Урок на тему: "Виготовлення валентинки сувеніру з паперових трубочок"

Про матеріал

Мета уроку: розширити уявлення про святкування Дня святого Валентина у нашій та інших країнах ; вдосконалювати техніку плетенні з паперових трубочок;розвивати пізнавальну діяльність ,творчість; фантазію; виховувати естетичний смак і культуру праці.

Перегляд файлу

Клас 6                 Дата

Тема: Виготовлення  валентинкисувеніру з паперових трубочок.

Мета уроку:  розширити уявлення про святкування Дня святого Валентина у нашій  та інших країнах ; вдосконалювати техніку плетенні з паперових трубочок ;розвивати пізнавальну діяльність ,творчість; фантазію; виховувати естетичний смак і культуру праці.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання уроку: проектор, екран, презентації, виставка Валентинок, виконаних в різних техніках, паперові трубочки, клей, спиці, ножиці, нитки, фарби, пензлики, матеріали для оздоблення.

ПЕРЕБІГ УРОКУ:

  1. Перевірка наявності учнів, готовності учнів до роботи, наявності робочого одягу.
  2. Виявлення знань та вмінь учнів.

Яке слово зашифроване на дошці?( Кохання).

Наближаетьсясамеромантичне свято в році - День закоханихабо День Святого Валентина. 

(Слайди 1-6) Діти виразно читають вірші про кохання.

А зараз проведемо вікторину і визначимо, що  ви вже знаете про це свято.


1.Дата святкування свята (14 лютого)
2. Де впершевідзначалося свято? (У ДревньомуРимі)
3.Чому свято називається «День святого Валентина»? (В честь священика Валентина, якийбувстрачений 14 лютого 269 року н.е. РимськимімператоромКлавдієм II за проповідницькудіяльністьсередмолоді)
4.Якібілі птахи вважаються символом вірноїлюбові?( Голуби)
5.Єдина в світікраїна, де свято офіційно заборонено, причомупід страхом великих штрафів. (СаудівськаАравія)
6. Форму чогомаютьлистівки-валентинки, якимиобмінюютьсязакохані?(Форму серця.)
7. На якомуостровізнайденогрецькамармуровастатуя богинікоханняАфродіти?(На острові Мелос, ПівденнаГреція. Звідси і загальноприйнятаназвастатуї «АфродітаМілоська» та «Венера Мілоська», 2століття до н.е.)
8. Яке божество любовіможназнайти на картіДалекого Сходу?
(Амур - божество кохання у римськійміфології і річка на Далекому Сході.)
9.Кого в казці Андерсена полюбив стійкийолов'яний солдатик?
(Паперову балерину.)
10.НазвітькохануП'єро з казки «Золотий ключик»?(Мальвіна.)
11. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і ТугаринЗмій»?(Любава.)
12. Кому освідчився в коханні Том Сойєр? (БеккіТетчер.)
13. Якийвесільнийподарунокпідніснімецький композитор Фелікс Мендельсон своїйкоханій, щовиходилазаміж за іншого?
(Знаменитий Марш Мендельсона.)
14. Як називаєтьсязапальний, пристраснийтанецькохання, що став серцемлатиноамериканського карнавалу, якийщорічно проходить в Ріо-де-Жанейро?(Самба.)
15. Як дотепнідівчатавідповідають на питання: якиймайбутні час у дієслова «любити»?
(«Вийтизаміж».)
16. Яка геометричнафігурачастішеіншихбуває «любовної»?(Трикутник. Любовнийтрикутник - троє людей пов'язанихлюбовнимивідносинами.)
17.Історіюкоханняякоюзнаменитої пари її автор назвав найсумнішоюповістю на світі? (Ромео і Джульєтти;)
18. Як, згідновідомимвисловом, пристраснозакоханалюдина дивиться на об'єктсвогообожнювання?а) Як кіт на сметану, б) Як миша на крупу;б) Як козел на капусту; г) Як кролик на моркву.
19.Що, як вважаєнароднамудрість, втрачаєнерозважливозакоханийчоловік?
а) Серце; б) Голову;в) Руку; г) Зуб.
20. В яку створену ним статую закохавсяміфологічний скульптор Пігмаліон?а)Афіни; б) Галатеї;в) Мегери; г) Дівчата з веслом.
(Афродіта на проханняПігмаліона оживила статую, і Галатея стала його дружиною. В переносному значенніПігмаліон - людина, закохана у свійвитвір.)
21. У кого закохалася русалочка в казці Г.Х. Андерсена?а) У принца; б) У Іхтіандра;
в) Укапітана Немо; г) У дельфіна.
22. Як називаютьсялистівки, якіпосилають один одному закоханіу свято? («Валентинки»)


 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Історія свята. (Слайд 7-10)

Символи дня Святого Валентина (Слайди 11-18)

Традиції свята.( Слайди 19-24)

Так як на це свято  прийнято дарувати листівки і подарунки у формі сердечка,

на сьогоднішньому уроці ми з вами виготовимо сувенір валентинку. Ми продовжуємо працювати в техніці плетення з паперових трубочок.

 

  1. Актуалізація і мотивація навчальної діяльності учнів.

Найбажаніший і найціннішийподарунок той, щостворенийвласними руками. Навітьмаленькасаморобнадрібничкаможе стати незабутнімсувеніром, тому, що в кожну свою роботу, свое творіння ми вкладаемо любов і частинку душі.  А яке ми отримуємо задоволеннявід того, що наша робота приносить радість іншим

  1. Вивчення нового матеріалу.

1. Моделі-аналоги сердечок, виготовлених із паперових трубочок. (Слайд 25)

2. Матеріали і інструменти необхідні для роботи (Слайд 26)

3. План виготовлення виробу (Слайд 27)

4. Технологія плетення сердечка (Слайд 28-29)

  1. Практична робота.
    1. Завдання: Виготовлення та оздоблення Валентинки..
    2. Повторити правила безпечноїпраці при виконанніручнихробіт.
    3. Виконувати роботу, дотримуючись правил організаціїробочогомісця та санітарно-гігієнічнихвимогпідчасвиконаннязавданьпрактичноїроботи.
    4. Поточнийінструктаж (груповий, індивідуальний).
    5. Самоконтроль та взаємоконтрольучнів.

 

Физкультхвилинка в процесі виконаня практичної роботи.

Із-за парт всі миттю встали,

Гарно спинки підрівняли.

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Каблучками цок-цок,

І продовжим знов урок.

 

 

 

  1. Рефлексія.

1.Що нового дізналися на уроці?

Цікава скринька. Учениці по-черзі витягують запитання та дають на нього відповідь.

Англійська приказка про птахів

Символи Дня Святого Валентина.

В якому органі людини знаходиться почуття любові?

Син Венери, богині любові.

Улюблена квітка Венери, богині любові?

Птахи, які є символами вірності та любові.

Птахи коханя в Африці.

Чому в ІталіЇ День закоханих називається солодким?

Кому любовні послання посилають англійці?

Як називаються сувеніри та листівки, які дарують на це свято?

В якій країні заборонено святкування Дня Святого Валентина?

З якого року на Україні святкується День Валентина?

 

 

2.Чому навчилися? Яку роботу виконали?

3.Порівняйте реальні результати завдання.

  1. Чому отримали саме такий результат?
  2. Що потрібно зробити, щоб покращити результати?

Кому ви подаруєте свою валентинку? З якими побажаннями?

  1. Підведення підсумків заняття.

 

  1. Домашнє завдання.

 

  1. Прибирання майстерні.

 

docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку