Урок "Toys. Actions. Can."

Про матеріал

Урок поданий для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк. Вводитися модальне дієслово "саn" та опрацьовується у реченнях. Вдосконалюються навички читання е у відкритому і закритому складах.

Перегляд файлу

Тема: Іграшки. Дії. Я не/можу.

Мета:

  • ознайомити  учнів  з новими словами і практикувати їх у вживанні: swing, chimp, horse;
  • закріпити вживання дієслова саn у запитаннях та коротких відповідях;
  • ввести скорочену форму cannotcant і практикувати у її вживанні;
  • ознайомити учнів з правилами читання голосної е у відкритому і закритому складах і практикувати у читанні слів з нею;
  • ввести літеру Jj.

Обладнання: підручник, прописи, зошити, папка з вправами на читання, алфавітні картки, флешкартки з ЛО, комп’ютер, плакат, роздатковий матеріал.

Хід уроку.

  1. Організаційна частина.
    1.        Привітання. Song “Good morning, how are you today?”.
    2.        Введення в іншомовну атмосферу.

Учні розповідають про себе.

Alphabet (poster) and vocabulary(flashcards) revision. Dictation: Cc, Ss, Bb, Dd, this, that, sit, stand (flashcards).

  1. Основна частина уроку.
    1.        Перевірка д/з.

Mime game: I mime.  You ask me: “Can you read?” – Yes? I can. No, I cannot.

Fly, swim, run, dance, sing, climb trees.

  1.        Подання нових ЛО та вірша. Blind reading.
  2.        Діалог.
    1. Підготовка до читання. (5 секунд)
    2. Читання.
  3.        Граматика. Апостроф. (з’їдає букви, стає замість них)

Діти виконують завдання на картках.

2.4.1.Практика. Картки з діями. 1 витягує, інший питає, той відповідає.

  1.        Фізкультхвилинка.  Song “If you are happy”.
  2.        Читання.

Впр. 6 ст. 77

Діти записують у словник слова ten, seven, shelf, red, bed, yes.

Вправи на читання (е).

  1.        Ознайомлення із написанням букви Jj.
  1. Закінчення уроку.
    1.        Оцінювання.
    2.        Домашнє завдання.
    3.        Прощання.

 

 

 

Fill in with can or can’t.

I  _____________ fly.

My friend ______________dance.

My sister ______________ draw.

My father ____________ read a book.

My teacher  ______________ swim.

My grandmother _______________ run.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fill in with can or can’t.

I  _____________ fly.

My friend ______________dance.

My sister ______________ draw.

My father ____________ read a book.

My teacher  ______________ swim.

My grandmother _______________ run.

Fill in with can or can’t.

I  _____________ fly.

My friend ______________dance.

My sister ______________ draw.

My father ____________ read a book.

My teacher  ______________ swim.

My grandmother _______________ run.

Fill in with can or can’t.

I  _____________ fly.

My friend ______________dance.

My sister ______________ draw.

My father ____________ read a book.

My teacher  ______________ swim.

My grandmother _______________ run.

 

 

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку