?

Відповідь вчителя з посиланням на приказку. Матуся приголубила дочку, і хвороби наче й не було, адже не даремно приказка стверджує : «Ласка й веселощі — половина здоров'я».

 

 

 

Ігрові вправи «Радісні хвилинки»

 • Зайчик злякався — зайчик розсміявся (діти за сигналом дорослого змінюють свій стан, показуючи мімікою, рухами переляк і радість).

 • Головом'яч. Діти діляться на пари, кладуть м'яч між головами  й починають танцювати, бігати наввипередки...

 • Картонні вежі. Діти діляться на групи по 4—5 осіб, отримують  матеріал: картон і рулон клейкої стрічки. Використовуючи  ці матеріали, потрібно збудувати вежу.

 

Чи згодні ви з приказками?

Радість лікує.

Веселим будеш — здоров'я здобудеш.

Разом грати — хвороби забувати.

 

Обговорення ситуації «Праця лікує»

 Одна дівчинка говорить: Кожний день ми зранку

     Робим фіззарядку —

     Помагаємо бабусі

     Прополоти грядку.

А як ви зміцнюєте своє здоров'я працею?

 

Сюжетна зарядка для рук

Пісенька пальців (із французької)

Зголоднів великий палець:

От коли б дістати смалець!

— Вказівний за ним зітхає:

Смалець що! Крупи немає.

— А середній мовить тихо:

Що крупа! Без хліба лихо.

 — Підмізинний ледь не плаче:

Отаке життя ледаче!

— А мізинець:

Годі, братця!

До роботи треба браться.

 

 

 

 

 

 

 

 

   Письмо по

                 пам’яті

1. Хто до 100 років хоче жити,

той  харчуватись повинен

правильно вміти.

 

2. Про здоров’я своє

завжди пам’ятай,

немиті овочі і фрукти

ніколи не вживай!

 

3. Щоб здоровим довго жити,

воду слід усім любити,

мило, пасту, гребінець –

будеш справжній молодець.

 

4. Поки ви ще невеличкі,

виробляйте добрі звички,

щоб здоров’я зберегти

і щасливими рости.

 

5. Якщо хочеш довго жити,

треба дуже спорт любити.

Тож здоров’я бережіть

З фізкультурою дружіть.

 

docx
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
1243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку