20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок на тему "Prepositions" 2 клас

Про матеріал

Урок та презентація, створена на основі матеріалів з Інтернету (підбірка відео та картинок) для пояснення нового матеріалу "Прийменники місця" для учнів 2 класу.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Why. Willy. What. Where

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

-Where is the pen?-It is on the table.

Перегляд файлу

Дата: 14.11

Клас: 2 а

Тема: Де мої речі?

Мета:

 навчальна: активізувати прийменники місця, закріпити їх у мові, практикувати всі види мовленнєвої діяльності попередніх уроків;

  розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, читання буквосполучень і голосних букв англійського алфавіту, усні комунікативні вміння з опорою на наочність;

  виховна: показати зв'язок навчального матеріалу з життям, зацікавити розширенням своїх знань, навчити вести бесіду, слухати співрозмовника.

обладнання: плакат «Шкільні речі», «Прийменники місця», тематичні картки.

 

Хід уроку:

І. ПОЧАТОК УРОКУ

1. Greeting. Привітання.

Hello song. Учні співають пісню у колі. Потім вітають один одного.

2.Warm-up.Введення в іншомовну атмосферу.

Інтерв’ю. Вчитель з мікрофоном задає учням різні запитання: How are you? What is your name? How old are you?

3. Pronounciation  practice.Фонетична зарядка.

Вчитель пояснює правила вимови нового звука W. Потім учні хором повторюють вірш: Why do you cry Willy, why do you cry? Why Willy?Why Willy?Why Willy? Why?

 

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Revise the classroom vocabulary.

Актуалізація опорних знань. Повторення слів за темою «Школа». Вчитель просить показати різні предмети: Show me a pen/a book/ a sharpener…

  1. Presentation.

Учні переглядають відео та підспівують, пригадуючи прислівники місця. (картки з

прислівниками на дошці)

3.Practice.

Учні слухають команди вчителя та виконують дії з предметами у себе на парті.

The pen is on the copybook.

The book is under the copybook.

The pencil is in the pencil-box.

4.Робота в парах. Учні складають речення з картками.

The book is on the table.

The ball is under the table.

The cat is by the armchair.

The flowers are in the vase.

The lamp is on the table.

The chair is by the table.

5. Physical Activity. Фізкультхвилинка.

      Гра «Symon says».

6.Speaking.Мовлення.

   Відповіді на запитання у режимі Т –Р1,Т-Р2…

   Where is the book? – The book is on the table.

7.Діалогічне мовлення.

    Учні в парах запитують один одного (з опорою на дошці).

ІІІ. КІНЕЦЬ УРОКУ.

1.Підсумок уроку.

Оцінювання.

2.Домашнє завдання.

 

 

 

The book is

on

the table.

The ball is

under

the table.

The cat is

by

the armchair.

The flowers are

in

the vase.

The lamp is

on

the table.

The chair is

  by

the table.

The book is

on

the table.

The ball is

under

the table.

The cat is

by

the armchair.

The flowers are

in

the vase.

The lamp is

on

the table.

The chair is

  by

the table.

The book is

on

the table.

The ball is

under

the table.

The cat is

by

the armchair.

The flowers are

in

the vase.

The lamp is

on

the table.

The chair is

  by

the table.

The book is

on

the table.

The ball is

under

the table.

The cat is

by

the armchair.

The flowers are

in

the vase.

The lamp is

on

the table.

The chair is

  by

the table.

 

zip
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 липня 2018
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку