Девіз уроку: Я- учень; Я – особистість творча; Я – думаю, замислююсь; Я – аналізую, висловлюю свої судження; Я – хочу знати більше.
Номер слайду 2
Правила бізнес - гри: відповідати швидко, чітко; не перебивати відповіді товариша; поважати один одного; не засмічувати мову непотрібними словами; використовувати математичну термінологію.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Тема уроку: “ Розв'язування задач і вправ на застосування середнього значення. ”
Номер слайду 5
Мета уроку: формувати вміння та навики розв’язування вправ на застосування середнього значення ; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей; виховувати уважність, старанність, кмітливість, взаємодопомогу, творчу активність та інтерес до вивчення математики.
Номер слайду 6
Аукціон задач У таблиці подано відомості про вартість товару, реалізованого в трьох крамницях протягом дня та його ціну. Визначити середню ціну реалізованого товару. Крамниця А В С Ціна 1кг товару, грн.. 5 4 3 Вартість реалізованого товару 1600 460 930 h= = = ≈3.4767441 (3,48 грн)
Номер слайду 7
Аукціон математичних термінів По вертикалі: 1. Як називають ламану лінію отриману в результаті послідовного з’єднання точок? 2. Діяльність людини як за рахунок особистих так і взятих у кредит коштів під свою відповідальність. По горизонталі: 1. Як називаються числа, які показують, скільки разів повторювалося кожне значення ознаки сукупності. 2. Як називається відібрана для спостереження сукупність об’єктів. 3. Вісь іксів у прямокутній системі координат.
Аукціон обчислень Знайдіть середнє арифметичне на основі даних, наведених у таблиці. Площа крамниці 40 45 60 65 70 75 Кількість крамниць 2 1 3 5 2 2 т= ≈61,3(мІ)
Номер слайду 11
Аукціон графіків За даними про врожайність пшениці на різних ділянках посівної площі побудуйте гістограму. Врожайність, ц/га [20-25) [25-30) [30-35) [35-40) [40-45) [45-50] Площа ділянки, га 5 10 15 20 15 25
Номер слайду 12
Підсумки бізнес - гри Сьогодні на уроці … Тепер я знаю … Мені на уроці …