Урок на тему "Створюємо ліси разом"

Про матеріал
Інтегрований урок у 3 класі з читання та я досліджую світ до всеукраїнської акції "Створюємо ліси разом".
Перегляд файлу

Тема : Створюємо ліси разом.

(тематичний урок до Дня лісу)

21.03 – Міжнародний день лісу

Мета :Розширити знання дітей про професію лісівника, про те, який шлях проходить насіння, щоб стати деревом, розвивати уміння досліджувати предмети, аналізувати, робити висновки, виховувати бережливе ставлення до дерев, природи.

Обладнання: ілюстрації саджанців, сіянів, насіння та плоди хвойних та листяних дерев, лупи, кольоровий папір, олівці, фломастери, баджети.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

Доброго здоров’я, діти,

Доброго вам дня!

Хай вам сонце ясно світить

У вікно щодня.

Хай сміється мирне небо

І дивує світ.

А земля нехай дарує

Вам барвистий світ.

ІІ.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • Які зміни у природі відбуваються у березні? ( спостереження дітей)
  • Як змінюється праця людей навесні?
  • Люди засівають поля, сіють городину, садять квіти,кущі,дерева.
  • Як називається професія людини, яка садить, вирощую,доглядає ліси?Чи легка ця справа? Чому?

Сьогодні на вуроці ви дізнаєтеся яка нелегка робота лісника, спільні праці потрібно прикласти, щоб виростити ліс.

ІІІ. Повідомлення нового матеріалу.

1.А допоможе нам у цьому маленький чарівник. Здогадайтеся, хто це?

 На дубочку я вродився,

На дубочку й оселився.

Восени я упаду

Та дубочком проросту ( Жолудь)

  • На горішок схожий та на дубі проросте.

2.Візьміть кожен у руки жолудь. Дослідження жолудя.

-Який він ?(опишіть: за формою, за кольором, на дотик, на запах, на прозорість, на щільність)

Так думав і Сашко із твору Георгія Симаковича  «Зелені їжачки», але виявилось… Краще послухайте уривок з цього твору і постарайтесь уявити ті місця , куди приведе вас чарівний жолудь – мандрівник.

3.Робота над текстом. Слухання.

- Куди спочатку помандрував Сашко з жолудем? 9 У дитячий лісовий садочок.

-Як він названий у тексті ? (розсадник)

- Що таке сіянець?(Проросток рослини)

-На що схожі сіянці сосни? Чому?

-Куди далі попрямував хлопчик?(на посадку)

-Що росте на посадці?( молодий ліс), саджанці виростають у деревце.

-Третє місце подорожі – Ліс.

-Що хлопчик побачив на лісовій галявині? (весняні квіти)

-Пригадайте, які назви квітів згадувались у творі ( переліска, медушиця, підсніжник, гусяча цибулька)

-Сашко нарвав їх цілий букет (ні)

-Як він поставився до квітів ? Чому?

-А який вірш А. Костецького ми писали на українській мові? «Я квітку лісову не стану рвати»

- Отже, чого вчать нас ці твори? ( Берегти природу)

Природі потрібно коли захист, але дивіться, щоб не вийшло ось так. Василь Чубенко «Як ми природу захищали?»

5.Хвилинки гумору

ІV. Закріплення знань

1.Робота за к’юаркодом. Відео « Як вирощувати ялинки». Завдання:

- Що нового ви дізналися за відео?

-Як збирають шишки, яка їх обробляють, сушать, зберігають.

-Як доглядають молоді деревця.

2.Розповідь лісників. Огляд лісового матеріалу.

3.Практична робота. Ми долучаємось до акції, що проводить Держлісагенство

 « Створюємо ліси разом!». Робота в групах. Як справжні лісівники будемо висаджували ліс, але не справжній, а паперовий. (Діти працюють над створенням композицій). Звучать звуку співів птахїв, лунає весняна мелодія.

 

V.Підсумок уроку

  • Який шлях проходить насіння, щоб стати дорослим деревом?
  • Як потрібно ставитися до лісу? До природи?
  • Чому професія лісівника така важлива?
docx
Додано
18 січня 2022
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку