Комбінований урок розроблений для учнів 5 класу з природознавства. Основна частина нового матеріалу викладена за допомогою технології сторітеллінг та виконана у форматі авторського відео (посилання міститься у тексті розробки уроку) за допомогою програми "Videoscribe". Також для уроку розроблена практична робота № 1 "Вимірювання маси та розмірів тіла" з деякими елементами STEAM технологій та методичні рекомендації до неї.
ПІ_____________________________ Клас______ Група______ Дата________
Практична робота № 1:
«Вимірювання маси та розмірів різних тіл»
Мета: Навчитися користуватися різними приладами та інструментами для вимірювання розмірів і маси тіл.
Обладнання: терези, лінійки, мірні стакани з водою, маленькі тіла неправильної форми (яблука), блокноти.
Хід роботи:
Об’єм = ширина*довжину*висоту.
Занести дані вимірювань до таблиці.
Занести дані до таблиці.
Таблиця вимірювань:
Тіло |
Лінійні вимірювання тіла |
Об’єм/ Площа |
Вага |
||
Довжина |
Ширина |
Висота |
|||
Гумка |
|
|
|
|
|
Яблуко |
|
|
|
|
|
Блокнот |
|
|
|
|
|
Висновки: На практичній роботі ми ___________________________________
__________________________________________________________________.
Також ми дізналися, що об’єм неправильного тіла можна виміряти за допомогою ________________________________________________________.
Розміри мого блокноту: довж.: _____; шир.:_____; висота:_____. Отже розмір паперу для обкладинки _____.
Картка «Тіла навколо нас. Характеристика тіла, їх вимірювання»
Терези |
мм |
Годинник |
мм. рт. ст. |
Мірний стакан |
г |
Лінійка |
с |
Барометр |
мл |
|
|
|
Картка «Тіла навколо нас. Характеристика тіла, їх вимірювання»
Терези |
мм |
Годинник |
мм. рт. ст. |
Мірний стакан |
г |
Лінійка |
с |
Барометр |
мл |
|
|
|
Урок з природознавства для учнів 5 класу
«Тіла навколо нас.
Характеристики тіла, їх вимірювання»
Мета:
Тип уроку: Комбінований урок.
Обладнання: підручники, зошити, картки для практичної роботи, лінійки, терези, невеликі блокноти дітей або зошити, обладнання для практичної роботи, картки для рефлексії.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
Привітання, перевірка відсутніх.
ІІ. Актуалізація знань та оголошення теми уроку
Вчитель: Діти а давайте подивимось навкруги! Як багато речей нас оточує! На які дві групи ми можемо розділити все що нас оточує? А давайте назвемо всі ці речі одним словом!
Діти називають свої здогадки, щодо слова, а вчитель записує їх на дошці, ведучи активну бесіду з учнями, щоб підштовхнути їх до правильної відповіді.
Оголосити тему уроку, коли діти назвуть слово «Тіло»
ІІІ. Опрацювання нового матеріалу
Вчитель: сьогоднішній урок у нас не зовсім звичайний. Сьогодні ми подивимось відео з уже намальованим конспектом із сьогоднішньої теми. Ця тема для вас не нова, тож пропоную швидко згадати основні її пункти.
Відео ролик розроблений в програмі «Videoscribe» з використанням технології сторітеллінг (за посиланням: https://youtu.be/kfR0YP1otAU ).
Вчитель: Отже давайте ще раз згадаємо:
ІV. Повторення, узагальнення та систематизація знань
Виконання практичної роботи «Вимірювання маси та розмірів різних тіл»
Практична робота № 1:
«Вимірювання маси та розмірів різних тіл»
Мета: Навчитися користуватися різними приладами та інструментами для вимірювання розмірів і маси тіл.
Обладнання: терези, лінійки, мірні стакани з водою, маленькі тіла неправильної форми (яблука), блокноти, роздрукована картка практичної роботи для кожного учня (див. Додаток А).
Хід роботи:
Об’єм = ширина*довжину*висоту.
Занести дані вимірювань до таблиці.
Занести дані до таблиці.
V. Рефлексія
Вчитель роздає картки для рефлексії, після їх заповнення декілька учнів за бажанням відповідають на питання:
VІ. Домашнє завдання