24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Виховна година "Право дитини на освіту"

Про матеріал
Даний матеріал знайомить учнів з документами, в яких записані основні права дитини на освіту; формує переконання про необхідність здобуття освіти як основи подальшого життя; створює проблемні ситуації для забезпечення мислення дітей, розумової активності, творчої діяльності з питань соціально – правового захисту дітей, розвиває зв’язне діалогічне мовлення; виховує турботливе ставлення, інтерес до навчання, повагу до вчителів, батьків.
Перегляд файлу

Тема. Право дитини на освіту

Мета: знайомити учнів з документами, в яких записані основні права дитини на освіту; формувати переконання про необхідність здобуття освіти як основи подальшого життя; створювати проблемні ситуації для забезпечення мислення дітей, розумової активності, творчої діяльності з питань соціально – правового захисту дітей, розвивати зв’язне діалогічне мовлення; виховувати турботливе ставлення, інтерес до навчання, повагу до вчителів, батьків.

Обладнання: дошка, крейда, малюнки дітей, дитяча література, Конвенція про права дитини, Конституція України, ілюстрації.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Люблю я свій розум, увагу та пам’ять.

Працює мій мозок і вчусь я старанно.

Сприймаю все нове і мислю логічно.

Вчителя слово здійсню я практично.

ІІ. Вступна бесіда

 – До школи вас виряджало безліч людей. Усім хотілося, щоб ви виконували один із законів Конституції. Усі ви знайомі з Конституцією України, з «Конвенцією про права дитини», яка була прийнята Генеральною Асамблеєю ООН у 1989 році. Який закон у Конституції записаний спеціально для вас? (ст. 53. Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.) Діти, як ви розумієте це право? (Відповіді дітей)

ІІІ. Оголошення теми та мети заняття

 – Сьогодні ми поговоримо про право дитини на освіту, основи подальшого життя. Друзі, плеснемо в долоні, посміхнімося разом, навкруги все стане лагідним, приємним.

ІY. Основна частина

Всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким з дитинства мрієш буть!

– Розкажіть, які професії мають ваші батьки? (Бесіда за малюнками дітей)

 

 

 

– Всім професіям поміж професій передує одна із найголовніших, якої вчитиметеся й ви, – школяр! І найпершою до вас приходить…(відгадування загадки)

…Правди навчає, часом жартує, смішки справляє…

                                                                              Книга

 – Спробуйте доповнити прислів’я та приказки, які приготувала нам книга.

Хто мудро мовчить, гарно… (говорить).

За гроші розуму …(не купиш).

Знання не меншає, коли ним … (ділишся).

 – Діти, давайте пригадаємо казкових героїв, які хотіли здобувати знання і не хотіли вчитися. Що з ними трапилося? (Незнайко, Буратіно, Піноккіо, П’єро, Іванко-дурень…)

 Запам’ятайте, ці поради знадобляться в житті, щоб ви не були схожі на неуків:

Стережися злого, чини добре.

Добро, яке ми чинимо, збагачує всіх.

Добро далеко розходиться, а лихо – ще далі.

Фізкультхвилинка (під музику)

 – Оскільки держава дає вам право на освіту, ви повинні виконувати свій головний обов’язок –   вчитися. Спробуйте із цифр створити малюнок, розфарбуйте. Знання з якого предмету вам знадобилися? (Математика)

 – А тепер спробуємо розгадати кросворд.

  1. Будь, …, сильна, могуча.   ( Назва нашої держави)
  2. Ой у лузі… калина похилилася.    (Колір калини)
  3. Чим … багата, тим і рада.     (Де живемо. Будівля)
  4. Від …і за Карпати.     (Найбільша річка України)
  5. Святкова пісня держави…   (Гімн).

 

 

 

4.   Д

 

 

Н

І

3. Х

1.   У

П

А

К

Р

Т

 

2. Ч

Е

Р

В

О

Н

А

 

А

 

Ї

5.     Г

І

М

Н

 

А

 – Ви бачите, діти, що і тут вам знадобилися знання. А з якої теми? (Я і Україна)

Y. Створення банку помічників

 – У кожного з вас чистий аркуш паперу. Відтворіть ті предмети, які допомагають вам здобувати знання. Про один з них пригадайте загадку, запишіть на зворотному боці. (Зошит, лінійка, олівець, гумка, …)

 – Товаришуйте з ними. Вони будуть для вас помічниками та порадниками, лише не ображайте їх.

YІ. Підсумок заняття

 – Яке право забезпечує вам знання? Для чого вони потрібні? Що треба робити, щоб багаж знань збільшувався?(Відповіді дітей)

 – Ось і заняттю кінець, хто працював – той молодець.

Видумуйте, пробуйте, творіть!

Будьте розумними, фантазію проявляйте!

Активними та уважними бувайте

І про кмітливість не забувайте!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лук'янова Марина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку