14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок на тему" Творчі здібності"

Про матеріал
Урок з основ здоров'я на тему "Творчі здібності".Урок сучасний та цікавий.Він пояснює чому людям потрібно вчитися.
Перегляд файлу

ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ

Мета: ознайомити учнів з поняттям «творчі здібності»; навчати творчо мислити, використовувати уяву і фантазію для залучення однолітків до здорового способу життя; виховувати організованість, творчу ініціативність.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ        (1 слайд) 

Встаньте, діти, всі скоріше,

Посміхніться всім миліше,

Привітайтесь: « Добрий день!

Продзвенів дзвінок «Дзелень»!

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ( 2 слайд)

-Діти дайте відповіді на такі питання

1)  Для чого потрібно відпочивати?

2 )Розкажіть про свій улюблений відпочинок.

3 ) Назвіть ознаки втоми і перевтоми.

4 )  Пригадайте, за яких видів діяльності ви швидше втомлюєтеся. Як знімаєте втому?

5 )Чи робите ви перерви, виконуючи домашнє завдання? Покажіть, які вправи ви виконуєте під час перепочинку.

Творча гра «Найкраще я вмію...»( 3 слайд)

 Правила:  діти перекидатимуть  м’ячика одне одному.Той, хто триматиме в руках м’ячик, має розказати про те, що він найкраще вміє робити. А всі решта мають це запам’ятати. Кожен має починати з фрази «Найкраще я вмію...» (розв’язувати приклади з математики, співати, танцювати, прибирати в кімнаті, вчити вірші, малювати, грати у футбол тощо), а закінчувати свою фразу словами «...Ось, який я молодець». Учитель починає гру з себе.

  • Молодці!!!
  • — Які риси характеру позитивно впливають на здоров’я?( акуратний,ввічливий,добрий,лагідний,розумний,турботливий,пра-целюбний..)

— З характером пов’язані і здібності людини. Рівень здібностей, наприклад, певною мірою залежить від уміння наполегливо долати труднощі, не падати духом під впливом невдач, працювати організаційно, виявляти ініціативу.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ( 4 слайд)

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про творчі здібності і про те, як їх розвивати.

IY. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ( 5,6,7,слайд)

Розповідь вчителя

Творчість- це розумова і практична діяльність.

Здібності- індивідуальні особливості,що забезпечують успіх у діяльності.

Будь яка діяльність вимагає від людини не однієї здібності,а багатьох.

Творчі здібності-це здатність дивуватися і пізнавати,вміння знаходити рішення в ситуаціях.

Основні показники: допитливість ,сміливість,точність.

1. Робота за підручником (с. 134-137)(8 слайд)

— Розгляньте малюнки на с. 134.

 Доведіть: усе, що створила людина, є результатом її творчої діяльності.

— Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?

— Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?

— Чи можна розвивати творчі здібності? Доведіть свою думку.

— Що для цього потрібно робити?

— Що дають розвинені творчі здібності?

2. Фізкультхвилинка(9 Слайд)

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ( 10 слайд)

1. Гра «На щастя — на жаль...»

Утворіть коло і пограйте в гру «На щастя — на жаль...». Один із вас починає придумувати історію. Наприклад: «На жаль, я вчора загубив мобільний телефон». Той, хто сидить поруч, продовжує розповідь словами: «Але, на щастя, це був мій старий телефон». Третій продовжує: «Але, на жаль,...» — і так далі по колу.

Запам’ятайте! Заняття творчістю дарують радість, задоволення, поліпшують настрій і зміцнюють здоров’я.( 11 слайд)

2. Робота над прислів'ями та приказками ( 12 слайд)

— Творчі здібності народу втілились у народних піснях, легендах, казках, байках, а також у влучних висловах — прислів’ях і приказках.

Прочитайте прислів’я та приказки про здоров’я. Як ви вважаєте, що вони означають? Які ще прислів’я та приказки на цю тему ви знаєте?

• У здоровому тілі — здоровий дух.

• Весела думка — половина здоров’я.

• Чиста вода — для хвороби біда.

• Здоров’я не купиш ні за які гроші.

• Бережи одяг, поки новий, а здоров’я — поки молодий.

• Коли б голова здорова, то будуть воли та й корова.

• Здоров’я маємо — не дбаємо, а згубивши — плачемо.

• Здоровому — пір’я, а хворому — каміння.

• Поглянь на вигляд — і про здоров’я не питай.

• У кого болять кості, той не бажає в гості.

• Здоровий злидар щасливіший від хворого багача.

• Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.

• Гроші загубив — небагато загубив, час загубив — багато загубив, а здоров’я загубив — все загубив.

3. Продовження роботи за підручником (с. 137-139)       (13 слайд)

1) Робота над загадками.  (Лев,Леопольд,Окуляри,гумка,будильник,картина)

2) Тест:

3) Робота в парах

 Творчі ігри «Буває — не буває»,

 «Складаємо казку разом»,

«Казка "Чарівний ліс”».                                                                   (14 слайд)

4) Виконання завдань «Перевір себе» (с. 139).

5) Читання «Корисних порад» (с. 140).

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Для чого потрібно розвивати творчі здібності?

— Як ви вважаєте, які творчі здібності вам слід розвивати?



 

 

docx
Додано
28 травня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку