4 клас
Урок 24. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
Цілі: навчальна: ознайомити з поняттями сортування та впорядкування; продовжувати навчати виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Хід уроку
І. Організація класу
Вибір танцівниці.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
ІV. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Відсорувати команди за групами: Керування, Рух, Вигляд.
http://learningapps.org/watch?v=pnwb4av0301
VI. Робота за комп’ютером
2)Інструктаж учителя.
Повторити, як змінити фон сцени.
3) Вправи для очей.
VІІ. Підбиття підсумків уроку
– Що таке сортування?