24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Урок на тему : "Ти - пасажир"

Про матеріал
Конспект уроку основи здоров'я на тему "Ти - пасажир" допоможе в ігровій формі познайомити учнів першого класу з правилами поведінки у громадському транспорті.
Перегляд файлу

 

Тема. Ти — пасажир. Правила користування громадським транспортом (с. 96-99).

Мета: створити умови для  ознайомлення учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила поведінки і користування громадським транспортом; розвивати   вміння  звязно висловлюватись, використовувати набуті знання         під час виконання соціальних ролей; виховувати культуру поведінки у громадському        транспорті.  

Обладнання.  Презентація, запис пісні «Колеса автобуса крутяться», предметні малюнки, пазли із зображенням транспорту,  макет  світлофора та смішариків, мультфільм «На зупинці», « Уроки тітоньки Сови», пам’ятки .

                                    Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1.Емоційне налаштування на урок.

 Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Поверніться до гостей,

Привітайтесь  « Добрий день».

2.  Гра « Це  корисно !».

Станем разом ми у коло –

Скільки друзів – глянь навколо.

Будемо всі разом грати,

 Нові знання здобувати.

- Пригадайте, які ви маєте корисні звички, що допомагають вам берегти і зміцнювати своє здоров’я. ( Діти стоять у колі і називають корисну звичку. Решта на знак схвалення показують знак «клас» і промовляють разом: « Це  корисно!».

 За свої відповіді ви отримаєте квиток, який допоможе вам обрати  своє місце( на квитку звукова модель виду транспорту та номер місця). 

Отримали квитки усі?

Тепер в дорогу залюбки ( діти займають місця, відповідно до свого транспортного засобу і вказаного місця).

  • Тож  вирушаємо у путь за новими знаннями.

3. Очікування.

- Хто вважає, що урок сьогодні буде корисним,  станьте біля парти.

- Хто вважає, що вам буде цікаво, поплескайте в долоні.

- Хто вважає, що   на уроці  ви отримаєте нові знання, що знадобляться у житті, пострибайте на двох ніжках.

- Чого ще ви чекаєте від нашого уроку?

ІI.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

  1. Відгадування загадки.
  • Хто ще допомгтиме нм уроц, ви дізнаєтесь . коли відгадаєте загадку.

 Він на вулиці щораз

Оком блимає на нас.

     Зупинися! Підожди!

Терпеливо стій-но!

А тепер, будь ласка, йди

Впевнено й спокійно! ( Світлофор)

  1.  Повторення правил.

Червоний загориться – терміново зупиніться.

Жовтий тебе попереджає – стій, ходу ще немає.

Зелений засвітився – тобі шлях тепер відкрився.

3.   Робота в групах . Складання пазлів , на яких зображені транспортні засоби.

- Назвіть,  що  зображено на  вашому малюнку?

- Як можемо назвати ці предмети  одним словом?   Що таке транспорт?

- Як розумієте вислів громадський транспорт?

- Який громадський транспорт є там, де ви живете?

- Чи користуєтеся ви транспортом, щоб дістатися школи? Якщо так, розкажіть яким?

- Як називаються люди, які їдуть в автобусі, тролейбусі, трамваї? (Пасажири.)

Словникова робота:  Транспорт –  один із видів перевезень.

Громадський транспорт – транспорт, призначений для загального      користування.

Пасажир -людина, яка  здійснює     поїздку транспортним засобом

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Перегляд відеосюжету без звуку.

—Ти правильно поводилися у транспорті герої мультфільму?

—Тож сьогодні на уроці ви дізнаєтесь правила користування громадським

транспортом.

ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 97-99)

а)Завдання від Лося

  Прочитайте і відгадайте загадку Л. Вознюк.

 Розгляньте малюнки на с. 97.

 Знайдіть малюнки дорожніх знаків, якими позначають зупинки автобуса, трамвая, тролейбуса.

 Хто правильно переходить дорогу біля зупинки?

 Які небезпеки загрожують іншому хлопчикові?

 Переглянемо  мультфільм  « На зупинці».  Запамятайте поради Смішариків. 

Аби проїзд   був безпечним, запам'ятайте такі правила : чекати на транспорт — автобус, тролейбус, трамвай, маршрутне таксі — треба на зупинках.

На зупинці не бігати, не галасувати, не штовхати людей. Не вибігати на проїзну частину.

б) завдання від Баранця

 — Розгляньте малюнок на с. 98 і прочитайте вірш Г. Бойка.

 Яке правило поведінки порушує Сашко?

 Прочитайте це правило на с. 98.

в)Завдання від Сови .

Запрошую на урок безпеки до тітоньки Сови, яка познайомить вас з правилами поведінки у транспорті.

г) Фізкультхвилинка від Кроша    « Колеса автобуса крутяться».

д) Вивчення корисних порад з Їжачком. Робота  в парах.

 Розгляньте малюнки на с. 99.   Прочитайте відповідні поради на с. 99.

 Розкажіть за малюнками правила користування громадським транспортом.

 V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

1.  Пограємось  з Вороном.  Гра-інсценізація «У транспорті».

Декілька учнів показують, як користуватися громадським транспортом. Наприклад, позначити місце зупинки . Обрати водія, який буде рухатися і зображати якийсь вид транспорту, декілька пасажирів (дитина, жінка, учень, чоловік, інвалід і т. д.). роздати  ( кермо для водія, ляльку для жінки). Гра починається, кожний зображає свою роль.  Інші дивляться, вказують на помилки. Потім усі разом обговорюють.               

2.Гра "Заборонено — дозволено".

І проспекти, і бульвари — всі шумливі в наші дні,

Ти проходь по тротуару лиш по правій стороні!

Пустувати тут, де люди, — ... (заборонено).

Стань взірцевим пішоходом!   Це — ... (дозволено).

Як заходиш до трамвая, краще уперед пройди,

Не крутись, це заважає, стій спокійно чи сиди.

їхать "зайцем" — знають всі — це — ...  (заборонено).

А бабусі дати місце — це — ... (дозволено).

Якщо ти гуляєш десь там, бігаючи, не забудь:

Переходиш перехрестя — особливо пильним будь.

Йти, коли червоне світло, — ... (заборонено).

На зелене навіть дітям йти ... (дозволено).

 VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

 1. Вправа « Рюкзачок»

- Які корисні  для себе знання ви здобули на уроці?

- Яких правил поводження  в транспорті будете дотримуватися? Які правила ви виконуєте?

2.Релаксація.

  •  Перевіримо, чи збулися ваші очікування.
  • Якщо урок для вас був  корисним,  станьте біля парти.
  •  Кому було  цікаво, поплескайте в долоні.
  •  Якщо  отримані на уроці знання знадобляться  вам у житті, пострибайте на двох ніжках.
  • Чи  є серед вас ті, чиї очікування не виправдались. Чому?
  • Погладьте себе по голівці ті, хто вважає, що гарно попрацював на уроці.  

3.Вручення памяток для пасажирів.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку