10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект уроку "Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички"

Про матеріал
Мета: поглибити уявлення дітей про корисні й шкідливі звички; вчити розпізнавати власні корисні й шкідливі звички, позбавлятися шкідливих звичок, набувати корисних; виховувати чесність. Обладнання: ілюстрації, відео презентація, підручник, робочий зошит, плакати.
Перегляд файлу

Тема. Поведінка, звички та здоров’я. Корисні й шкідливі звички.

Мета: поглибити уявлення дітей про корисні й шкідливі звички; вчити розпізнавати власні корисні й шкідливі звички, позбавлятися шкідливих звичок, набувати корисних; виховувати чесність.

Обладнання: ілюстрації, відео презентація, підручник, робочий зошит, плакати.

 

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент

1. Привітання.

2. Встановлення позитивного емоційного настрою.

ІІ.  Актуалізація опорних знань учнів

1. Вступна бесіда

Учитель. Поведінка — це спосіб життя людини, рівень її вихованості. Які позитивні риси характеру притаманні вам?

— Яких негативних рис ви хотіли би позбутися?

— Що таке звичка? (Манера поведінки, що стала постійною.)

— Які бувають звички?

— Як звички впливають на здоров’я?

ІІІ. Оголошення теми, мети й завдань уроку

Ми починаємо вивчати новий розділ. У ньому також ітиме мова про складові здорового способу життя. Тема сьогоднішнього уроку — звички, їх види та вплив на здоров’я людини.

Очікування. Вправа „Чарівна скринька”

- Зараз кожен із вас отримає кольоровий папірець-діамант, на якому напише своє очікування від заняття.

 Учні зачитують свої „Очікування” і приклеюють на плакат поряд із намальованою скринькою.

- Наприкінці заняття ми дізнаємося, чи справдилися ваші очікування  і чи попадуть вони до чарівної скриньки.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником 

Читання тексту.

— Які звички характерні для здорового способу життя?

— Назвіть такі корисні звички.

— Поміркуйте і продовжте перелік корисних звичок.

— Які шкідливі звички вам відомі?

— Чи можна позбутися таких звичок?

— Яких шкідливих звичок ви позбулися або хочете позбутися? Наведіть приклади з життя.

— Доведіть, що це шкідливі звички.

— Які шкідливі звички завдають значної шкоди здоров’ю?

— Розгляньте малюнки на с. 50. Хто з дітей має корисні звички, а хто — шкідливі? Дайте дітям корисні поради.

2. Робота з прислів’ям

Гірка правда краща за солодку брехню.

— Чи можна сказати, що правда — це добро, а брехня — зло? Доведіть свою думку.

— Як навчитися говорити правду?

3. Фізкультхвилинка

 Гра «Півень і кури»

Встати прямо, ноги нарізно, руки опустити. Розвести руки в сторони — вдих, хлопати ними по стегнах — видих. Видихаючи, казати: «Ку-ку-рі-ку, куд-ку-дах, куд-ку-дах». Повторити 3-4 рази.

V. Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів

Робота в зошиті (С. 59-60)

1) Позначте, які риси ви хотіли би в собі виправити.

Жадність  лінькуватість упертість балакучість гордість брехливість грубість дратівливість любов до солодощів

2)  Позначте хрестиком, із чим ви погоджуєтесь.

Старшокласник запропонував спробувати закурити цигарку. Однокласник попросив тебе взяти телефон у чужому портфелі.

Тебе попросили нарвати букет квітів на клумбі, щоб прикрасити святковий стіл.

Бабуся попросила піднести важку сумку.

3)  Утворіть прислів’я. Поясніть їх.

Не встояти злу......не робить нікому.

У лиху годину впізнаєш......добро.

Поспішай робити......проти добра.

Шляхом зла не доходять......вірну людину.

4) Розгляньте малюнки на с. 60. Оцініть поведінку героїв казок.

Дайте поради негативним героям.

Робота в групах

Клас об’єднується в дві групи: «Мийдодір» і «Айболить».

Завдання групам:

«Мийдодір» — скласти список корисних звичок і дати пояснення, як вони впливають на стан здоров’я;

«Айболить» — скласти список шкідливих звичок і дати пояснення, як вони впливають на стан здоров’я.

Після закінчення роботи представники кріплять плакати на дошці та звітують.

Приклади корисних звичок:

1. Мити руки перед їжею, після відвідування туалету та повернувшись із прогулянки.

2. Чистити зуби, регулярно митися під душем.

3. Спати з відчиненою кватиркою.

4. Робити вранішню гімнастику.

5. Дотримувати режиму дня.

6. Охайність, чесність, увічливість.

Приклади шкідливих звичок:

1. Гризти нігті.

2. Плямкати та сьорбати під час їжі.

3. Облизувати пальці.

4. Колупатися в носі.

5. Кидати на підлогу сміття.

Висновок. Отже, як впливають на стан здоров’я шкідливі звички? (Руйнують здоров’я )

Як впливають на стан здоров’я корисні звички? (Сприяють збереженню та формуванню здоров’я)

. Підсумок уроку

Колективне проговорювання віршів

Щоб міцне здоров’я мати,

Треба дуже добре знати

Дітям правила прості

Та за змістом — золоті.

Щоб нічого не боліло

Полюбити треба мило!

Часто й чисто руки мити

Та в охайному ходити.

Щоб здорові зуби мати,

Слід про них щоденно дбати,

Чистить, ротик полоскати,

А твердого не кусати.

Овочі та фрукти мити,

Щоб ніколи не хворіти,

Бо мікроби щохвилини

Так і линуть до людини.

Та й волосся причесати,

Щоб красивий вигляд мати.

А в кишені кожну днину —

Носову носи хустину!

Щоб здоровим довго жити,

Воду слід усім любити,

Мило, пасту, гребінець —

Будеш справжній молодець!

 

docx
Додано
30 травня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку