Тема Стежинами знань.
Мета . Продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення навчальних предметів; формувати вміння учнів працювати в команді; виховувати почуття відповідальності і взаємодопомоги.
Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, конверти із завданнями, купони «грайлики» для нагородження за правильні відповіді, грамоти, скринька зі «скарбом» (в скринці грамоти).
Розпочинається квест у класній кімнаті.. У квесті беруть участь 3 команди учнів класу. За допомогою карти учні мають пройти 8 станцій (у приміщенні школи), на кожній їх чекають різні завдання . Виконавши ці завдання, команда отримує бали (у вигляді «грайликів») і дозвіл рухатися до наступної станції.
Хід квесту
І. Організаційна частина.
(Вчитель) – Доброго дня, шановні гості та учасники квесту «Стежинами знань». Ми раді вас вітати сьогодні!
(Учні) 1. Раз – два, запам’ятай:
До школи вчасно прибігай!
2. Три – чотири, треба знати:
Майна шкільного не псувати,
Товаришам допомагати,
«Добрий день» чемно казати.
3. П’ять, шість, сім – гарно вчитися усім,
Бо школа – це наш дружній дім.
4. Йдуть у школу недарма:
Вчення – світ, невчення – тьма.
Ми прийшли знання здобуту,
Хочем грамотними бути!
( Пісня про школу )
ІІ. Інструктаж учителя.
( Презентація команд)
1 команда «Невгамовні» Девіз: Невгамовні ми малята,
Завзяті хлопці і дівчата.
2 команда «Жваві» Девіз: Ми - всі браві,
У змаганнях – дуже жваві.
3 команда «Кмітливі» Девіз: Ми зумієм без вагання
Виконати будь-яке завдання.
ІІІ. Виконання завдань за маршрутними листами по «стежинах».
Завдання 1.
Впізнати казкового героя за малюнком.
(Айболить, Солом’яний бичок, Лісовичок.) ( За кожного героя – 1 грайлик)
Завдання 2.
Із розсипаних слів скласти прислів’я.
Вітчизни, без, соловей, Людина, як, пісні, без.
(Людина без Вітчизни, як соловей без пісні.) ( 1 грайлик)
Завдання 3.
Записати слова-відгадки в кросворд.
1.В лісі в тім, що біля річки
Загубив дід невеличку
Звірів в ній жило чимало
Тільки місця було мало! (Рукавичка)
2.На віконці не сиділось,
Все йому тікать хотілось!
У біду потрапив сам,
Бо лисичка його «гам»! (Колобок)
3.На городі виростала,
В сонця сили набирала.
Як з землі тепер дістати?
Треба всю сім’ю скликати! (Ріпка)
4.Півника вона украла,
І в ведмедя кумувала.
В Журавлика – гостювала,
Шани лише ніде не мала! (Лисичка)
5.Стежкою собі котився,
З горошини народився.
А який був сильний, дужий
Та й до горя небайдужий. (Котигорошко) ( За кожного героя – 1 грайлик)
Максимальна кількість грайликів - 9
Дітям пропонується прослухати уривки музичних творів. Потрібно назвати цей твір.
1.Ой, заграйте, дударики.
2.Веселий музикант.
3.Марш дерев’яних солдатиків
4.Політ джмеля.
5. Попутна пісня.
( За кожний музичний твір – 1 грайлик )
Максимальна кількість грайликів – 5
Завдання 1.
Зібрати фігуру в техніці Танграм. ( 1 грайлик)
Завдання 2.
Математична естафета.
50 + 26 ,,,,,,,,,, -4,,,,,,,,,,,, - 12 ,,,,,,,,,, +28 ,,,,,,,,,,,,,, ( 1 грайлик)
85 + 4 ,,,,,,,,,,,,,, - 21 ,,,,,,,,,,,,, + 14 ,,,,,,,,,,,,, -40 ,,,,,,,,,,,, ( 1 грайлик)
Максимальна кількість грайликів – 3.
Завдання 1.
Прочитайте слова. Запишіть виділені букви. Прочитайте слово, яке утворилося. Складіть звукову модель цього слова.
Ваза, бук, галка, долина, перець, цибуля. ( За слово – 1 грайлик)
( За схему – 1 грайлик)
Завдання 2.
З’єднати частини прислів’їв.
Хто знання має, туди й гілля хилиться.
Куди вітер дме, лінивому все безділля.
І будень, і неділя - той і мур ламає.
(За кожне прислів’я – 1 грайлик)
Максимальна кількість грайликів – 5.
Завдання 1.
Відповісти на запитання.
- Що таке куліш? (Куліш – густий суп з додаванням пшона.)
(1 грайлик)
Що таке узвар? (Компот, зварений із сухих фруктів: яблук і груш.)
(1 грайлик)
- Назви три українські страви. (Борщ, галушки, пампушки, вареники)
( За кожну страву – 1 грайлик, 3 грайлика)
Завдання 2.
Із поданих обрати потрібні на борщ.
(Буряк, гарбуз, морква, картопля, огірок, цибуля, капуста, яблуко, банан, мандарин, квасоля, огірок)
( За кожний овоч – 1 грайлик, 6 грайликів )
Максимальна кількість грайликів – 11.
Завдання 1.
Назвати спортсменів за фотографією, вказати вид спорту, яким займаються.
1.Вірасюк Василь
2.Пономарьов Руслан
3.Яна Клочкова
4.Усик Олександр
5.Лілія Підкопаєва
(За кожну правильну відповідь – 1 грайлик, 5 грайликів)
Завдання 2.
Виконати 10 стрибків на скакалці. (1 грайлик)
Максимальна кількість грайликів – 6.
Завдання 1.
Серед поданих малюнків обрати лікарські рослини, пояснити свій вибір.
1.Подорожник.
2.Мати-й-мачуха.
3.Кропива.
4.Звіробій.
(За кожну рослину – 1 грайлик)
Завдання 2.
Надати практично допомогу постраждалому. Обробити штучну рану на руці.
(За виконання – 1 грайлик)
Максимальна кількість грайликів – 5.
Завдання 1.
Розподілити назви птахів на дві групи: осілі і перелітні.
Ластівка сорока
Жайворонок синиця
Зозуля горобець
Шпак дятел
(8 грайликів)
Завдання 2.
Написати по три назви дерев, кущів, трав’янистих рослин.
( 3 грайлика)
Максимальна кількість грайликів – 11.
ІV. Підведення підсумків.
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ Команда «Кмітливі»
№ з/п |
Назва стежини |
Місце проведення |
Кількість грайликів |
1 |
Літературна стежина |
Бібліотека |
|
2 |
Спортивна стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
3 |
Музична стежина |
Кабінет музики |
|
4 |
Математична стежина |
Кабінет 4-А класу |
|
5 |
Мовознавча стежина |
Кабінет 4-Б класу |
|
6 |
Смачна стежина |
Їдальня |
|
7 |
Медична стежина |
Медичний кабінет |
|
8 |
Природнича стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
Загальна кількість грайликів _________________
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ Команда «Жваві»
№ з/п |
Назва стежини |
Місце проведення |
Кількість грайликів |
1 |
Спортивна стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
2 |
Смачна стежина |
Їдальня |
|
3 |
Медична стежина |
Медичний кабінет |
|
4 |
Літературна стежина |
Бібліотека |
|
5 |
Природнича стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
6 |
Математична стежина |
Кабінет 4-А класу |
|
7 |
Мовознавча стежина |
Кабінет 4-Б класу |
|
8 |
Музична стежина |
Кабінет музики |
|
Загальна кількість грайликів _________________
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ Команда «Невгамовні»
№ з/п |
Назва стежини |
Місце проведення |
Кількість грайликів |
1 |
Мовознавча стежина |
Кабінет 4-Б класу |
|
2 |
Математична стежина |
Кабінет 4-А класу |
|
3 |
Музична стежина |
Кабінет музики |
|
4 |
Спортивна стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
5 |
Медична стежина |
Медичний кабінет |
|
6 |
Природнича стежина |
Кабінет 2-А класу |
|
7 |
Літературна стежина |
Бібліотека |
|
8 |
Смачна стежина |
Їдальня |
|
Загальна кількість грайликів _________________